Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr K&N
Autor Wiadomość
RAIDEN 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 5
Skąd: N.O.
Wysłany: 21-05-2016, 20:59   Filtr K&N

Witam Wszystkich Forumowiczów.
Ponieważ nie widzę tematu na forum chciałbym zasięgnąć opinii nt. filtra powietrza K&N. Może ktoś ma albo miał i może podzielić się refleksją, jak to się spisuje.
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 23-05-2016, 10:13   

Mam taki filtr w drugim aucie, ogólnie bez szału. Tzn. faktycznie jest w stanie zrobić te 50k km bez wymiany, ale na pewno nie jest tak, że przybyło mocy i dźwięk też mi się nie poprawił (2.8 V6) i teraz skłaniam się ku wymianie zwykłego filtra co 15-20k km za 40 zł niż kupnie takiego K&N za 250 zł i wymieniać/czyścić co 50k (czy nawet 80k jak podaje producent) km.
 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 23-05-2016, 16:46   

Przyrost mocy w granicach błędu pomiarowego na hamowni (w praktyce nieodczuwalny)
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
kolo77 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 32
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 30-05-2016, 07:24   

Dzień dobry. Mam zabudowany w swoim Outlanderze 2,0 DID i nie czuję żadnej różnicy poza ceną zakupu filtra - no może silnik jest ciut głośniejszy. Szału nie ma.
_________________
Marcin
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-05-2016, 18:44   

A czego k&n a nie pipercross jest o wiele tańszy i spełnia tą samą rolę. Co do tego zwiekszenia mocy to bym nie liczył na dużo, po prostu jest lepszy przelot powietrza i troche lepsza kultura pracy.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.