Tuleje poliuretanowe - Poliuretany gotowe. |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-02-2016, 19:07
|
|
|
Tuleje nie są winne tego że auto siedzi. Za ten problem odpowiadają tylko sprężyny. |
|
|
|
 |
Mushkin
Forumowicz
Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 126 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: 18-02-2016, 19:18
|
|
|
Owczar napisał/a: | Tuleje nie są winne tego że auto siedzi. Za ten problem odpowiadają tylko sprężyny. |
A pochylenie kół? Jak chce je naprostowac podkładkami, to koła się w nadkola chowają.. |
|
|
|
 |
telewizoor
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 397 Skąd: Jurków/Kraków
|
Wysłany: 02-07-2016, 14:51
|
|
|
Cześć, powiedzcie mi czy w tylnych górnych wahaczach tuleja poza tym metalowym uchem może lekko odstawać? Nie mam już siły do tego... po wbiciu tulejki metalowej cały czas lekko wypycha mi te poliuretany..
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 02-07-2016, 21:30
|
|
|
W praktyce nie powinno mieć to większego znaczenia ale musze popiskiwac. Dzisiaj robiłem identyczny zabieg w lexusie. Spróbuj nabić to przez no nasadke która będzie szersza niż tuleja metalowa w środku.
Czy wewnętrzna powierzchnia tulei tez jest u Ciebie chropowata? Podobno w Olkuszu stosują nową technologię i ma niby nie piszczec ale ja zrobiłem otwór na kalamitke. |
|
|
|
 |
nerus
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 618 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 03-07-2016, 00:20
|
|
|
Ja miałem komplet tuleji z pierwszego rzutu (w sumie to 2 kmpl bo jeden sprzedałem z braku czasu)
I nic do dziś nie piszczy i nie puszczalo, oczywiście regularnie smaruje
[ Dodano: 03-07-2016, 00:21 ]
telewizoor, u mnie tak odstawalo i było ok |
_________________ mój zmatowiały Galant 2.5v6
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-07-2016, 00:44
|
|
|
Ja mam jakoś od 4 lat i piszczy... A smarować nie ma jak.
Dorobiony otwór na kalamitkę rozwiąże sprawę.
 |
|
|
|
 |
nerus
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 618 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 03-07-2016, 01:10
|
|
|
Ja mam jakieś 5 lat smaruje smarem siliconowym w sprayu
Jak naraził jest bez piski nawet jak Galicjusz postoi troche
szkoda go trochę bo ostatnio mało jezdzi |
_________________ mój zmatowiały Galant 2.5v6
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-07-2016, 09:45
|
|
|
Ja już próbowałem różnych specyfików. Nie ma szansy nasmarować z zewnątrz tuleje w środku. Skrzypienie nie występuje cały czas, ale na wiosnę zawsze. |
|
|
|
 |
telewizoor
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 397 Skąd: Jurków/Kraków
|
Wysłany: 03-07-2016, 16:10
|
|
|
Tak, jest chropowata Ok dzięki za info, będę zakładał to się zobaczy czy piszczy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
skip01
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 163 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 18 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-08-2016, 13:32
|
|
|
Zna ktoś wymiary śrub do zawieszenia. Wymieniam tuleję i co chwile któraś się zrywa |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-08-2016, 14:50
|
|
|
Hugo napisał/a: | Czy jest już aktualny kod rabatowy do zakupów poliuretanów z Olkusza? |
Ponawiam pytanie... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 05-08-2016, 19:38
|
|
|
Marcino napisał/a: | Hugo napisał/a: | Czy jest już aktualny kod rabatowy do zakupów poliuretanów z Olkusza? |
Ponawiam pytanie... |
Uparli się, że tym razem musi napisać do nich Admin i nie chcą mi nowego wygenerować - poprzednio się udało. Pisałem już w tej sprawie chyba dwa razy do Admina ale niestety bez odzewu. Może ktoś inny spróbuje ? |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 06-09-2016, 09:38
|
|
|
No to jak to w koncu jest z tym zamawianiem? Mam zamiar rozebrać swoje tylne zawieszenie i wstawił bym od razu co trzeba, ale chce kupic w dobrej cenie. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
pappagiorgio
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 111 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 23-10-2016, 19:38
|
|
|
Właśnie jestem na etapie składania tulei i mam problem. Do wahaczy prostych (tych do których są mocowane przewody czujników ABS) weszły z oporem ale ręką, natomiast w wahaczach regulacji zbieżności ledwo wcisnąłem ręką ale tulei metalowej już nie mogę wcisnąć. Chciał bym się upewnić, że mogę użyć prasy i nie uszkodzę ustrojstwa, raczej forumowicze piszą, że wszystko powinno ręką wchodzić, jak to w końcu z tymi tulejami jest? Może mam jakieś trefne? |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-10-2016, 20:23
|
|
|
pappagiorgio, powinno wejść ręką. Może została Ci w wahaczu zewnętrzna tuleja metalowa? |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
|