Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Od czego zacząć poszukiwania mocy ?
Autor Wiadomość
sebo_runner 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi pajero 2 2.5 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 30
Skąd: Łomża
Wysłany: 04-07-2016, 22:40   Od czego zacząć poszukiwania mocy ?

Witam !
Zakupiłem parę dni w dobrych pieniążkach pajero 2 z SS i diff lock 2.5 TD 1991 rok . Samochód jest dość mułowaty . Wczoraj jeździłem z gościem takim tylko , że bez SS i diff lock ( może to ma jakieś znaczenie przy mocy ? ) i jego to super dużo mocy miał . U mnie autko kopci trochę na czarno ( lekko podkręcona dawka na pompie ) . W układzie turbo jest trochę oleju ale bez tragedi , ale jest . Turbo luzu nie ma nadmiernego . Myślę , aby zacząć od Wtrysków i od razu sprawdzić ciśnienie na cylindrach . Czy może ktoś pokieruje mnie w jakimś innym kierunku ? Luz na zaworach dziś ustawiałem
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 372
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 07-07-2016, 21:55   Re: Od czego zacząć poszukiwania mocy ?

sebo_runner napisał/a:
Witam !
Zakupiłem parę dni w dobrych pieniążkach pajero 2 z SS i diff lock 2.5 TD 1991 rok . Samochód jest dość mułowaty . Wczoraj jeździłem z gościem takim tylko , że bez SS i diff lock ( może to ma jakieś znaczenie przy mocy ? ) i jego to super dużo mocy miał . U mnie autko kopci trochę na czarno ( lekko podkręcona dawka na pompie ) . W układzie turbo jest trochę oleju ale bez tragedi , ale jest . Turbo luzu nie ma nadmiernego . Myślę , aby zacząć od Wtrysków i od razu sprawdzić ciśnienie na cylindrach . Czy może ktoś pokieruje mnie w jakimś innym kierunku ? Luz na zaworach dziś ustawiałem


Trochę teoretuzując (bo już od wielu lat nie naprawiam) - w klasycznym dizlu musisz sprawdzić:
- kąt wtrysku
- wtryskiwacze na okoliczność otwarcia i na okoliczność rozpylania
- kompresja
- ciśnienie wlotu (po turbinie)

U Ciebie może być zbyt późny kąt wtrysku.
Może być też problem z dobrym rozpylaniem - ale wtedy raczej kopci na biało i czuć naftę - może jednak końcówki leją?
Mała kompresja - też może być.
Oczywiście też do sprawdzenia ciśnienie podawane przez turbinę.

Może jeszcze ktoś podpowie - ja specjalizowałem się w zasadzie tylko w silnikach benzynowych.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
sebo_runner 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi pajero 2 2.5 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 30
Skąd: Łomża
Wysłany: 08-07-2016, 06:49   

Dzięki Adam za zainteresowanie sie tematem :)

Jak możesz to doprecyzuj
Tą odpowiedz a mianowicie. Jakie powinno byc ciśnienie w turbo i przy jakich obrotach oraz jak dokładnie je sprawdzić ?
Pompa i wtryski w sobote lądują na stole
I od razu sprawdzę ciśnienie czego sie najbardziej obawiam :roll:
Jakie powinno byc ciśnienie nominalne / minimalne i jaka dopuszczalna różnica ?

Czekam na odp i z góry dzięki

Pozdro
Sebo
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 372
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 11-07-2016, 12:30   

sebo_runner napisał/a:
Dzięki Adam za zainteresowanie sie tematem :)

Jak możesz to doprecyzuj
Tą odpowiedz a mianowicie. Jakie powinno byc ciśnienie w turbo i przy jakich obrotach oraz jak dokładnie je sprawdzić ?
Pompa i wtryski w sobote lądują na stole
I od razu sprawdzę ciśnienie czego sie najbardziej obawiam :roll:
Jakie powinno byc ciśnienie nominalne / minimalne i jaka dopuszczalna różnica ?

Czekam na odp i z góry dzięki

Pozdro
Sebo


Nie wiem, jaki masz kod silnika - prawdopodobnie 4D56.

Parametry powinieneś znaleźć tu:

4D56
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
rokers77 
Forumowicz

Auto: Pajero2 2,5 long 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 35
Skąd: Kwiecewo
Wysłany: 27-07-2016, 11:36   

Witam chcę się przyłączyć do tematu ,u mnie to samo się dzieje , jak sprawdzić turbinę czy ma luz i olej w środku ,jak zrobisz to opisz co zrobiłeś i czy jest poprawa w mocy pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.