Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1.8 gdi swiece
Autor Wiadomość
Mackowsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 21
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 29-03-2016, 18:59   1.8 gdi swiece

Witam zalorzylem do mojego 1.8gdi nowe irydowe swiece zrobilem 1500 km i one teraz wygladaja jak zlom. Jedna jest ok a reszta wypalone totalnie. O co biega? Swiece bosch [/quote]
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 30-03-2016, 00:47   

Tylko dedykowane NGK!!! Irydowe wymiana co 50 tyś żadnych championow, denso, iskra, czy tym bardziej jakiś tam Boscha
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 30-03-2016, 01:14   

rasiak1980 napisał/a:
Tylko dedykowane NGK

A i to warto poszukać albo i zamówić np. w ASO Mitsubishi oryginalne NGK made in Japan, a nie dostępne wszędzie made in France.
Z drugiej strony żeby szlag trafił 3 z czterech świec po 1500 km ? Nawet Bosch aż takiego szajsu nie produkuje, szczególnie że to świece irydowe. Powiedziałbym, że coś masz nie tak z temperaturą spalania mieszanki w cylindrach.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Mackowsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 21
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 30-03-2016, 07:59   

Moim zdaniem swiece bo od samego poczatku nin tak chodzil na nich. Ale z drugiej strony wczesniej byly ngk i tez jedna sie upalila

[ Dodano: 30-03-2016, 18:32 ]
Zalorzylem nowe swiece ngk za prawie trzy stowy oryginalne japonskie. Do tego cewki zaplonowe wymienilem i po przejechaniu niecalych stu km znow to samo. Pierwsza i druga spalone do zera a trzecia i czwarta ok. O co chodzi?
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 30-03-2016, 19:14   

Na pewno masz dobrane dobre świece ?
https://www.ngk.de/nc/pl/...1/IZFR6B/14674/
Ale zakładam, że dobre.
Silnik GDI, więc instalację LPG można chyba wykluczyć ?
Jak pisałem wcześniej - strzelam, że coś masz nie tak z mieszanką, może jest za uboga, i masz za wysoką temperaturę spalania. No chyba, że masz takiego straszliwego pecha z kupnem świec ?
Sorry, ja tutaj raczej nie pomogę, może jakiś inny forumowicz ? Albo dobry mechanik.
Jeśli możesz, to zrób fotki tych spalonych świec, i wrzuć je na forum.
Tutaj poradnik na temat, jak wyglądają końcówki świec. Z Denso, ale do innych firm też się odnosi.
http://www.denso-am.pl/me...ol_500x1000.pdf
lub artykuł :
http://autokult.pl/4400,e...-wygladu-swiecy
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Mackowsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 21
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 30-03-2016, 20:05   

Nie ma lpg. Swiece na bank dobre. Sam juz nie wiem o co chodzi. I dziwne to ze raz pali swiece 2na jednym cylindrze raz na innym. Czasami na kilku
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 30-03-2016, 20:21   

Sprawdź EGR czy nie masz zatkanego lub otwartego i podlacz pod kompa bo jeżeli to były dedykowane świece nie ma prawa tak się dziać
 
 
Mackowsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 21
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 30-03-2016, 21:22   

Juz trace nerwy do tego auta. Ciagle cos. Egr byl czyszczony. Zastanawiam sie by go zaslepic. Czy da sie zmienic dawke mieszanki? I czy ma wplyw to ze plyn chlodzacy byl ponizej minimum?

[ Dodano: 30-03-2016, 21:59 ]
https://m.facebook.com/groups/131558857198375?view=permalink&id=230198834001043
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.