1.8 gdi swiece |
Autor |
Wiadomość |
Mackowsky
Nowy Forumowicz
Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016 Posty: 21 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 29-03-2016, 18:59 1.8 gdi swiece
|
|
|
Witam zalorzylem do mojego 1.8gdi nowe irydowe swiece zrobilem 1500 km i one teraz wygladaja jak zlom. Jedna jest ok a reszta wypalone totalnie. O co biega? Swiece bosch [/quote] |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 30-03-2016, 00:47
|
|
|
Tylko dedykowane NGK!!! Irydowe wymiana co 50 tyś żadnych championow, denso, iskra, czy tym bardziej jakiś tam Boscha |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 30-03-2016, 01:14
|
|
|
rasiak1980 napisał/a: | Tylko dedykowane NGK |
A i to warto poszukać albo i zamówić np. w ASO Mitsubishi oryginalne NGK made in Japan, a nie dostępne wszędzie made in France.
Z drugiej strony żeby szlag trafił 3 z czterech świec po 1500 km ? Nawet Bosch aż takiego szajsu nie produkuje, szczególnie że to świece irydowe. Powiedziałbym, że coś masz nie tak z temperaturą spalania mieszanki w cylindrach. |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
Mackowsky
Nowy Forumowicz
Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016 Posty: 21 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 30-03-2016, 07:59
|
|
|
Moim zdaniem swiece bo od samego poczatku nin tak chodzil na nich. Ale z drugiej strony wczesniej byly ngk i tez jedna sie upalila
[ Dodano: 30-03-2016, 18:32 ]
Zalorzylem nowe swiece ngk za prawie trzy stowy oryginalne japonskie. Do tego cewki zaplonowe wymienilem i po przejechaniu niecalych stu km znow to samo. Pierwsza i druga spalone do zera a trzecia i czwarta ok. O co chodzi? |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 30-03-2016, 19:14
|
|
|
Na pewno masz dobrane dobre świece ?
https://www.ngk.de/nc/pl/...1/IZFR6B/14674/
Ale zakładam, że dobre.
Silnik GDI, więc instalację LPG można chyba wykluczyć ?
Jak pisałem wcześniej - strzelam, że coś masz nie tak z mieszanką, może jest za uboga, i masz za wysoką temperaturę spalania. No chyba, że masz takiego straszliwego pecha z kupnem świec ?
Sorry, ja tutaj raczej nie pomogę, może jakiś inny forumowicz ? Albo dobry mechanik.
Jeśli możesz, to zrób fotki tych spalonych świec, i wrzuć je na forum.
Tutaj poradnik na temat, jak wyglądają końcówki świec. Z Denso, ale do innych firm też się odnosi.
http://www.denso-am.pl/me...ol_500x1000.pdf
lub artykuł :
http://autokult.pl/4400,e...-wygladu-swiecy |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
Mackowsky
Nowy Forumowicz
Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016 Posty: 21 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 30-03-2016, 20:05
|
|
|
Nie ma lpg. Swiece na bank dobre. Sam juz nie wiem o co chodzi. I dziwne to ze raz pali swiece 2na jednym cylindrze raz na innym. Czasami na kilku |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 30-03-2016, 20:21
|
|
|
Sprawdź EGR czy nie masz zatkanego lub otwartego i podlacz pod kompa bo jeżeli to były dedykowane świece nie ma prawa tak się dziać |
|
|
|
 |
Mackowsky
Nowy Forumowicz
Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016 Posty: 21 Skąd: Ostrzeszow
|
|
|
|
 |
|