Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] kontrolka silnika
Autor Wiadomość
fabian78-81 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi, outlander did 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 3
Skąd: Sieradz
  Wysłany: 11-04-2016, 09:37   [II 2.0 DID] kontrolka silnika

Witam, od kilku tygodni jestem posiadaczem Outka, 2.0 d1d, 2008 rok, 180k przebiegu, i właśnie w sobotę zapaliła się kontrolka silnika, dodam że silnik pracuje normalnie, wszystkie urządzenia również nie wykazuja jakichkolwiek dziwnych objawow, czy ktos spotkał się z czyms podobnym?
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 11-04-2016, 09:52   

Kontrolka może oznaczać jakieś 1000 błędów. Trzeba podłączyć do kompa, na allegro takie podstawowe urządzenie diagnostyczne bluetooth kupisz za dwadzieściakilka złotych, ale chyba lepiej przejechać się do mechanika w takim wypadku.

PS. To jest did a nie d1d ;)
 
 
fabian78-81 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi, outlander did 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 3
Skąd: Sieradz
Wysłany: 11-04-2016, 16:42   

P0299 niskie ciśnienie sprężarki, czy ktos może poradzić co robić?
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 12-04-2016, 10:45   

Zalej R3 fuel bądź nawet tańszy K2 do DPF (oba do kupienia na allegro) i przegoń ostro auto (co najmniej kilkadziesiąt km po autostradzie na wysokich obrotach), choć obawiam się, że bez sprawdzenia turbo może się nie obejść. Jaki masz tam prawdziwy przebieg?
 
 
fabian78-81 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi, outlander did 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 3
Skąd: Sieradz
Wysłany: 12-04-2016, 11:51   

alojso napisał/a:
Zalej R3 fuel bądź nawet tańszy K2 do DPF (oba do kupienia na allegro) i przegoń ostro auto (co najmniej kilkadziesiąt km po autostradzie na wysokich obrotach), choć obawiam się, że bez sprawdzenia turbo może się nie obejść. Jaki masz tam prawdziwy przebieg?


Prawdziwy przebieg 180500 tak wynika ze sprawdzania kompem sprawdzajacym na wszystkich czujnikach, w książce serwisowej ostatni wpis sprzed 4 lat stan licznika ok. 110000 później wpisy na sronie internetowej od 2014, w piątek mam zamówioną wizytę u mechanika, ma mi sprawdzić co jest przyczyną słabego doładowania, a.jeszcze mam pytanie czy jak mi radzisz przegonic outka na autostradzie to nie uszkodze czegos jeszcze bardziej?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.