Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupię Mitsubishi Lancer 2009-2011/porada
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 21-03-2016, 15:46   

grzesiopol napisał/a:
Właśnie wróciłem z allegro 8) - kierownica w miare dobrym stanie około 500zł (bez poduszki) gałka biegów około 100zł.

Naprawdę fachowe obszycie kierownicy i gałki dobrej jakości skórą około 300zł :D
 
 
Iluzjonist4 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 09 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 119
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21-03-2016, 17:12   

Co do książek serwisowych to teraz można kupić i książki, i pieczątki, więc nie przywiązywałbym do tego dużej wagi...
 
 
diopik11 
Nowy Forumowicz

Auto: aktualnie brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 5
Skąd: stad
Wysłany: 21-03-2016, 18:00   

Co to turbo, to wszyscy producenci, nawet Toyota idzie w downsizing, wpadki VW nie powinny rzutować na obraz całości, wiadomo, że turbina to zwykłą część ekspolatacyjna i wcześniej czy później trzeba będzie ją wymienić, trzeba też wiedzieć, jak użytkować takie auto. Dodatkowo Honda w nowym Civicu będzie miała silniki 1.0 i 1.5 turbo, a co jak co, ale Honda ma świetne silniki i nie są sądzę, żeby pękały tam tłoki i rozciągał się łańcuch. Oczywiście zgadzam się, że przebiegi 300-400 tys. km będzie ciężko uzyskać.

Bezwypakowy, bezkolizyjny z książką -> tak kupiłem swój poprzedni samochód, jeździłem ponad 10 lat bez awarii na drodze. Przez ten czas naprawiłem tylko dwie rzeczy (oprócz części eksploatacyjnych): przegub zewn. (przez niewymienioną osłonę przegubu), druga awaria czujnik położenia wału korbowego, może dobrze trafiłem, ale fakt, że szukałem dłużej niż pół roku :D .

Sam po gwarancji też nie jeździłem do ASO bo widziałem jak wyglądają te naprawy i stwierdziłem, że będę sam serwisował swoje auto (oczywiście takie rzeczy jak zbieżność musiałem skorzystać z zewn. serwisu).

Pozdrawiam
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-03-2016, 20:38   

Turbo burbo potrzebne jest w dużych silnikach a nie w kosiarkach, następnym krokiem bedzie wsadzenie turba do traktorków kosiarek i zrobienie z nich samochodów. Zresztą motory maja większe silniki niż niektóre samochody. Dla mnie turbo w silniku 1.5 i wyżyłowanie z niego 150KM to śmierć dla silnika.
Nikt nie twierdzi, że książka jest beee, tylko że tak czy inaczej najważniejsze jest zrobić oględziny, przejechać się, popatrzeć za właścicielem, wtedy można podjąć decyzje o zakupie konkretnego samochodu. Ja tego kupiłem w 2013 i do tej pory oprócz standardowych wymian nic nie robiłem no sorry ulepszyłem hamulce które w standardzie sa do :butthead: , w poprzednim czyli Space Wagonie wymieniłem dodatkowo rozrząd i nic wiecej sie nie psuło, a dodam jeszcze, ża za space wagonem chodziłem więcej niz pół roku zanim go kupiłem to duzo powiedziane hhm :mrgreen: :mrgreen: zapłaciłem a zobaczyłem go pod blokiem dwa dni później. W obydwu przypadkach kupowałem na odległość i na podstawie oceny innej osoby i tak do końca nie mogłem mieć pewności co mi przywiozą.
Decyzja czy nowy czy używany i tak zostaje w twojej gestii. Weź pod uwagę tylko to, że nowy Lancer w chwili obecnej jest dostępny z silnikiem 1.6 w sedanie i 1.6 1,8 w Sportbacku. Nie wiem jak to wygląda z 1,8 tzn czy jest dostępny u wszystkich dealerów ale 1.6 ze swoimi 117KM to za bardzo nie poszaleje przy tej wadze.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
diopik11 
Nowy Forumowicz

Auto: aktualnie brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 5
Skąd: stad
Wysłany: 21-03-2016, 23:13   

Potwiedzam że 1.6 117KM nie można poszaleć, na początku szukałem Subaru Imprezy GD 150KM lub WRX 230KM, ale znaleźć Subaru w super stanie w oryginale w cenie używanego Lancera to jak wygrać w totka, chociaż nikt nie ukrywa historii tych aut. Stwierdzając, że na Subaru są nikłe szanse, przejechałem się nowym Mitsubishi Lancerem i jednak coś ten samochód miał w sobie, dlatego poszukuję takiego używanego, świetne są czarne (jakby jeszcze ktoś woskował i dbał o lakier) :) .

