Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Błękitna strzała OPC - "Garnek"
Autor Wiadomość
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 04-04-2016, 15:56   

i ten argument Mnie przekonuje ;)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-04-2016, 16:00   

To dość mocno wysilona jednostka i wymaga szczególnej uwagi przy gazowaniu. Wolnossaki wybaczają o wiele więcej. :) EGT i AFR to w sumie takie must have przy turbo ;) chociaż pośrednio jedno jest skorelowane z drugim i teoretycznie EGT na początek wystarczy. Ale przy wysokim EGT mając wskaźnik AFR możesz wnioskować w czym problem.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 04-04-2016, 18:19   

Raczej nie jest mocno wysilona. Turbina nie ładuje nawet jednego bara ok 0,7 -0,8. Hondy w n/a mają 100KM z litra ;)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-04-2016, 20:36   

Gratulacje nabytku

Morfi napisał/a:
Raczej nie jest mocno wysilona. Turbina nie ładuje nawet jednego bara ok 0,7 -0,8.
Nie to żebym zmieniał Twoje pozytywne podejście, ale prze dgazowaniem tego motora to może zapoznaj się z tym http://www.wgmotorworks.c...16lex-piston-4/
To sie działo w silnikach nie zasilanych LPG, zatem ponownie przeliczyłbym wartośc przejchanych kilometrów wzgledem LPG a silnika
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-04-2016, 21:29   

Japońskie wolnossaki mają 100km z litra i niewiele więcej momentu. Tu jest spora różnica.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 04-04-2016, 21:35   

Dzięki Robert nie wiedziałem, na polskich forach nic o tym nie piszą, ale tak jak z GDI jak dbasz tak masz, ja nie miałem żadnych problemów. Dlatego też ten dotrysk benzyny i zanim zacząłem użytkować samochód kompletna diagnostyka.
Wiem też, że poziom oleju jest ważny bo te silniki lubią łyknąć.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-04-2016, 08:27   

Jest trochę informacji, ale to taka oplowska tajemnica poliszynela
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10-04-2016, 16:48   

Z nowości zamontowana instalacja gazowa na wtryskach Baracuda i sterowniku xbox staga zbionik 53llitry. narazie wszystko ok.
Wg komputera na trasie spokonie mozna zejść do 8l :) spalanie na gazie pierwsze tankowanie 11,4 litra.

Opony sprawdzaja się świetnie, pusty mokry plac i trudno zerwac przyczepność przy manewrach lewo prawo przy 50km/h
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
LukasiusPomorze 
Mitsumaniak

Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 114
Skąd: Pomorze
Wysłany: 10-04-2016, 18:02   

owczar ma rację - jak chcesz skorzystać z 90% swoich kucy to lepiej przełącz się na benzynkę inaczej zamienisz LPG na spawarkę. Nie ma czegoś takiego jak dobrze wystrojona instalacja nawet jak masz ekstra sondę do spalin.
Napęd kuchenkowy jest dobry na trasy gdzie parametry spalania są powiedzmy "stałe", ale jak dociskasz pedał gazu nieco mocniej to zdolności adaptacyjne komputerów do sterowania mieszanką LPG mogą rozczarować.

Powiem inaczej , spalanie Pb też nie musi być prawidłowe, a przecież parametry spalania Pb są częściowo brane pod uwagę przy regulacji LPG. Trzeba się czasem zastanowić czy warto skracać czas do regeneracji głowicy...

Tak czy inaczej życzę bezawaryjnej jazdy...
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10-04-2016, 18:46   

Lukasiu chyba nie masz pojęcia o LPG i strojeniu po AFR.
Nie ma spadków mocy ile miałeś aut z lpg, zrobionych w porządnych firmach.
Sterowniki lpg idą doprzodu i coraz lepiej adaptują się do samochodu.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 10-04-2016, 19:20   

Morfi napisał/a:
Sterowniki lpg idą doprzodu i coraz lepiej adaptują się do samochodu.

Jak mawia mój mechanik: "pojeździmy... zobaczymy" :mrgreen:

Dobrze, że nie ta czarna :wink: choć ten kolor jest taki "opcowaty"
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10-04-2016, 19:26   

no narazie 500 km na instalacji dopiero, różnicy teoretycznie nie ma a będzie prędzej czy później będzie shamowana
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-04-2016, 20:43   

Jakie ma afr ten silnik przy gazie w podłodze?
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10-04-2016, 21:58   

Narazie nie mam pojęcia, nie pytałem . :oops:
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 12-04-2016, 12:38   

Cytat:
Jakie ma afr ten silnik przy gazie w podłodze?
Pytanie raczej, czy gazownik sprawdzał parametry w czasie jazdy czy tylko na postoju. :lol: Oczywiście życzę, aby było ok :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.