Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co to jest ??
Autor Wiadomość
Bayera 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 11
Skąd: Elbląg
Wysłany: 02-05-2016, 16:37   Co to jest ??

Witam.
Już tak na 70% zdiagnozowałem dlaczego carisma mi nie odpala za 1 razem po nocy tylko za 2-3 kręceniem. Mianowicie jest to jakieś syczenie czyli nieszczelność na trójniku z zaworkiem zwrotnym. To dziwne syczenie dochodzi z górnego wlotu paliwa do trójnika (tam jest zawór zwrotny). I teraz tak jak się to fachowo nazywa bo myślałem nad wymianą tej części lub nad nowymi połączeniami bo ta nieszczelność jest na górnej szybko złączce. Chyba że ktoś ma jakiś pomysł jak to uszczelnić żeby zaczął trzymać ciśnienie i żeby paliwo się nie cofało do baku.
https://zapodaj.net/981b8e7d5481a.jpg.html
https://zapodaj.net/d6ede55f44e9c.jpg.html
https://zapodaj.net/ceb4e5a834bf8.jpg.html
https://zapodaj.net/be1758963ad5d.jpg.html
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-05-2016, 19:48   

Jaki masz silnik, bo podobne to jest do regulatora ciśnienia paliwa w GDI umieszczonym na filtrze paliwa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Bayera 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 11
Skąd: Elbląg
Wysłany: 03-05-2016, 07:08   

Mam carisme 1.8 gdi 125km 2000r. po lifcie.
Ale możliwe że to działa dobrze tylko na złączkach przepuszcza. Ciekawi mnie tylko jak to sie nazywa bo szukałem w necie i nie znalazłem. Dlatego jestem tutaj może ktoś miał z tym już do czynienia.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-05-2016, 14:39   

W którym dokładnie miejscu to zlokalizowałes, bo podobne urzadzenie znajduje sie na filtrze paliwa i jest to regulator ciśnienia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Bayera 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 11
Skąd: Elbląg
Wysłany: 03-05-2016, 15:09   

Jest to umieszczone po stronie kierowcy koło baku na przewodach paliwowych. Mi się wydaje że to jest jakiś zawór zwrotny z trójnikiem ale nie jestem pewien. Głównie musze wymyślić jakiś sposób na doszczelnienie tych szybko złączek bo syczą.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-05-2016, 15:23   

Tak jak na obrazku:



http://www.essi24.ru/cata...0203AC2F0T.html

Regulator ciśnienia paliwa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Bayera 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 11
Skąd: Elbląg
Wysłany: 03-05-2016, 17:10   

Bardzo dziękuje za wyjaśnienie.
Teraz muszę wymyślić skąd takie coś wziąć bo oprócz napisu denso 4030 nic tam nie ma.
A i czy te syczenie to defekt tego elementu czy wystarczy tylko uszczelnić te szybko złączki.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-05-2016, 18:50   

Trudno ocenić syczenie kiedy się tego nie słyszy, równie dobrze może być to odglos przepływającego paliwa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Bayera 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 11
Skąd: Elbląg
Wysłany: 04-05-2016, 16:32   

Bardzo Ci dziękuje za pomoc. Ta część jest już niedostępna ale może wystarczy tylko doszczelnić te przewody będę próbować. Jeszcze raz dzięki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.