(Carisma 1,6) Piszczy przy 2000 obrotów |
Autor |
Wiadomość |
ManWithNoName
Forumowicz ManWithNoName
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 99 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 09-03-2016, 21:31 (Carisma 1,6) Piszczy przy 2000 obrotów
|
|
|
Witam!
Wymieniona rolka napinacza paska alternatora i dalej słychać popiskiwanie. Raczej to nie jest pasek bo dźwięk jest metaliczny, a pojawia sie po rozgrzaniu silnika i dokładnie przy 2 tys obrotach lub nieco wyżej. Na biegu jałowym czy podczas jazdy - nie ma znaczenia.
Macie jakies pomysły? |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-03-2016, 21:38
|
|
|
Sprawdzałęś osprzęt wspomagania/klimatyzacji |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
ManWithNoName
Forumowicz ManWithNoName
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 99 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 09-03-2016, 22:00
|
|
|
Podczas kręcenia kierownica nic nie słychać, jak włączę klime rowniez nie... Wystarczy ze dodam gazu w okolicy 2 tys i sie odzywa. Przy 4 tys cisza.
Dodam jeszcze ze rano jak go odpale to dosyć mocno popiskuje ale po kilku minutach jest spokój i dopiero przy w pełni rozgrzanym silniku słychać ponownie ale zdecydowanie ciszej i tylko przy obrotach ktore podałem. |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-03-2016, 22:08
|
|
|
Musisz stopniowo wyeliminować czy za to odpowiedzialny jest osprzęt alternatora czy wspomagania, dumanie i wymiana czesci bez sprawdzenia jest bez sensu, zacznij od sprawdzenia łożysk rolek, alternatora, klimy. Na poczatku mozesz zdemontowac oba paski aby sprawdzić czy dźwiek nie wydobywa się z rozrządu, potem zakładasz pasek wspomagania/klimy i sprawdzasz czy dzwiek jest czy nie, na końcu zostaje alternator, stpniowe dzialanie naprowadzi Cię na źródło problemu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
ManWithNoName
Forumowicz ManWithNoName
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 99 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 09-03-2016, 22:19
|
|
|
Czy ewentualnie potraktowanie okolic lozysk wd 40 ma sens? |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-03-2016, 22:32
|
|
|
Łozyska się wymienia, używanie WD40 mija się z celem |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
ManWithNoName
Forumowicz ManWithNoName
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 99 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 09-03-2016, 22:36
|
|
|
Tak, masz racje ale bardziej chodziło mi o to aby sprawdzic tak na szybko bez ściągania pasków - a nóż przestanie i znajdę przyczynę. |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-03-2016, 06:43
|
|
|
Łożyska mają uszczelnienia więc raczej taki środek nie dotrze do wnętrza i nic nie nasmaruje nawet dla testu. Najlepiej sprawdzać drogą eliminacji jak zaproponował robertdg. |
|
|
|
 |
|