Przesunięty przez: roch_27 12-08-2007, 19:35 |
[EAx 97-04] TUNING MECHANICZNY GALANTA EA5 |
Autor |
Wiadomość |
telewizoor
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 397 Skąd: Jurków/Kraków
|
Wysłany: 10-04-2016, 23:25
|
|
|
Nie o to pytałem
...a jeśli już o tym mówimy to: http://www.strojenia.pl projekty-inne marki-galant v6 ale nie wiem na ile autentyczne. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10-04-2016, 23:35
|
|
|
Podobną moc uzyskiwali co poniektórzy na hamowni bez strojenia- jaka hamowania taka moc. Można grzebać w sofcie, ale jest pracochłonne i kosztowne. Lepiej dodać świnkę. Ale jak pisałem, nie ma to żadnego sensu. Kiedyś też chciałem podnieść moc w swoim. Teraz bardzo się cieszę, że tego nie zrobiłem. |
|
|
|
 |
telewizoor
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 397 Skąd: Jurków/Kraków
|
Wysłany: 11-04-2016, 10:02
|
|
|
Dobra, jak dostanę auto i chwilę wolnego czasu to obczaję temat |
_________________
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 11-04-2016, 10:07
|
|
|
No dobra, a jak to jest z wymianą ECU na to z wersji na rynek Japoński - 180KM ? Na coltmanii chłopaki mi o tym wspominali, podobno w Niemczech jeździ trochę coltów z 6a13 + ecu na 180km. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11-04-2016, 10:11
|
|
|
Zresztą o jakim strojenniu można mówić w wypadku tego wykresu:
Stały przyrost momentu w całym zakresie? |
|
|
|
 |
parian
Forumowicz
Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 217 Skąd: Police
|
Wysłany: 11-04-2016, 11:20
|
|
|
Wykres momentu wygląda jak w aucie z turbiną, chyba coś nie tak? |
_________________ To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!) |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11-04-2016, 11:23
|
|
|
sam wykres momentu tak wygląda w galancie. |
|
|
|
 |
parian
Forumowicz
Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 217 Skąd: Police
|
Wysłany: 11-04-2016, 11:36
|
|
|
No to szacun dla konstruktorów. |
_________________ To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!) |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11-04-2016, 11:43
|
|
|
To zaleta V-ek. Wykres tego silnika jest fajny, ale większość V-ek ma podobny. |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-04-2016, 11:58
|
|
|
Owczar napisał/a: | To zaleta V-ek. Wykres tego silnika jest fajny, ale większość V-ek ma podobny. |
Owczar z tego co pamiętam z róznych zlotów to żaden EA5A nie przekroczył 170KM. Hamownie może i mają błąd pomiaru ale nie aż taki. Poza tym to było mierzone w VTG więc raczej w jednej z lepszych. A tego koleś wie co robi bo rozmawiałem z nim o tym i on mi stroił mojego. |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 11-04-2016, 12:03
|
|
|
Torp12, a Ty ile koni masz po tym strojeniu? Jakiś wykres coś ? |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-04-2016, 12:40
|
|
|
Fragu napisał/a: | Torp12, a Ty ile koni masz po tym strojeniu? Jakiś wykres coś ? |
Po strojeniu wykresu już nie ma bo szkoda mi było już siana. Przed strojeniem 145. |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 11-04-2016, 12:44
|
|
|
No to czyli na tę chwilę dalej masz 145 |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-04-2016, 13:06
|
|
|
Fragu napisał/a: | No to czyli na tę chwilę dalej masz 145 |
Każdy może sobie uważać ile mam. Ja wiem jak auto jeździło przed strojeniem i po i to mi w zupełności wystarcza :] |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11-04-2016, 13:57
|
|
|
Strojenie po modach ma sens zresztą sam Torp12 namawiałem. W OL na pewno ma teraz prawidłowy AFR i pewnie jest więcej mocy niż przed.
Ale strojenie wolnossaka bez modów to wyrzucanie kasy w błoto. Nawet jeśli się coś ugra na innym AFR, agresywniejszej mapie zapłonu to głównie na stacji benzynowej odczujesz różnice, bo tyłek tego nie poczuje. |
|
|
|
 |
|