Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-08-2007, 17:56
przestawiony rozrzad??
Autor Wiadomość
danielos212 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016
Posty: 9
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 21-06-2016, 14:10   

jezeli to jest faktycznie rozrzad i on pali ciezko to nic sie nie powikinalo? moge tak wnioskowac czy jest cos co moglo sie "popsuc"
?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-06-2016, 14:19   

danielos212, w diesel-u na 99% popękały dźwigienki zaworowe. Ogólnie z głowicą może być nieciekawie.
 
 
danielos212 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016
Posty: 9
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 21-06-2016, 14:30   

on odpali po ciezkim kreceniu brak mocy i czus nie spalona rope.

[ Dodano: 21-06-2016, 14:31 ]
dlatego licze ze tylko pasek przeskoczyl

[ Dodano: 21-06-2016, 15:28 ]
jak by ktos byl tak mily i wrzucil zdjecie jak rozrzad ma byc ustawiony bo w manualu nie moge znalesc.:(

[ Dodano: 22-06-2016, 15:46 ]
wszystkie zawory sa okej, w piatek zabieram sie za rozrzad tylko prosil bym o jakies zdjecie jak ma byc ustawione
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 22-06-2016, 22:07   

O ile wiem,to są tam znaki,i powinny się wszystkie pokryć.
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

Wysłany: 23-06-2016, 08:31   

czyli chcesz, żeby ktoś za ciebie odwalił robotę poszukiwania w instrukcji - kolego, to naprawdę ważne by ściągnąć ją z działu download i sobie poszukać, nie dlatego że nam się nie chce, ale te silniki mają wałek balansowy napędzany od pompy oleju i trzeba wiedzieć jak się je ustawia; podobnie napinacz hydrauliczny wraz z tolerancją wysunięcia trzpienia; no i ustawienie pompy...
a rozrząd ma znaczniki
 
 
danielos212 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016
Posty: 9
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 23-06-2016, 10:25   

zle kolego mnie zrozumiales nie to ze ma ktos za mnie robote odwalic tylko przeszukalem tem manual i nie moge nic tam znalesc albo istnieje mozliwosc ze nie sciaglem tego co trzeba , a nie chce roboty spierdzielic bo szkoda silnika i mojego galancika
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

Wysłany: 23-06-2016, 12:10   

popatrz, tu masz link:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3447
ściągasz:
Instrukcja serwisowa (ENG) Galant 1997-2003

i potem odpalasz z wewnętrznego katalogu plik 11.pdf, otwierasz dział 11C (Engine <4D6>), timing belt i timing belt b
 
 
danielos212 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016
Posty: 9
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 23-06-2016, 12:41   

dzieki kolego ja szukalem w tym co nie trzeba szukalem w pierwszej pozycji do roku 93 bo mojz 93 jest dzieki juz sb czytam to:)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

Wysłany: 24-06-2016, 08:15   

masz rację - to ja się pomyliłem w kwestii rocznika
na szczęście diesel się nie zmienił w tych rocznikach - tzn. E5 i EA jest to samo (zmiany są w skrzyni bo silnik obrócony o 180°)
 
 
danielos212 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016
Posty: 9
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 26-06-2016, 13:07   

Faktycznie rozrzad byl przestawiony. Nie mam pojecia gdzie jest napinasz jest onacEj niz na obrazkubz instrukcji. Gdzie on bd jak wyglada czy napinacz to ta "sprezyna" . mam wszystko na wierzchu i ciezko mi jest to ogarnac pasek sciagnolem odkrecajac jedna rolke 2 nie odkrece bo nie ma na niej sruby. Pomocy;)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

Wysłany: 26-06-2016, 21:10   

Zrób zdjęcia bo nie rozumiem co napisałeś.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-06-2016, 00:47   

Z tego co zrozumiałem, to chłop zdjął pasek dopiero wtedy, kiedy odkręcił rolkę.
To są błędy, które świadczą o braku doświadczenia w tym temacie.
Do kolegi danielos212, polecam poprosić kogoś bardziej ogarniętego o ustawienie rozrządu. Ryzykujesz uszkodzeniem głowicy, a w najlepszym wypadku dźwigienek zaworowych. Tłumaczenie nic nie da, skoro nie rozumiesz tego co jest napisane. Bez urazy, ale takie jest moje zdanie.
_________________

 
 
 
danielos212 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016
Posty: 9
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 27-06-2016, 14:27   

Ja cie doskonale rozumiem i dlatego pytam bo ja akurat tego nie robilem tylko znajomy mechanik ja tylko stalem przy tym i sie przygladalem. dlatego odrazu zapytalem o rade czyli wiem ze od niego musze auto zabrac bo ja sam sb radyz tym niestety nie dam .

[ Dodano: 13-07-2016, 15:21 ]
i niestety serduszko padlo w moim galancie , musze 2 silnik dostac do niego. nie mam cisnienia na tlokach :( czy ma ktos moze na sprzedaz silnik do mojego galancika?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.