 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
200km? |
Autor |
Wiadomość |
Smera92
Forumowicz
Auto: Carisma DiD 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014 Posty: 53 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 25-03-2016, 04:20 200km?
|
|
|
Czesc. Znalazlem kilka podobnych postow ale nigdzie nie znalazlem dokladnej odp a wiec pozwolilem sobie zalozyc nowy post. Czas w mojej cari zajac sie silnikiem. Aktualnie 1.9DiD 115km ale celuje w +200km i teraz pytanie co bardziej sie oplaca i co bedzie lepszym wyborem (dlugoterminowo) czy modyfikowanie mojego DiD tzn napewno wiekszy FMIC do tego turbo GTB2260 raczej wieksze wtryski (z czego? ) bo te raczej nie beda na tyle wydajne ale co dalej? Z tego co wiem DiD ma bardzo slaby dol... Pytanie czy wytrzyma taka moc? Ktos juz probowal? Ma jakies doswiadczenia? A opcja druga to swap na 1.9T z T4 200km i do tego fmic przelot itp itd. Ktos kto sie zna moze ocenic mniej wiecej koszty pierwszej oraz drugiej opcji? Oraz co jest lepszym rozwiazaniem? Z gory bardzo dziekuje i prosze o nie kasowanie posta. Jezeli powielam to prosze o link do tamtego za ktory bede bardzo wdzieczny. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 25-03-2016, 06:24
|
|
|
Dla tego diesla max granicą bedzie okolica 140-150KM, powyżej tego elementy napędu nie dadzą rady przenieśc mocy/momentu, koszt przeróbki na 200KM raczej przewyższający SWAP na gotowego turbo-gnojownika o wymaganych parametrach ale z innej stajni
Co do benzyniaka http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46228 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Smera92
Forumowicz
Auto: Carisma DiD 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014 Posty: 53 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 27-03-2016, 03:12
|
|
|
Dzięki za podpowiedź od ponad 3 lat jest już niecałe 150km bo był program nowy i hamowaniu ale to za mało jest... Ale na razie mam jeszcze mnóstwo wydatków i silnik to na samym końcu... Na razie czas na przerobienie zawieszenia i dokończenie wnętrza |
|
|
|
 |
xCrashx
Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 90 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 28-03-2016, 23:31
|
|
|
Najłatwiej i najlepiej zrobić swap, bawienie się w kręcenie to dość droga gra nie warta świeczki, chyba ,że bawimy się w kręcenie "sztuki dla sztuki", ale jeśli się brać za to na serio (bo nie na serio to nie warto) to trzeba mieć naprawdę gruby portfel i pokaźną biblioteczkę dotyczącą kręcenia silników (lub tylko baaaardzo pokaźny portfel).
ps. Te 150km to wyszło na hamowni? Bo przyrost ze 115 do 150 na seryjnym silniku tylko po przemapowaniu ecu to wydaje mi się dość sporo. Jak by nie patrzeć, to na oko jakiś 30% wzrost mocy, a to naprawdę dużo. |
|
|
|
 |
|
|