Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nietypowo-Wolne obrote Carisma 1,6
Autor Wiadomość
robkar73 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 7
Skąd: Świdnica
Wysłany: 04-03-2016, 20:37   Nietypowo-Wolne obrote Carisma 1,6

Jeszcze jeden temat podepne,więc jak coś szukam w necie odnośnie wolnych obrotów w silniku 1,6 lift to raczej odnajduje zazwyczaj problem z wolnymi obrotami ale falującymi u mnie jest zupełnie inaczej mianowicie zbyt wolno spadają wolne obroty dojeżdzam np.do skrzyżowania i ma na rozgrzanym 1500obr/m czasem 1700 postoje tak ok 5-8 sek i powoli opadają tak do 900 to normalny objaw ? Nie wydaje mi się. Np jak podczas jazdy włącze na luz to wcale nie spadną musze sie zatrzymać i dopiero pomału spadają wkurza to bo np.zatrzymuje sie i musze chwilke odczekać aż obroty spadną ażeby bez zgrzytu włączyć wsteczny,tak zostawić czy coś z tym należy zrobić.aha jak np.jade na 2 drugim biegu i puszcze gaz to on stara sie jechać z tymi wysokimi obrotami,zatrzymam sie i zaraz po kilku sekundach pomalutku spadają,dziwny objaw chyba że ten typ tak ma.Dzieki za podpowiedzi.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-03-2016, 21:35   

Na początek przeczyść silniczek krokowy odpowiadający za regulację wolnych obrotów oraz przepustnicę.
 
 
robkar73 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 7
Skąd: Świdnica
Wysłany: 04-03-2016, 22:10   

plecho1 napisał/a:
Na początek przeczyść silniczek krokowy odpowiadający za regulację wolnych obrotów oraz przepustnicę.


Chyba tylko to pozostaje

[ Dodano: 06-03-2016, 11:09 ]
niech to cholera.odłączyłem akumulator musiałem go podładować i jak go podłączyłem to obroty poszły teraz odwrotnie do dołu podczas jazdy na tzw luzie czy np. dojeżdżam do postoju na światłach to obroty tak spadają na dwieście,za ok 6 sekund wraca na 800-900 i tak za każdym razem obroty są stabilne wskazówka jak złapie swoje to stoi równo. :oops:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.