Błękitna strzała OPC - "Garnek" |
Autor |
Wiadomość |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 04-04-2016, 15:56
|
|
|
i ten argument Mnie przekonuje |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-04-2016, 16:00
|
|
|
To dość mocno wysilona jednostka i wymaga szczególnej uwagi przy gazowaniu. Wolnossaki wybaczają o wiele więcej. EGT i AFR to w sumie takie must have przy turbo chociaż pośrednio jedno jest skorelowane z drugim i teoretycznie EGT na początek wystarczy. Ale przy wysokim EGT mając wskaźnik AFR możesz wnioskować w czym problem. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 04-04-2016, 18:19
|
|
|
Raczej nie jest mocno wysilona. Turbina nie ładuje nawet jednego bara ok 0,7 -0,8. Hondy w n/a mają 100KM z litra |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-04-2016, 20:36
|
|
|
Gratulacje nabytku
Morfi napisał/a: | Raczej nie jest mocno wysilona. Turbina nie ładuje nawet jednego bara ok 0,7 -0,8. | Nie to żebym zmieniał Twoje pozytywne podejście, ale prze dgazowaniem tego motora to może zapoznaj się z tym http://www.wgmotorworks.c...16lex-piston-4/
To sie działo w silnikach nie zasilanych LPG, zatem ponownie przeliczyłbym wartośc przejchanych kilometrów wzgledem LPG a silnika |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-04-2016, 21:29
|
|
|
Japońskie wolnossaki mają 100km z litra i niewiele więcej momentu. Tu jest spora różnica. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 04-04-2016, 21:35
|
|
|
Dzięki Robert nie wiedziałem, na polskich forach nic o tym nie piszą, ale tak jak z GDI jak dbasz tak masz, ja nie miałem żadnych problemów. Dlatego też ten dotrysk benzyny i zanim zacząłem użytkować samochód kompletna diagnostyka.
Wiem też, że poziom oleju jest ważny bo te silniki lubią łyknąć. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-04-2016, 08:27
|
|
|
Jest trochę informacji, ale to taka oplowska tajemnica poliszynela |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 10-04-2016, 16:48
|
|
|
Z nowości zamontowana instalacja gazowa na wtryskach Baracuda i sterowniku xbox staga zbionik 53llitry. narazie wszystko ok.
Wg komputera na trasie spokonie mozna zejść do 8l spalanie na gazie pierwsze tankowanie 11,4 litra.
Opony sprawdzaja się świetnie, pusty mokry plac i trudno zerwac przyczepność przy manewrach lewo prawo przy 50km/h |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 10-04-2016, 18:02
|
|
|
owczar ma rację - jak chcesz skorzystać z 90% swoich kucy to lepiej przełącz się na benzynkę inaczej zamienisz LPG na spawarkę. Nie ma czegoś takiego jak dobrze wystrojona instalacja nawet jak masz ekstra sondę do spalin.
Napęd kuchenkowy jest dobry na trasy gdzie parametry spalania są powiedzmy "stałe", ale jak dociskasz pedał gazu nieco mocniej to zdolności adaptacyjne komputerów do sterowania mieszanką LPG mogą rozczarować.
Powiem inaczej , spalanie Pb też nie musi być prawidłowe, a przecież parametry spalania Pb są częściowo brane pod uwagę przy regulacji LPG. Trzeba się czasem zastanowić czy warto skracać czas do regeneracji głowicy...
Tak czy inaczej życzę bezawaryjnej jazdy... |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 10-04-2016, 18:46
|
|
|
Lukasiu chyba nie masz pojęcia o LPG i strojeniu po AFR.
Nie ma spadków mocy ile miałeś aut z lpg, zrobionych w porządnych firmach.
Sterowniki lpg idą doprzodu i coraz lepiej adaptują się do samochodu. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 10-04-2016, 19:20
|
|
|
Morfi napisał/a: | Sterowniki lpg idą doprzodu i coraz lepiej adaptują się do samochodu. |
Jak mawia mój mechanik: "pojeździmy... zobaczymy"
Dobrze, że nie ta czarna choć ten kolor jest taki "opcowaty" |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 10-04-2016, 19:26
|
|
|
no narazie 500 km na instalacji dopiero, różnicy teoretycznie nie ma a będzie prędzej czy później będzie shamowana |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10-04-2016, 20:43
|
|
|
Jakie ma afr ten silnik przy gazie w podłodze? |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 10-04-2016, 21:58
|
|
|
Narazie nie mam pojęcia, nie pytałem . |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 12-04-2016, 12:38
|
|
|
Cytat: | Jakie ma afr ten silnik przy gazie w podłodze? | Pytanie raczej, czy gazownik sprawdzał parametry w czasie jazdy czy tylko na postoju. Oczywiście życzę, aby było ok |
|
|
|
 |
|