Pozdrawiam
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-03-2016, 00:36   

To akurat czarny w Lancerach nie jest zbyt OK, ogólnie lakier w Lancerach jest cieniutki przeważnie cos około 85 μm, prawie każde mocniejsze zarysowanie równa sie zniszczeniem warstwy lakieru az do podkładu co przy jasnym podkładzie pod czarnym lakierem wyglada bardzo "fantastycznie :shock: ". Właściciele tego koloru mogą chyba to potwierdzić. Ogólnie blacha w Lancerze ale też i w innych samochodach jest cieniutka i wygina sie nawet pod palcami ale niestety obniżenie wagi tzreba było zrobić więc na warsztat poszedł lakier i blacha a w zamian doszła elektornika i wieksza ilość kabli.
Co do Subaru to słyszałem, że silnik nie do zdarcia ale padają skrzynie, a przeważnie Subaru kupuje sie do "porządnej" jazdy więc sam sie domyślasz co może być z tym samochodem. Najtaniej wychodzi kupić z anglii i zrobić przekładkę i chyba z stamtąd najwięcej do nas przyjeżdża.
Ja chorowałem kiedyś na Galanta ale po przejażdżce Lancerem zmieniłem zdanie z uwagi na wygodę w środku i ilość miejsca.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 22-03-2016, 09:02   

grzesiopol napisał/a:

Robert_N napisał/a:
Niestety kierownica z lewej strony przy sterowaniu radiem jest wytarta nie mówiąc o gałce skrzyni biegów a przebieg ok 85 tys
bo po prostu masz ADHD w kciuku i dlatego go wycierasz. Używasz często regulacji głośności i dlatego to się wyciera, czyli jesteś młodym człowiekiem w wieku 20-35 lat, ja np. mam zwyczaj regulować głośność gałką i mam powiedzmy powyżej 40, a w moim pokoleniu to przeważnie regulowało się gałkami w radiu, właśnie sobie wyobraziłem jak dużym fiacie reguluje głośność w kierownic
Tak jak napisał Uwex, to jest kiepski materiał. Ja miałem przy przebiegu 100000 tak wytarte, jakbym przejeździł z trzy razy tyle. Dlatego w tym konkretnym modelu nie ma co patrzeć na wytarte gałki, kierownice czy porysowane listwy. :wink:

[ Dodano: 22-03-2016, 09:03 ]
grzesiopol napisał/a:
To akurat czarny w Lancerach nie jest zbyt OK, ogólnie lakier w Lancerach jest cieniutki przeważnie cos około 85 μm, prawie każde mocniejsze zarysowanie równa sie zniszczeniem warstwy lakieru az do podkładu co przy jasnym podkładzie pod czarnym lakierem wyglada bardzo "fantastycznie
tak było i w moim przypadku. Co niektórzy widzieli piegowatą maskę itp...
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 22-03-2016, 10:57   

Przestraszyłem się tym, co wypisujecie i sobie wczoraj przesmarowałem kierownicę i gałkę zmiany biegów wraz z mieszkiem SmartWax Smart Dressing i wygląda fantastycznie, a jak pachnie - nowiuśka po 6 latach. :shock:
Wady i zalety wyczytasz w temacie: http://forum.mitsumaniaki...ht=wady++zalety , można nawet zagłosować. :wink:
grzesiopol napisał/a:
Dam sobie postawić flaszkę jeżeli więcej niż 15% ludzi sprawdza po serwisie czy wszystko było robione.
Grzesiu :!: flaszka jest twoja. :wink:
Ja sprawdzam na bieżąco podczas trwania prac serwisowych (rzekłbym, że pomagam mechanikowi). Proszę, aby stosowano moje własne preparaty. :wink:
diopik11, Tak jak pisałem wcześniej, bierz nowego, ale w wersji Intense
W takiej cenie to :shock:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 22-03-2016, 11:05   

tyku, Ty jesteś anty przykładem przeciętnego kierowcy. :lol: Od Ciebie kupic auto, to jak wygrać w Lotto. :wink: Wszystko na czas :D
 
