[C62A 1.5] Pompa paliwa |
Autor |
Wiadomość |
popiolekpolska
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2016 Posty: 15 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 07-07-2016, 21:49 [C62A 1.5] Pompa paliwa
|
|
|
Witam.Mam problem z lancerem którego postanowiłem odbudować na 25 urodziny ( oczywiście jego). A więc do sedna problem dotyczy pompy paliwa która wyłącza się z chwilą wyłączenia rozrusznika. Kondziorki wymienione, już pomysły mi się skończyły. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-07-2016, 13:02
|
|
|
Przekaźnik główny, za schowkiem jest. |
|
|
|
 |
popiolekpolska
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2016 Posty: 15 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 10-07-2016, 21:36
|
|
|
Mówimy o tym za schowkiem na rękawiczki ? Jeśli tak to po nim wiem że się wyłącza. Auto odpala od strzała i jeśli nie wysteruję go ręcznie to gaśnie z braku paliwa. Problem w tym co podaje sygnał że silnik pracuje i dalej na pompę. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-07-2016, 21:41
|
|
|
Podaje ECU, ale jeszcze stacyjka jest po drodze. Kolejność masz: stacyjka->ECU->przekaźnik->pompa |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-07-2016, 21:52
|
|
|
Trzeba by sprawdzić co zanika na konektorach gniazda przekaźnika, czy masa podawana przez sterownik na cewkę przekaźnika czy plus podawany ze stacyjki też na cewkę przekaźnika oraz na styk przekaźnika. |
|
|
|
 |
popiolekpolska
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2016 Posty: 15 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 11-07-2016, 16:02
|
|
|
Dziękuje za zainteresowanie ale dziś już nie dam rady sprawdzić. Jutro rano będę mierzył i dam znać czego brakuje.
Dziś jestem po pomiarach i brakuje minusa na czarno-białym przewodzie. Przekaźnik pompy ma dwa uzwojenia jedno do rozruchu bo prąd ginie po wyłączeniu rozrusznika natomiast na drugiej cewce +12V ukazuje się po przekręceniu kluczyka ale brak minusa. Mam również pytanie czy po odpaleniu pompa pracuje cały czas bez przerwy? |
|
|
|
 |
|