Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z gdi
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 31-03-2016, 21:20   

Tu wymiana uszczelki pokrywy zaworów nic nie da bo olej przecieka z po między dwóch części głowicy i tylko głębsza rozbiórka wraz z demontażem rozrządu uleczy tę bolączkę.
Tu masz o tym temat tylko że wygasły fotki http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67952
 
 
Mackowsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 21
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 31-03-2016, 22:28   

Juz to sobie ogarnolem😉 olej zatamowany😉 tylko ze dalej jest szarpanie. Jak sie okazalo spalone swiece. Wymiana na nowe irydy ngk i znow je upalilo. Forumowicze mowia ze to wina zbxt ubogiej mieszanki, ale dlaczego ona jest uboga? Od czego to zalerzy?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 31-03-2016, 22:38   

Uboga mieszanka czyli zbyt mało benzyny względem powietrza. Uboga mieszanka może być spowodowana zbyt niskim ciśnieniem paliwa co powinno być odczuwalne, bo silnik wtedy nie maił by mocy.
 
 
Mackowsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 21
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 31-03-2016, 22:45   

Wymieniona pompa wc byla wczesniej. A silnik jak ma dobre swiece to idealnie chodzi

[ Dodano: 01-04-2016, 22:46 ]
Tak mysle moze rozrzad sie przestawil. Wtedy zmienia sie czas wtrysku, bo dzis zauwarzylem ze czasami kopci na niebiesko
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-04-2016, 06:43   

Tu bez diagnostyki nic nie zrobisz. Pompa też nie musi być w 100 procentach pewna bo nie jest nowa. Jeśli pasek jest dobrze naciągnięty to raczej nie ma możliwości aby sam się przedstawił, jak żyję i grzebię trochę w autach to z.taką sytuacją się nie spotkałem. Aby mógł przeskoczyć to by musiał być bardzo luźny lub w inny sposób napisany. Tylko podłączenie pod komputer przez fachowca znające ten silnik może tu coś wyjaśnić.
 
 
Mackowsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 21
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 02-04-2016, 12:52   

I tu jest problem bo w okolicy jak ktor slyszy gdi to sie poddaje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.