Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] dławienie się silnika
Autor Wiadomość
leszek044 
Forumowicz


Auto: M.Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 44
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 08-03-2015, 16:33   

emil_d napisał/a:
leszek044 napisał/a:
lexus napisał/a:
PRZEPUSTNICę łatwo sprawdzić na słuch;.Po zgaszeniu silnika słychać po chwili jak się wyłącza,taki cichy pisk, jak coś jest nie tego to ją słychać nawet na włączonym silniku,czasami może stanąć tak że nie ma praktycznie objawów [bo jest całkowicie otwarta] TAK BYŁO U MNIE


Witaj,u mnie jest dokładnie tak samo cały czas otwarta.Działo Ci się coś z samochodem bo u mnie gasnie za pierwszym odpaleniem silnika ..odpalam drugi raz i niby jest oki.Zero błedów na testerze.Wymienić czy jeżdzić dalej bez przejmowania się tą przepustnicą? :)


Sprónbuj dobrze wyczyścić i wylać olej z elektroniki. Jak trochę pojeździsz połamią się tryby (są plastikowe) i wtedy zacznie rzucać błędem.


Czyli tą metalową pokrywkę ściągnąć?Ona jest na jakiś zaczaskach ?
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-03-2015, 16:38   

musisz wyjąć całość żeby wyczyścić ,u mnie cały czas terkotała padły ząbki plastikowe ale palił normalnie ,na wyłączonym silniku odłąćz kostkę prepustnicy i zobacz czy wszystko ok
_________________

 
 
leszek044 
Forumowicz


Auto: M.Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 44
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 08-03-2015, 16:51   

lexus napisał/a:
musisz wyjąć całość żeby wyczyścić ,u mnie cały czas terkotała padły ząbki plastikowe ale palił normalnie ,na wyłączonym silniku odłąćz kostkę prepustnicy i zobacz czy wszystko ok


Ja przepustnicę czyściłem wczoraj profilaktycznie i jak ją zdemontowałem to zobaczyłem multum błota olejowego z nagarem...po wyczyszczeniu klapka nadal nic nie reaguje.Może już są połamane trybiki bo auto mam od niedawna i nie wiem czy wcześniejszy właściciel o tym temacie coś wiedział.A co mysślisz zaślepieniu egera?
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-03-2015, 22:45   

leszek044 napisał/a:
A co mysślisz zaślepieniu egera?
Nie, jak co to kup używany po odnowieniu kumpel kupiŁ i jest zadowolony 300zł lub 250 koszt
_________________

 
 
misiek767 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 26
Skąd: kraków
Wysłany: 03-07-2016, 22:52   

Odgrzewam temat , a co powiecie na dolewkę oleju do ropy , czytałem trochę i podobno może pomóc . Jestem prawie pewien że moja przypadłość to wtryski . Czy ktoś już próbował????
 
 
leszek044 
Forumowicz


Auto: M.Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 44
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 03-07-2016, 23:57   

misiek767 napisał/a:
Odgrzewam temat , a co powiecie na dolewkę oleju do ropy , czytałem trochę i podobno może pomóc . Jestem prawie pewien że moja przypadłość to wtryski . Czy ktoś już próbował????


U mnie problem rozwiązany z kiebskim odpalaniem silnika....padl czujnik polozenia walka rozrzadu....tylko orginał wchodzi w gre..pozdrawiam
_________________

 
 
misiek767 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 26
Skąd: kraków
Wysłany: 11-07-2016, 15:39   

po dolewce oleju do paliwa silnik się trochę wyciszył , ale nadal problem z telepaniem silnika został ,z tą różnicą że teraz zostało telepanie silnikiem przy spadających obrotach , czyli jak go prze gazuje tak do 3tys to gdy obroty spadają to go telepie nawet na postoju.
 
 
leszek044 
Forumowicz


Auto: M.Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 44
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 11-07-2016, 21:27   

misiek767 napisał/a:
po dolewce oleju do paliwa silnik się trochę wyciszył , ale nadal problem z telepaniem silnika został ,z tą różnicą że teraz zostało telepanie silnikiem przy spadających obrotach , czyli jak go prze gazuje tak do 3tys to gdy obroty spadają to go telepie nawet na postoju.



Nie mozesz gazowac tak wysoko na biegu jalowym bo motorownia wpada w tryb serwisowy.A telepanie moze sie niesie od konajacej dwumasy..
_________________

 
 
misiek767 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 26
Skąd: kraków
Wysłany: 11-07-2016, 22:52   

Nie gazuje go tak sobie , tylko w ramach testu . Poza tym mój problem występuje też przy niższych obrotach. Mój misiek ma na szafie 58 tyś więc na dwumasę za wcześnie
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 12-07-2016, 11:05   

Taki przebieg w kilkuletnim aucie? Nie robisz czasem tras po 1-3km? Dwumasę można ubić nawet przy takim przebiegu, jeśli jeździ się na zbyt niskich obrotach.

Stawiam na zarąbany EGR.
 
 
Puzonik83 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 78
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 12-07-2016, 13:43   

Hej. Planuję zaślepienie egr w swoim 2.0DID. Są jakieś minusy tego? Mechanik u którego planuję to robić powiedział, że jedynie w zimę będzie się dłużej nagrzewał.
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 12-07-2016, 14:14   

Oprócz ekologii, działający EGR ponoć ma to jakieś dobre (ale niewielkie) właściwości dla życia turbiny (tłumaczył mi to gość od chiptuningu, ale niewiele zapamiętałem poza tym ogólnikiem). Niedziałający EGR się zaślepia i wyłącza w ECU (nie odczuwam żadnych wad).
 
 
misiek767 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 26
Skąd: kraków
Wysłany: 12-07-2016, 17:18   

Przebieg autentyczny ,auto w rodzinie od początku .Co do krótkich dystansów masz racje
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 12-07-2016, 17:48   

Na Twoim miejscu pojechałbym do mechanika z prawdziwego zdarzenia, żeby zdiagnozował czy to dwumasa czy EGR czy jeszcze coś innego. Jeśli koniecznie chcesz reanimować EGR prostymi sposobami ale bez gwarancji poprawy, to kup preparat do czyszczenia kolektora dolotowego firmy wynn's (ok. 40 zł) i zgodnie z instrukcją wpikaj go do dolotu (ja dozowałem do przewodu odmy), a do tego zalej na pół zbiornika paliwa jakiś dodatek do czyszczenia DPF (od firmy K2 jest najtańszy - ok. 6 zł, ale w każdym markecie są inne za 20-30 zł).
 
 
nekoashi 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Grandis
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 249
Skąd: Trzebiatów
Wysłany: 14-07-2016, 15:04   

W octavii 1.9 tdi pomagało własnoręczne czyszczenie EGRu, demontaż, rozebranie i umycie w benzynie ekstrakcyjnej. Zwykle to problem z syfem i nagarem na sprężynie i blokuje się, spróbujcie, u mnie to działało.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.