Drugie życie Galanta 2.5 czyli kontynuacja tematu Gaijin |
Autor |
Wiadomość |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 04-05-2016, 15:22
|
|
|
sveno napisał/a: | W Rekińczyku obydwa banany to SH/SLR, jeden jeździ już jakieś 40kkm a drugi ponad 70kkm i dalej się trzymają . Loteria, albo kierowca winny. |
po tym co widziałem jak rozebrałem przód to jest to po prostu niemożliwe. 3 na 6 wahaczy nadawało się już do wyrzucenia po roku używania, a czytając temat Gaijin auto więcej stało niż jeździło.
auto wciąż stwarza problemy, ale myślę że do zrobienia. Któryś z hamulcy z przodu się zapiekł, płyn hamulcowy zaczyna uciekać. Dodatkowo wymrugany błąd 12, czyli błąd przepływomierza nasuwa kolejne kwestie związane z za dużymi obrotami na rozgrzanym silniku. Ktoś pomoże ? |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Gaijin
Mitsumaniak
Auto: BG GTX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2015 Posty: 51 Skąd: Krk
|
Wysłany: 04-05-2016, 18:43
|
|
|
danino88 napisał/a: | a czytając temat Gaijin auto więcej stało niż jeździło. | Tak jak piszesz wahacze w aucie zrobiły może z 5-6k km. Niedługo po ich założeniu auto zaczęło mieć problemy z uruchamianiem i odjechało na lawecie do mechanika. Gdzie znów stało z miesiąc.
Owczar napisał/a: | Czyli tak wygląda doinwestowany galant i weź kup auto od firumowicza. |
Czy doinwestowany, tego nie wiem i na pewno nie napisałem nigdzie. Jak widać w moim temacie co się psuło naprawiałem, aż w końcu straciłem cierpliwość. |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 04-05-2016, 20:10
|
|
|
Gaijin napisał/a: | danino88 napisał/a: | a czytając temat Gaijin auto więcej stało niż jeździło. | Tak jak piszesz wahacze w aucie zrobiły może z 5-6k km. Niedługo po ich założeniu auto zaczęło mieć problemy z uruchamianiem i odjechało na lawecie do mechanika. Gdzie znów stało z miesiąc.
Owczar napisał/a: | Czyli tak wygląda doinwestowany galant i weź kup auto od firumowicza. |
Czy doinwestowany, tego nie wiem i na pewno nie napisałem nigdzie. Jak widać w moim temacie co się psuło naprawiałem, aż w końcu straciłem cierpliwość. |
no właśnie, więc srl nie wytrzyma więcej niż 10tys. Rozumiem jakby to był jeden wahacz na 6 wymienionych, a w tym przypadku były 3 sztuki, jedna wypadła a dwie następne były już blisko... |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-05-2016, 22:04
|
|
|
Czego można oczekiwać od najtańszych wahaczy na rynku? |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 05-05-2016, 12:34
|
|
|
Owczar napisał/a: | Czego można oczekiwać od najtańszych wahaczy na rynku? | Wymiany co 5 tysi? |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 11-05-2016, 09:51
|
|
|
przygód z galantem ciąg dalszy.
Zaczęło ubywać płynu hamulcowego a pedał był coraz bardziej miękki. Szybka diagnoza, przewód hamulcowy tylny mocno skorodowany. Auto oddane do warsztatu a przy okazji zrobiony przegląd.
Z obrotami wciąż są problemy. Po odpaleniu utrzymują się w granicach 1,5-1,7 i zamiast spadać zaczynają rosnąć i na rozgrzanym utrzymują się na ponad 2 tys obrotów. Ktoś coś poradzi ? |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11-05-2016, 10:24
|
|
|
Sprawdź jaką temp silnika widzi ECU. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-05-2016, 12:07
|
|
|
danino88 napisał/a: | Ktoś coś poradzi ? | przepustnica do regulacji |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 11-05-2016, 13:22
|
|
|
Ok, obroty w miare wyregulowane. Czujnik tps byl uszkodzony i dodatkowo trza bylo pokrecic troche srubka |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
|