[1.8 MPI] Łożyska kół przednich. |
Autor |
Wiadomość |
postrzepiony
Forumowicz
Auto: PAJERO PININ 1,8 MPI + BRC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 50 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 15-12-2010, 22:11 [1.8 MPI] Łożyska kół przednich.
|
|
|
Panowie co myślicie. Mam do wyboru łożyska np. Koyo są oryginalne, made in japan ale są niezakryte, w komplecie z simeringami oraz jakieś tam JC, zakryte i nie wiadomo gdzie produkowane. Co wybrać ? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
mstrucz
Forumowicz

Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 272 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 16-12-2010, 10:47
|
|
|
Oryginalne to oryginalne. Czy fabrycznie są zakryte (w zasadzie nigdy nie widziałem odkrytych łożysk do kół coś przecież musi bieżnie zakrywać - może w piaście?)?
A jak wyglądają te łożyska w wykonaniu FAG lub SKF? |
_________________
 |
|
|
|
 |
postrzepiony
Forumowicz
Auto: PAJERO PININ 1,8 MPI + BRC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 50 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 16-12-2010, 21:07
|
|
|
FAG'i nie wiem, ale SKF'y są zakryte. Natomiast w SKF'ach jako komplet łożyska występuje łożysko i pierścień segera, brak simeringów, więc trzeba dokupować. Cholera, czemu Japońce w Koyo nie zakrywają tego łożyska, może twierdzą, że skoro są simeringi to wystarczą i tak ma być. |
|
|
|
 |
mstrucz
Forumowicz

Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 272 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 16-12-2010, 21:54
|
|
|
Osobiście wybrałbym SKF, ten simmering na pewno tez dokupisz oddzielnie w hurtowni łożysk. Najważniejsze znać nr łożyska. |
_________________
 |
|
|
|
 |
postrzepiony
Forumowicz
Auto: PAJERO PININ 1,8 MPI + BRC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 50 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 16-12-2010, 22:32
|
|
|
No nie pomyłka, SKF też jest odkryte, NSK ma ZZ. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
dzolo81
Nowy Forumowicz
Auto: pinin 1.8 MPI (STAG 300)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 6 Skąd: małopolskie
|
Wysłany: 20-03-2011, 08:36 Łożyska
|
|
|
Jeśli ktoś by potrzebował to mogę podać nr łożyska zakrytego SKF dla ułatwi dodam że to to samo łożysko co do ALMERY N16 |
|
|
|
 |
miszatuitam
Nowy Forumowicz
Auto: pajero I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2011 Posty: 3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-06-2012, 15:54
|
|
|
Panowie czy objawy zużycia łożysk przednich w pininie mpi są takie same jak w większości aut?
czy może jest to charakterystyczne "głuche wycie" pojawiające sie przy około 80 km/h? |
|
|
|
 |
mstrucz
Forumowicz

Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 272 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-06-2012, 10:03
|
|
|
Zużyte łożysko wyje jak sk.... i nap.... przy skręcie w jego stronę. Mnie się udało wymienić na oryginalne Mitsu i teraz w ogóle nie słyszę przodu, tylko opony.
Aha, oryginalne łożyska Mitsu były zakryte pomimo, że instrukcja pisze, że powinny być pierścienie bo łożysko odkryte. Te co wyjąłem, też były zakryte. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Pinin [Usunięty]
|
Wysłany: 19-06-2012, 13:03
|
|
|
Być może będę miał na sprzedaż oryginalne ze swojego 86 tys km, ale to za pare dni |
|
|
|
 |
sylwek12345
Forumowicz
Auto: Mitshubishi Pajero Pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2016 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 02-06-2016, 08:33
|
|
|
tylko oryginalne bym zakladal jaki przebieg ze juz wyje?? |
|
|
|
 |
|