Kupno Outlandera II - Diesel |
Autor |
Wiadomość |
ushi
Nowy Forumowicz
Auto: V50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 5 Skąd: 02-791
|
Wysłany: 07-03-2016, 14:25 Kupno Outlandera II - Diesel
|
|
|
Witajcie,
jestem mocno zainteresowany kupnem Outlandera II, tylko że w dieslu.
Interesuje mnie auto po 2010 roku, z tego co się zdąrzyłem zorientować to występują 3 wersje:
- 2.0 (chyba VW)
- 2.2 (PSA)
- 2.2 (japoński)
Jakie sa różnice pomiedzy tymi silnikami oraz który polecalibyście.
Jeżdżę głownie po mieście, od czasu do czasu (1 lub 2 razy w miesiącu) trasa + wypady wakacyjne.
PS. oglądałem już jednego 2.2 japońca, ale strasznie głośno pracował, co wydaje mi się czymś dziwnym bo na forum piszecie, że jest raczej cichy - mam porównanie do mojego volvo V50 2.0d. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 07-03-2016, 16:07
|
|
|
ushi napisał/a: | Jakie sa różnice pomiedzy tymi silnikami oraz który polecalibyście. |
zależy czego oczekujesz
2.0 VW - najniższa moc, najniższa kultura pracy, największa odporność na słabe paliwo, największa odporność na mróz, najniższe ceny części, dużo mechaników znających ten silnik
2.2 PSA - wyższa moc, wyższa kultura pracy, większa wrażliwość na jakość paliwa, wysoka wrażliwość na mróz, średnie ceny części
2.2 Mitsubishi - najwyższa moc, bardzo wysoka kultura pracy silnika, bardzo, ale to bardzo wysokie ceny części
Jeżeli japoński silnik głośno pracował, to należy ten konkretny egzemplarz omijać szerokim łukiem |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
ushi
Nowy Forumowicz
Auto: V50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 5 Skąd: 02-791
|
Wysłany: 07-03-2016, 18:06
|
|
|
Dzieki za odpowiedz.
Co do egzemplarza ktory ogladalem to mimo ze udalo mi sie 3000 zbic z ceny to nie zdecydowalem sie na zakup. Oprocz tego silnika to niepokojaca byla korozja elementow we wnętrzu: te metalowe elementy do ktorych przyczepione sa gniazda pasow bezpieczeństwa z przodu no i jeszcze koniecznosc wymiany kompletu tylnych hamulcow wraz z regeneracja tloczkow.
Ten najmocniejszy silnik wydaje sie najfajniejszy, ale jezeli ceny tak wysokie to trzeba sie zastanowic. A moze jakies przykladowe ceny mógłbyś podac?
A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"? |
|
|
|
 |
tomko
Forumowicz
Auto: Outlander II ,09 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 118 Skąd: Bartenstein
|
Wysłany: 07-03-2016, 19:11
|
|
|
ushi napisał/a: | Dzieki za odpowiedz.
..........
A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"? |
-15 i może być problem z jazdą bo kasza w filtrze |
|
|
|
 |
ushi
Nowy Forumowicz
Auto: V50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 5 Skąd: 02-791
|
Wysłany: 07-03-2016, 20:11
|
|
|
tomko napisał/a: | ushi napisał/a: | Dzieki za odpowiedz.
..........
A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"? |
-15 i może być problem z jazdą bo kasza w filtrze |
poważnie? |
|
|
|
 |
tomko
Forumowicz
Auto: Outlander II ,09 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 118 Skąd: Bartenstein
|
Wysłany: 07-03-2016, 20:20
|
|
|
jak poszukasz w forum to jest sporo postów od użytkowników 2,2 HDI z tym problemem. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 08-03-2016, 03:50
|
|
|
ushi napisał/a: | tomko napisał/a: | ushi napisał/a: | Dzieki za odpowiedz.
..........
A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"? |
-15 i może być problem z jazdą bo kasza w filtrze |
poważnie? | poważnie. trzeba wstawić podgrzewacz paliwa.
A co do cen - zadzwoń do ASO i zapytaj o wtryskiwacz |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
ushi
Nowy Forumowicz
Auto: V50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 5 Skąd: 02-791
|
Wysłany: 08-03-2016, 08:05
|
|
|
rezon dobra rada zawsze w w cenie chodziło mi raczej czy możesz coś orientacyjnie podać
widzę, że dużo kłopotów z dieslami. powoli chyba się wyleczam z Outlandera w dieslu... |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 08-03-2016, 18:41
|
|
|
diesle mają swoje plusy - oszczędność paliwa i dynamikę. Benzynowe wolnossące to paliwożerne muły, ale za to mniej awaryjne coś za coś
Ja obecnie jeżdżę TSI i na razie uważam to za dobry wybór, ale turbina znacznie zmienia charakterystykę silnika benzynowego - na plus. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
ushi
Nowy Forumowicz
Auto: V50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 5 Skąd: 02-791
|
Wysłany: 09-03-2016, 10:20
|
|
|
ja ze względu na spalanie i dynamikę chcę diesla.
i z tego co widzę, nie koniecznie chcę Outlandera. |
|
|
|
 |
|