Czarna Sigma :)) |
Autor |
Wiadomość |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 12-04-2016, 22:36
|
|
|
Dzięki
Dzisiaj dostałem mały prezent
Ale powiedzcie mi czy tutaj nie powinno czegoś byc?
Mnie się zdawało że ja tu odbój mialem na stałe przyspawany do tarczy ... |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 13-04-2016, 07:40
|
|
|
Powinien być trzpień na którym opierają się szczęki hamulcowe. Z tego co pamiętam to jest on przykręcany bezpośrednio do mocowania piasty, a nie do osłon tarcz. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
Ostatnio zmieniony przez wojtas 13-04-2016, 09:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-04-2016, 08:18
|
|
|
A tych otworów na mocowanie łożyska koła nie jest za mało? |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 13-04-2016, 09:24
|
|
|
Łożysko jest razem z piastą, przykręcane śrubą centralną. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-04-2016, 10:08
|
|
|
Jeśli to jest to co na poniższych fotach, to będzie w zestawie ze sprężynkami ja tam wszystko spakowałem Ci razem , każdy element, każdy drucik
 |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-04-2016, 10:11
|
|
|
nie to. zrobie w domu fotke bo mam kawałek tego
edit:
poszło SMSem Marycjusz jeśli takie cudo masz to będę wdzięczny
PS: Kupilem osłony z jedną linką a czujniki ABSu dostałem chyba gratis xD |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 13-04-2016, 22:19
|
|
|
t0m3k napisał/a: | Kupilem osłony z jedną linką a czujniki ABSu dostałem chyba gratis xD |
Raczej tak zardzewiały prowadzenia, że nie szło ich wyciągnąć. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 14-04-2016, 12:35
|
|
|
plus dla mnie
może kiedyś będzie mi się nudziło i sobie naprawie ABS |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 18-04-2016, 10:56
|
|
|
Żebyście nie mówili że znowu nic nie zrobilem to załączam fotkę polakierowanego błotnika Jeszcze trochę i nie będzie widać że autko było bite
 |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 19-04-2016, 01:36
|
|
|
|
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 23-04-2016, 22:39
|
|
|
Niestety wczoraj zaczeły dziać się cuda z autem..... niektóre rzeczy się wylaczały, co auto dłużej stało ( wiecej niz godzine ) to wszystko sie resetowalo.... na zgaszonym aucie nie dzialał zagarek i szyby a po odpaleniu już dzialały.... kukam do bezpiecznikow i tak oto wyglądał bezpiecznik 100A
Nie wiem co mogło być powodem przytopienia wszystkiego ale nowy bezpiecznik kupic trzeba
Stwierdziłem że nie ma co się załamywać i rano dokończyłem na cacy polerowanie maski i prawego błotnika. Jak już całość będzie tak wyglądała to bedzie zajabongo
Później Sigma sie zbuntowała bo ktoś jej ukradł twarz:
Ale pod wieczór już się nie bulwersowała bo twarz wrócila prawie kompletna
 |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 10-06-2016, 10:36
|
|
|
Chłopy bo już tracę cierpliwość, znowu zaczęły się problemy z pracą samochodu na benzynie, na ciepłym to nawet odpalić... Wyjąłem filtr paliwa, i ku mojemu zaskoczeniu okazalo się ze w środku jest sam syf... szary brud... Pytanie czy to w baku mam taki syf czy przewody paliwowe takie w środku są... Jedyna opcja to wytargać bak, pooglądac a nastepnie wymienić wszystkie przewody... Robota trochę syzyfowa.....
Pytanie czy ma ktoś z Was ewentualnie bak do sedana na sprzedaż....
chciałem wymienić wtryskiwacze gazowe na coś sensownego.... ale nawet nie jestem w stanie zrobić mapy benzynowej, a bez niej gazu nie ustawie niestety ... |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-06-2016, 11:08
|
|
|
t0m3k, pewnie syf w baku. Po tylu latach ma prawo się zebrać. |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 10-06-2016, 13:12
|
|
|
Zanieczyszczeń w zbiorniku nie można wykluczyć, aczkolwiek proponuję sprawdzenie połączenia elektrycznego, a dokładnie przejścia masy pomiędzy pompą a pokrywą pompy. W moim przypadku właśnie w tym połączeniu tkwił problem. Objawy praktycznie identyczne, czym większe nagrzanie silnika tym większe spadki mocy i problemy z odpalaniem. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
|