Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupno Outlandera II - Diesel
Autor Wiadomość
ushi 
Nowy Forumowicz

Auto: V50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 5
Skąd: 02-791
Wysłany: 07-03-2016, 14:25   Kupno Outlandera II - Diesel

Witajcie,
jestem mocno zainteresowany kupnem Outlandera II, tylko że w dieslu.
Interesuje mnie auto po 2010 roku, z tego co się zdąrzyłem zorientować to występują 3 wersje:
- 2.0 (chyba VW)
- 2.2 (PSA)
- 2.2 (japoński)

Jakie sa różnice pomiedzy tymi silnikami oraz który polecalibyście.

Jeżdżę głownie po mieście, od czasu do czasu (1 lub 2 razy w miesiącu) trasa + wypady wakacyjne.

PS. oglądałem już jednego 2.2 japońca, ale strasznie głośno pracował, co wydaje mi się czymś dziwnym bo na forum piszecie, że jest raczej cichy - mam porównanie do mojego volvo V50 2.0d.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 07-03-2016, 16:07   

ushi napisał/a:
Jakie sa różnice pomiedzy tymi silnikami oraz który polecalibyście.

zależy czego oczekujesz
2.0 VW - najniższa moc, najniższa kultura pracy, największa odporność na słabe paliwo, największa odporność na mróz, najniższe ceny części, dużo mechaników znających ten silnik
2.2 PSA - wyższa moc, wyższa kultura pracy, większa wrażliwość na jakość paliwa, wysoka wrażliwość na mróz, średnie ceny części
2.2 Mitsubishi - najwyższa moc, bardzo wysoka kultura pracy silnika, bardzo, ale to bardzo wysokie ceny części

Jeżeli japoński silnik głośno pracował, to należy ten konkretny egzemplarz omijać szerokim łukiem
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
ushi 
Nowy Forumowicz

Auto: V50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 5
Skąd: 02-791
Wysłany: 07-03-2016, 18:06   

Dzieki za odpowiedz.
Co do egzemplarza ktory ogladalem to mimo ze udalo mi sie 3000 zbic z ceny to nie zdecydowalem sie na zakup. Oprocz tego silnika to niepokojaca byla korozja elementow we wnętrzu: te metalowe elementy do ktorych przyczepione sa gniazda pasow bezpieczeństwa z przodu no i jeszcze koniecznosc wymiany kompletu tylnych hamulcow wraz z regeneracja tloczkow.

Ten najmocniejszy silnik wydaje sie najfajniejszy, ale jezeli ceny tak wysokie to trzeba sie zastanowic. A moze jakies przykladowe ceny mógłbyś podac?

A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"?
 
 
tomko 
Forumowicz

Auto: Outlander II ,09 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 118
Skąd: Bartenstein
Wysłany: 07-03-2016, 19:11   

ushi napisał/a:
Dzieki za odpowiedz.
..........

A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"?


-15 i może być problem z jazdą bo kasza w filtrze
 
 
ushi 
Nowy Forumowicz

Auto: V50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 5
Skąd: 02-791
Wysłany: 07-03-2016, 20:11   

tomko napisał/a:
ushi napisał/a:
Dzieki za odpowiedz.
..........

A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"?


-15 i może być problem z jazdą bo kasza w filtrze


poważnie?
 
 
tomko 
Forumowicz

Auto: Outlander II ,09 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 118
Skąd: Bartenstein
Wysłany: 07-03-2016, 20:20   

jak poszukasz w forum to jest sporo postów od użytkowników 2,2 HDI z tym problemem.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 08-03-2016, 03:50   

ushi napisał/a:
tomko napisał/a:
ushi napisał/a:
Dzieki za odpowiedz.
..........

A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"?


-15 i może być problem z jazdą bo kasza w filtrze


poważnie?
poważnie. trzeba wstawić podgrzewacz paliwa.
A co do cen - zadzwoń do ASO i zapytaj o wtryskiwacz
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
ushi 
Nowy Forumowicz

Auto: V50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 5
Skąd: 02-791
Wysłany: 08-03-2016, 08:05   

rezon dobra rada zawsze w w cenie :) chodziło mi raczej czy możesz coś orientacyjnie podać

widzę, że dużo kłopotów z dieslami. powoli chyba się wyleczam z Outlandera w dieslu...
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 08-03-2016, 18:41   

diesle mają swoje plusy - oszczędność paliwa i dynamikę. Benzynowe wolnossące to paliwożerne muły, ale za to mniej awaryjne ;) coś za coś
Ja obecnie jeżdżę TSI i na razie uważam to za dobry wybór, ale turbina znacznie zmienia charakterystykę silnika benzynowego - na plus.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
ushi 
Nowy Forumowicz

Auto: V50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 5
Skąd: 02-791
Wysłany: 09-03-2016, 10:20   

ja ze względu na spalanie i dynamikę chcę diesla.
i z tego co widzę, nie koniecznie chcę Outlandera.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.