Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Drugie życie Galanta 2.5 czyli kontynuacja tematu Gaijin
Autor Wiadomość
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 04-05-2016, 15:22   

sveno napisał/a:
W Rekińczyku obydwa banany to SH/SLR, jeden jeździ już jakieś 40kkm a drugi ponad 70kkm i dalej się trzymają . Loteria, albo kierowca winny.


po tym co widziałem jak rozebrałem przód to jest to po prostu niemożliwe. 3 na 6 wahaczy nadawało się już do wyrzucenia po roku używania, a czytając temat Gaijin auto więcej stało niż jeździło.

auto wciąż stwarza problemy, ale myślę że do zrobienia. Któryś z hamulcy z przodu się zapiekł, płyn hamulcowy zaczyna uciekać. Dodatkowo wymrugany błąd 12, czyli błąd przepływomierza nasuwa kolejne kwestie związane z za dużymi obrotami na rozgrzanym silniku. Ktoś pomoże ?
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Gaijin 
Mitsumaniak

Auto: BG GTX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2015
Posty: 51
Skąd: Krk
Wysłany: 04-05-2016, 18:43   

danino88 napisał/a:
a czytając temat Gaijin auto więcej stało niż jeździło.
Tak jak piszesz wahacze w aucie zrobiły może z 5-6k km. Niedługo po ich założeniu auto zaczęło mieć problemy z uruchamianiem i odjechało na lawecie do mechanika. Gdzie znów stało z miesiąc.
Owczar napisał/a:
Czyli tak wygląda doinwestowany galant ;) i weź kup auto od firumowicza.

Czy doinwestowany, tego nie wiem i na pewno nie napisałem nigdzie. Jak widać w moim temacie co się psuło naprawiałem, aż w końcu straciłem cierpliwość.
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 04-05-2016, 20:10   

Gaijin napisał/a:
danino88 napisał/a:
a czytając temat Gaijin auto więcej stało niż jeździło.
Tak jak piszesz wahacze w aucie zrobiły może z 5-6k km. Niedługo po ich założeniu auto zaczęło mieć problemy z uruchamianiem i odjechało na lawecie do mechanika. Gdzie znów stało z miesiąc.
Owczar napisał/a:
Czyli tak wygląda doinwestowany galant ;) i weź kup auto od firumowicza.

Czy doinwestowany, tego nie wiem i na pewno nie napisałem nigdzie. Jak widać w moim temacie co się psuło naprawiałem, aż w końcu straciłem cierpliwość.


no właśnie, więc srl nie wytrzyma więcej niż 10tys. Rozumiem jakby to był jeden wahacz na 6 wymienionych, a w tym przypadku były 3 sztuki, jedna wypadła a dwie następne były już blisko...
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-05-2016, 22:04   

Czego można oczekiwać od najtańszych wahaczy na rynku?
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 05-05-2016, 12:34   

Owczar napisał/a:
Czego można oczekiwać od najtańszych wahaczy na rynku?
Wymiany co 5 tysi? :mrgreen:
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 11-05-2016, 09:51   

przygód z galantem ciąg dalszy.
Zaczęło ubywać płynu hamulcowego a pedał był coraz bardziej miękki. Szybka diagnoza, przewód hamulcowy tylny mocno skorodowany. Auto oddane do warsztatu a przy okazji zrobiony przegląd.

Z obrotami wciąż są problemy. Po odpaleniu utrzymują się w granicach 1,5-1,7 i zamiast spadać zaczynają rosnąć i na rozgrzanym utrzymują się na ponad 2 tys obrotów. Ktoś coś poradzi ?
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-05-2016, 10:24   

Sprawdź jaką temp silnika widzi ECU.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-05-2016, 12:07   

danino88 napisał/a:
Ktoś coś poradzi ?
przepustnica do regulacji
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 11-05-2016, 13:22   

Ok, obroty w miare wyregulowane. Czujnik tps byl uszkodzony i dodatkowo trza bylo pokrecic troche srubka :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.