Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana drążków kierowniczych
Autor Wiadomość
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 23-06-2011, 13:36   

ziutoon napisał/a:
U mnie wychodzi około 14 mm a zakupione podobno do Galanta mają średnice 12 mm.


Wiesz co ja wg. katalogu intercarsu kupiłem drążki i końcówki i mają w tym miejscu o którym piszesz ok. 12 mm . Ale ja je kupiłem i położyłem na półkę, więc sam się czasem zastanawiam czy będą mi pasować- szczególnie po Twoim pytaniu, bo na zwrot moich jest już dawno za późno...
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
ziutoon 
Forumowicz

Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 111
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-06-2011, 10:57   

Sprawa się wyjaśniła, ktoś w fabryce podmienił opakowania. Dostałem odpowiednie ale co ciekawe na pudełku było napisane 12mm :)
Już teraz jest ok tam powinno byc 14 mm.

pozdrawiam
_________________
Colt CAO 1.3 Sprzedany
Peugeot 406 Sprzedany
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany :(
Citroen C4 Grand Picasso
 
 
hilfiger 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 61
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-12-2011, 22:23   

Mam problem z wykręceniem drążka kierowniczego. Poległ nawet klucz do tego. W drążku nie ma blaszki zabezpieczającej. Prawdopodobnie ktoś skręcił to na klej. Czy użycie palnika w celu podgrzania i rozpuszczenia kleju moze zaszkodzić maglownicy? Macie może inne pomysły jak uporać się z drążkiem?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-12-2011, 22:32   

Palnikiem zniszczysz listwe magla, kup porządny klucz
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Elmosquito 
Forumowicz
BORN TO RIDE

Auto: Mitsubishi Galant V6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 42
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 28-12-2011, 22:35   

Nie wiem, czy grzanie to dobry pomysł. Nie za blisko łożyska?
 
 
hilfiger 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 61
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-12-2011, 22:47   

Elmosquito napisał/a:
Nie wiem, czy grzanie to dobry pomysł. Nie za blisko łożyska?


Jakiego łożyska? Mam na myśli lekkie podgrzanie, z wyczuciem. Nie zamierzam grzać do czerwoności. Chcę podgrzać jedynie tą gałkę z gwintem co wkręcona jest do maglownicy. Podgrzanie do max 80-90 stopni. Nie stać mnie na wywalenie 200 zł na klucz, który użyje prawdopodobnie jeden raz. No chyba, że ktoś z Wrocławia ma pożyczyć taki klucz na sobote lub niedziele.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-12-2011, 23:35   

hilfiger napisał/a:
Mam problem z wykręceniem drążka kierowniczego. Poległ nawet klucz do tego


Cos markowego ? bo osobiscie posiadam taki klucz , ale nigdy nie było problemów z odkręceniem drążków , technologia przewiduje montaż na klej do połączeń gwintowych .
 
 
hilfiger 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 61
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-12-2011, 16:47   

Dzisiaj w końcu udało mi się odkręcić ten drążek. Tak jak pisałem był na klej. Wystarczyło troche podgrzać jabłko drążka i gwint puścił bez problemu.
 
 
Ewcia80 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015
Posty: 560
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-04-2016, 12:14   

Hejka.ostatnio wymienialam drazki wraz z koncowkami.po wymianie ustawialam zbieznosc na przedniej osi.generalnie auto jezdzi i hamuje prosto,ale jak jade na wprost to kierownica jest barodzo delikarnie skrzywiona na lewo.jak ja wyprostuje to auto delikatnie jedzie w prawo.czy jest mozliwe ze podczas ustawiania zbieznosci mechanicy zle zablokowali kierownice i dlatego nìe jest ideal ie prosto?czy mozna to poprawic?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-04-2016, 14:11   

Możesz to poprawić - lewy drążek skrócić, prawy o tyle samo wydłużyć. Zbieżność będzie zachowana, kierownica się przestawi jak należy. Zacząłbym od 1/4 obrotu (bo razem dla obu stron będzie to pół obrotu).
 
 
Ewcia80 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015
Posty: 560
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-04-2016, 21:56   

KRZYZAK co to znaczy skrocic?przykrecic w prawo tak jakby cos dokrecac?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 18-04-2016, 23:31   

Skrócić to znaczy wkręcić koncówkę....
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Ewcia80 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015
Posty: 560
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-04-2016, 23:54   

A to nie powinmo sie wkrecac lub regulowac na drazkach?jak ustawiali to krecili wlasnie na drazkach.

[ Dodano: 18-04-2016, 23:56 ]
A moze skrocic to znaczy na drazku zakrecic te nakretke w prawo co jest na drazku?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-04-2016, 07:35   

Ewcia80 napisał/a:
A to nie powinmo sie wkrecac lub regulowac na drazkach?jak ustawiali to krecili wlasnie na drazkach.

[ Dodano: 18-04-2016, 23:56 ]
A moze skrocic to znaczy na drazku zakrecic te nakretke w prawo co jest na drazku?


Nie kombinuj, nie doktoryzuj się, skoro ustawiali zbieznośc i kierownica jest lekko krzywo to jedź tam gdzie ustawiali i zgłoś problem, powinni poprawić.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-04-2016, 08:14   

Ewcia80 napisał/a:
A to nie powinmo sie wkrecac lub regulowac na drazkach?jak ustawiali to krecili wlasnie na drazkach.

[ Dodano: 18-04-2016, 23:56 ]
A moze skrocic to znaczy na drazku zakrecic te nakretke w prawo co jest na drazku?

A co za różnica czym się kręci.... byle drążek wszedł wiecej w koncówkę.
Nakrętka służy jedynie do zakontrowania aby się nie obracał drążek.

Ale skoro pojęcie małe podjedz poprawią od reki...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.