Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
12-08-2007, 19:35
[EAx 97-04] TUNING MECHANICZNY GALANTA EA5
Autor Wiadomość
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 10-04-2016, 23:25   

Nie o to pytałem :wink:

...a jeśli już o tym mówimy to: http://www.strojenia.pl projekty-inne marki-galant v6 ale nie wiem na ile autentyczne.
_________________

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-04-2016, 23:35   

Podobną moc uzyskiwali co poniektórzy na hamowni bez strojenia- jaka hamowania taka moc. Można grzebać w sofcie, ale jest pracochłonne i kosztowne. Lepiej dodać świnkę. Ale jak pisałem, nie ma to żadnego sensu. Kiedyś też chciałem podnieść moc w swoim. Teraz bardzo się cieszę, że tego nie zrobiłem.
 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 11-04-2016, 10:02   

Dobra, jak dostanę auto i chwilę wolnego czasu to obczaję temat
_________________

 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 11-04-2016, 10:07   

No dobra, a jak to jest z wymianą ECU na to z wersji na rynek Japoński - 180KM ? Na coltmanii chłopaki mi o tym wspominali, podobno w Niemczech jeździ trochę coltów z 6a13 + ecu na 180km.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-04-2016, 10:11   

Zresztą o jakim strojenniu można mówić w wypadku tego wykresu:


Stały przyrost momentu w całym zakresie?
 
 
parian 
Forumowicz

Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 217
Skąd: Police
Wysłany: 11-04-2016, 11:20   

Wykres momentu wygląda jak w aucie z turbiną, chyba coś nie tak?
_________________
To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-04-2016, 11:23   

sam wykres momentu tak wygląda w galancie.
 
 
parian 
Forumowicz

Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 217
Skąd: Police
Wysłany: 11-04-2016, 11:36   

No to szacun dla konstruktorów.
_________________
To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-04-2016, 11:43   

To zaleta V-ek. Wykres tego silnika jest fajny, ale większość V-ek ma podobny.
 
 
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-04-2016, 11:58   

Owczar napisał/a:
To zaleta V-ek. Wykres tego silnika jest fajny, ale większość V-ek ma podobny.


Owczar z tego co pamiętam z róznych zlotów to żaden EA5A nie przekroczył 170KM. Hamownie może i mają błąd pomiaru ale nie aż taki. Poza tym to było mierzone w VTG więc raczej w jednej z lepszych. A tego koleś wie co robi bo rozmawiałem z nim o tym i on mi stroił mojego.
_________________
Mój Rekin

Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 11-04-2016, 12:03   

Torp12, a Ty ile koni masz po tym strojeniu? Jakiś wykres coś ?
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-04-2016, 12:40   

Fragu napisał/a:
Torp12, a Ty ile koni masz po tym strojeniu? Jakiś wykres coś ?


Po strojeniu wykresu już nie ma bo szkoda mi było już siana. Przed strojeniem 145.
_________________
Mój Rekin

Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 11-04-2016, 12:44   

No to czyli na tę chwilę dalej masz 145 8)
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-04-2016, 13:06   

Fragu napisał/a:
No to czyli na tę chwilę dalej masz 145 8)


Każdy może sobie uważać ile mam. Ja wiem jak auto jeździło przed strojeniem i po i to mi w zupełności wystarcza :]
_________________
Mój Rekin

Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-04-2016, 13:57   

Strojenie po modach ma sens zresztą sam Torp12 namawiałem. W OL na pewno ma teraz prawidłowy AFR i pewnie jest więcej mocy niż przed.

Ale strojenie wolnossaka bez modów to wyrzucanie kasy w błoto. Nawet jeśli się coś ugra na innym AFR, agresywniejszej mapie zapłonu to głównie na stacji benzynowej odczujesz różnice, bo tyłek tego nie poczuje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.