 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Nietypowo-Wolne obrote Carisma 1,6 |
Autor |
Wiadomość |
robkar73
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 7 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 04-03-2016, 20:37 Nietypowo-Wolne obrote Carisma 1,6
|
|
|
Jeszcze jeden temat podepne,więc jak coś szukam w necie odnośnie wolnych obrotów w silniku 1,6 lift to raczej odnajduje zazwyczaj problem z wolnymi obrotami ale falującymi u mnie jest zupełnie inaczej mianowicie zbyt wolno spadają wolne obroty dojeżdzam np.do skrzyżowania i ma na rozgrzanym 1500obr/m czasem 1700 postoje tak ok 5-8 sek i powoli opadają tak do 900 to normalny objaw ? Nie wydaje mi się. Np jak podczas jazdy włącze na luz to wcale nie spadną musze sie zatrzymać i dopiero pomału spadają wkurza to bo np.zatrzymuje sie i musze chwilke odczekać aż obroty spadną ażeby bez zgrzytu włączyć wsteczny,tak zostawić czy coś z tym należy zrobić.aha jak np.jade na 2 drugim biegu i puszcze gaz to on stara sie jechać z tymi wysokimi obrotami,zatrzymam sie i zaraz po kilku sekundach pomalutku spadają,dziwny objaw chyba że ten typ tak ma.Dzieki za podpowiedzi. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-03-2016, 21:35
|
|
|
Na początek przeczyść silniczek krokowy odpowiadający za regulację wolnych obrotów oraz przepustnicę. |
|
|
|
 |
robkar73
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 7 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 04-03-2016, 22:10
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Na początek przeczyść silniczek krokowy odpowiadający za regulację wolnych obrotów oraz przepustnicę. |
Chyba tylko to pozostaje
[ Dodano: 06-03-2016, 11:09 ]
niech to cholera.odłączyłem akumulator musiałem go podładować i jak go podłączyłem to obroty poszły teraz odwrotnie do dołu podczas jazdy na tzw luzie czy np. dojeżdżam do postoju na światłach to obroty tak spadają na dwieście,za ok 6 sekund wraca na 800-900 i tak za każdym razem obroty są stabilne wskazówka jak złapie swoje to stoi równo. |
|
|
|
 |
|
|