| Kupno Outlandera II - Diesel | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | ushi   Nowy Forumowicz
 
 Auto: V50
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Mar 2016
 Posty: 5
 Skąd: 02-791
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-03-2016, 14:25   Kupno Outlandera II - Diesel |   
 |  
               | 
 |  
               | Witajcie, jestem mocno zainteresowany kupnem Outlandera II, tylko że w dieslu.
 Interesuje mnie auto po 2010 roku, z tego co się zdąrzyłem zorientować to występują 3 wersje:
 - 2.0 (chyba VW)
 - 2.2 (PSA)
 - 2.2 (japoński)
 
 Jakie sa różnice pomiedzy tymi silnikami oraz który polecalibyście.
 
 Jeżdżę głownie po mieście, od czasu do czasu (1 lub 2 razy w miesiącu) trasa + wypady wakacyjne.
 
 PS. oglądałem już jednego 2.2 japońca, ale strasznie głośno pracował, co wydaje mi się czymś dziwnym bo na forum piszecie, że jest raczej cichy - mam porównanie do mojego volvo V50 2.0d.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rezon   Mitsumaniak
 
 Auto: był OutlanderII 2.0DID
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 63 razy
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 4689
 Skąd: RZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-03-2016, 16:07 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | ushi napisał/a: |  	  | Jakie sa różnice pomiedzy tymi silnikami oraz który polecalibyście. | 
 zależy czego oczekujesz
 2.0 VW - najniższa moc, najniższa kultura pracy, największa odporność na słabe paliwo, największa odporność na mróz, najniższe ceny części, dużo mechaników znających ten silnik
 2.2 PSA - wyższa moc, wyższa kultura pracy, większa wrażliwość na jakość paliwa, wysoka wrażliwość na mróz, średnie ceny części
 2.2 Mitsubishi - najwyższa moc, bardzo wysoka kultura pracy silnika, bardzo, ale to bardzo wysokie ceny części
 
 Jeżeli japoński silnik głośno pracował, to należy ten konkretny egzemplarz omijać szerokim łukiem
 |  
				| _________________ był Outlander 2 2.0Did
  był Superb 1,8TSI 4x4  jest V60 CC  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ushi   Nowy Forumowicz
 
 Auto: V50
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Mar 2016
 Posty: 5
 Skąd: 02-791
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-03-2016, 18:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzieki za odpowiedz. Co do egzemplarza ktory ogladalem to mimo ze udalo mi sie 3000 zbic z ceny to nie zdecydowalem sie na zakup. Oprocz tego silnika to niepokojaca byla korozja elementow we wnętrzu: te metalowe elementy do ktorych przyczepione sa gniazda pasow bezpieczeństwa z przodu no i jeszcze koniecznosc wymiany kompletu tylnych hamulcow wraz z regeneracja tloczkow.
 
 Ten najmocniejszy silnik wydaje sie najfajniejszy, ale jezeli ceny tak wysokie to trzeba sie zastanowic. A moze jakies przykladowe ceny mógłbyś podac?
 
 A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomko   Forumowicz
 
 Auto: Outlander II ,09 2,0 DID
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 31 Gru 2009
 Posty: 118
 Skąd: Bartenstein
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-03-2016, 19:11 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | ushi napisał/a: |  	  | Dzieki za odpowiedz. ..........
 
 A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"?
 | 
 
 -15 i może być problem z jazdą bo kasza w filtrze
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ushi   Nowy Forumowicz
 
 Auto: V50
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Mar 2016
 Posty: 5
 Skąd: 02-791
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-03-2016, 20:11 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | tomko napisał/a: |  	  |  	  | ushi napisał/a: |  	  | Dzieki za odpowiedz. ..........
 
 A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"?
 | 
 
 -15 i może być problem z jazdą bo kasza w filtrze
 | 
 
 poważnie?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomko   Forumowicz
 
 Auto: Outlander II ,09 2,0 DID
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 31 Gru 2009
 Posty: 118
 Skąd: Bartenstein
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-03-2016, 20:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak poszukasz w forum to jest sporo postów od użytkowników 2,2 HDI z tym problemem. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rezon   Mitsumaniak
 
 Auto: był OutlanderII 2.0DID
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 63 razy
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 4689
 Skąd: RZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-03-2016, 03:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | poważnie. trzeba wstawić podgrzewacz paliwa. 	  | ushi napisał/a: |  	  |  	  | tomko napisał/a: |  	  |  	  | ushi napisał/a: |  	  | Dzieki za odpowiedz. ..........
 
 A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"?
 | 
 
 -15 i może być problem z jazdą bo kasza w filtrze
 | 
 
 poważnie?
 | 
 A co do cen - zadzwoń do ASO i zapytaj o wtryskiwacz
 |  
				| _________________ był Outlander 2 2.0Did
  był Superb 1,8TSI 4x4  jest V60 CC  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ushi   Nowy Forumowicz
 
 Auto: V50
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Mar 2016
 Posty: 5
 Skąd: 02-791
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-03-2016, 08:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | rezon dobra rada zawsze w w cenie  chodziło mi raczej czy możesz coś orientacyjnie podać 
 widzę, że dużo kłopotów z dieslami. powoli chyba się wyleczam z Outlandera w dieslu...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rezon   Mitsumaniak
 
 Auto: był OutlanderII 2.0DID
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 63 razy
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 4689
 Skąd: RZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-03-2016, 18:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | diesle mają swoje plusy - oszczędność paliwa i dynamikę. Benzynowe wolnossące to paliwożerne muły, ale za to mniej awaryjne  coś za coś Ja obecnie jeżdżę TSI i na razie uważam to za dobry wybór, ale turbina znacznie zmienia charakterystykę silnika benzynowego - na plus.
 |  
				| _________________ był Outlander 2 2.0Did
  był Superb 1,8TSI 4x4  jest V60 CC  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ushi   Nowy Forumowicz
 
 Auto: V50
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Mar 2016
 Posty: 5
 Skąd: 02-791
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-03-2016, 10:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja ze względu na spalanie i dynamikę chcę diesla. i z tego co widzę, nie koniecznie chcę Outlandera.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |