Przesunięty przez: roch_27 22-08-2007, 17:56 |
przestawiony rozrzad?? |
Autor |
Wiadomość |
danielos212
Nowy Forumowicz
Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016 Posty: 9 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 21-06-2016, 14:10
|
|
|
jezeli to jest faktycznie rozrzad i on pali ciezko to nic sie nie powikinalo? moge tak wnioskowac czy jest cos co moglo sie "popsuc"
? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-06-2016, 14:19
|
|
|
danielos212, w diesel-u na 99% popękały dźwigienki zaworowe. Ogólnie z głowicą może być nieciekawie. |
|
|
|
 |
danielos212
Nowy Forumowicz
Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016 Posty: 9 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 21-06-2016, 14:30
|
|
|
on odpali po ciezkim kreceniu brak mocy i czus nie spalona rope.
[ Dodano: 21-06-2016, 14:31 ]
dlatego licze ze tylko pasek przeskoczyl
[ Dodano: 21-06-2016, 15:28 ]
jak by ktos byl tak mily i wrzucil zdjecie jak rozrzad ma byc ustawiony bo w manualu nie moge znalesc.:(
[ Dodano: 22-06-2016, 15:46 ]
wszystkie zawory sa okej, w piatek zabieram sie za rozrzad tylko prosil bym o jakies zdjecie jak ma byc ustawione |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 22-06-2016, 22:07
|
|
|
O ile wiem,to są tam znaki,i powinny się wszystkie pokryć. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

|
Wysłany: 23-06-2016, 08:31
|
|
|
czyli chcesz, żeby ktoś za ciebie odwalił robotę poszukiwania w instrukcji - kolego, to naprawdę ważne by ściągnąć ją z działu download i sobie poszukać, nie dlatego że nam się nie chce, ale te silniki mają wałek balansowy napędzany od pompy oleju i trzeba wiedzieć jak się je ustawia; podobnie napinacz hydrauliczny wraz z tolerancją wysunięcia trzpienia; no i ustawienie pompy...
a rozrząd ma znaczniki |
|
|
|
 |
danielos212
Nowy Forumowicz
Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016 Posty: 9 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 23-06-2016, 10:25
|
|
|
zle kolego mnie zrozumiales nie to ze ma ktos za mnie robote odwalic tylko przeszukalem tem manual i nie moge nic tam znalesc albo istnieje mozliwosc ze nie sciaglem tego co trzeba , a nie chce roboty spierdzielic bo szkoda silnika i mojego galancika |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

|
Wysłany: 23-06-2016, 12:10
|
|
|
popatrz, tu masz link:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3447
ściągasz:
Instrukcja serwisowa (ENG) Galant 1997-2003
i potem odpalasz z wewnętrznego katalogu plik 11.pdf, otwierasz dział 11C (Engine <4D6>), timing belt i timing belt b |
|
|
|
 |
danielos212
Nowy Forumowicz
Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016 Posty: 9 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 23-06-2016, 12:41
|
|
|
dzieki kolego ja szukalem w tym co nie trzeba szukalem w pierwszej pozycji do roku 93 bo mojz 93 jest dzieki juz sb czytam to:) |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

|
Wysłany: 24-06-2016, 08:15
|
|
|
masz rację - to ja się pomyliłem w kwestii rocznika
na szczęście diesel się nie zmienił w tych rocznikach - tzn. E5 i EA jest to samo (zmiany są w skrzyni bo silnik obrócony o 180°) |
|
|
|
 |
danielos212
Nowy Forumowicz
Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016 Posty: 9 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 26-06-2016, 13:07
|
|
|
Faktycznie rozrzad byl przestawiony. Nie mam pojecia gdzie jest napinasz jest onacEj niz na obrazkubz instrukcji. Gdzie on bd jak wyglada czy napinacz to ta "sprezyna" . mam wszystko na wierzchu i ciezko mi jest to ogarnac pasek sciagnolem odkrecajac jedna rolke 2 nie odkrece bo nie ma na niej sruby. Pomocy;) |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

|
Wysłany: 26-06-2016, 21:10
|
|
|
Zrób zdjęcia bo nie rozumiem co napisałeś. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 27-06-2016, 00:47
|
|
|
Z tego co zrozumiałem, to chłop zdjął pasek dopiero wtedy, kiedy odkręcił rolkę.
To są błędy, które świadczą o braku doświadczenia w tym temacie.
Do kolegi danielos212, polecam poprosić kogoś bardziej ogarniętego o ustawienie rozrządu. Ryzykujesz uszkodzeniem głowicy, a w najlepszym wypadku dźwigienek zaworowych. Tłumaczenie nic nie da, skoro nie rozumiesz tego co jest napisane. Bez urazy, ale takie jest moje zdanie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
danielos212
Nowy Forumowicz
Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016 Posty: 9 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 27-06-2016, 14:27
|
|
|
Ja cie doskonale rozumiem i dlatego pytam bo ja akurat tego nie robilem tylko znajomy mechanik ja tylko stalem przy tym i sie przygladalem. dlatego odrazu zapytalem o rade czyli wiem ze od niego musze auto zabrac bo ja sam sb radyz tym niestety nie dam .
[ Dodano: 13-07-2016, 15:21 ]
i niestety serduszko padlo w moim galancie , musze 2 silnik dostac do niego. nie mam cisnienia na tlokach czy ma ktos moze na sprzedaz silnik do mojego galancika? |
|
|
|
 |
|