 
Iluzjonist4 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 09 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 119
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22-03-2016, 14:20   

Ja również sam kupuję części i czekam,, przyglądając się robiciznie. Po wszystkim poprzednie części zabieram albo osobiście wyrzucam.
Co do czarnego to faktycznie bardzo ciężko utrzymać w dobrym stanie, lakier bardzo podatny na zarysowania.. W kwietniu wybieram się na regenerację.
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-03-2016, 14:26   

tyku i zapomniałeś, ze obiecałeś mi wspólny test hamulców tj. czyje lepsze (dopisałem żeby sobie nie pomyśleli) A za flaszke dziekuję.
Ja wychodzę z założenia, ze lepiej dołożyć do lepszej wersji lub znaleźć używkę w lepszej wersji bo i tak apetyt rośnie w miarę jedzenia, a to sprzęt audio trzeba zmienić bo nie tak, a to szyby trzeba przyciemnić bo za gorąco a o hamulcach nie wspomnę :wink: bo na poczatku wydaja sie OK a potem jednak brakuje tego czegoś.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 22-03-2016, 16:26   

grzesiopol napisał/a:
tyku i zapomniałeś, ze obiecałeś mi wspólny test hamulców tj. czyje lepsze
Chciałbym, ale do Lublina mi nie po drodze. :wink:
grzesiopol napisał/a:
ze lepiej dołożyć do lepszej wersji lub znaleźć używkę w lepszej wersji bo i tak apetyt rośnie w miarę jedzenia,
Dlatego napisałem, żeby wybrał wersję Intense :wink:

[ Dodano: 22-03-2016, 16:27 ]
mjsystem napisał/a:
tyku, Ty jesteś anty przykładem przeciętnego kierowcy. :lol:
Dziękuję i pozdrawiam. :oops:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
marcink 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 568
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-03-2016, 21:04   

tyku napisał/a:
diopik11, Tak jak pisałem wcześniej, bierz nowego, ale w wersji Intense
W takiej cenie to :shock:

Potwierdzam, jeśli ponad osiągi cenisz sobie pewność i niezawodność auta oraz nie zrujnuje ci to budżetu to bierz nowego Intense w 1.6. Poza tym te 63k w aktualnym cenniku to MSRP - sugerowana cena producenta ;)

Swoją drogą ostatnio rozmawiam z jednym właścicielem sb 1.8, który rozważa kupno nowego sedana 1.6 z salonu. Poproszę go aby po jazdach próbnych opisał swoje subiektywne porównanie (większa moc i moment vs. mniejsza masa).

tyku - chyba możemy sobie podać rękę, od 1 Lipca najechałem ok 8,5k km, z czego co najmniej 5k uskuteczniając nocną jazdę samochodem bez celu (relaks i odskocznia od pracy umysłowej) :D A tak to pod kocykiem stoi, nigdy nie widział myjni automatycznej nawet ;) I na pewno nie zobaczy :twisted:
_________________
Mój misiek
 
 
diopik11 
Nowy Forumowicz

Auto: aktualnie brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 5
Skąd: stad
Wysłany: 22-03-2016, 21:24   

marcink właśnie sie waham, bo nie jechałem używanym, żona chce brać używanego, bo podobnie wyglądają, a co miało wyjść to wyszło :lol:
Niestety Mistusubishi ma kiepskie formy finansowania przy 50/50 daje więcej 2850 zł, przy 33/33/33 5100 zł, fajnie jest w Hyundaiu połowę się płaci od razu, druga połowa po 1.5 roku + 450zł, szkoda, że w Mitsu tak nie ma.
Też właśnie myślałem o Intense, w Krakowie widziałem, że można nawet skórę sobie zamówić, ale niestety ładnie kosztuje, następne 6k.

Daj znać jak wyszła znajomemu jazda używanym i nowym.

Na początku podobał mi się Sportback, ale linia sedna jest niezła i jak ktoś chce to może założyć sobie spojler z tyłu :D .

Pozdrawiam
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-03-2016, 21:57   

A tak przy okazji dla wszystkich którzy tak ufają książkom serwisowym na znanym serwisie jest do kupienia za 70 złotych polskich, dlatego jak takową będziecie mieli to sprawdzajcie w serwisach czy rzeczywiście takie auta były serwisowane podobno udzielają informacji na zapytania, i sprawdźcie czy taki serwis w ogóle istnieje :!: :!:
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.