Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
(Carisma 1,6) Piszczy przy 2000 obrotów
Autor Wiadomość
ManWithNoName 
Forumowicz
ManWithNoName

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 99
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-03-2016, 21:31   (Carisma 1,6) Piszczy przy 2000 obrotów

Witam!
Wymieniona rolka napinacza paska alternatora i dalej słychać popiskiwanie. Raczej to nie jest pasek bo dźwięk jest metaliczny, a pojawia sie po rozgrzaniu silnika i dokładnie przy 2 tys obrotach lub nieco wyżej. Na biegu jałowym czy podczas jazdy - nie ma znaczenia.
Macie jakies pomysły?
_________________
Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-03-2016, 21:38   

Sprawdzałęś osprzęt wspomagania/klimatyzacji :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ManWithNoName 
Forumowicz
ManWithNoName

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 99
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-03-2016, 22:00   

Podczas kręcenia kierownica nic nie słychać, jak włączę klime rowniez nie... Wystarczy ze dodam gazu w okolicy 2 tys i sie odzywa. Przy 4 tys cisza.
Dodam jeszcze ze rano jak go odpale to dosyć mocno popiskuje ale po kilku minutach jest spokój i dopiero przy w pełni rozgrzanym silniku słychać ponownie ale zdecydowanie ciszej i tylko przy obrotach ktore podałem.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-03-2016, 22:08   

Musisz stopniowo wyeliminować czy za to odpowiedzialny jest osprzęt alternatora czy wspomagania, dumanie i wymiana czesci bez sprawdzenia jest bez sensu, zacznij od sprawdzenia łożysk rolek, alternatora, klimy. Na poczatku mozesz zdemontowac oba paski aby sprawdzić czy dźwiek nie wydobywa się z rozrządu, potem zakładasz pasek wspomagania/klimy i sprawdzasz czy dzwiek jest czy nie, na końcu zostaje alternator, stpniowe dzialanie naprowadzi Cię na źródło problemu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ManWithNoName 
Forumowicz
ManWithNoName

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 99
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-03-2016, 22:19   

Czy ewentualnie potraktowanie okolic lozysk wd 40 ma sens?
_________________
Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-03-2016, 22:32   

Łozyska się wymienia, używanie WD40 mija się z celem
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ManWithNoName 
Forumowicz
ManWithNoName

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 99
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-03-2016, 22:36   

Tak, masz racje ale bardziej chodziło mi o to aby sprawdzic tak na szybko bez ściągania pasków - a nóż przestanie i znajdę przyczynę.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-03-2016, 06:43   

Łożyska mają uszczelnienia więc raczej taki środek nie dotrze do wnętrza i nic nie nasmaruje nawet dla testu. Najlepiej sprawdzać drogą eliminacji jak zaproponował robertdg.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.