Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Pompa paliwa
Autor Wiadomość
popiolekpolska 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 15
Skąd: Czeladź
Wysłany: 07-07-2016, 21:49   [C62A 1.5] Pompa paliwa

Witam.Mam problem z lancerem którego postanowiłem odbudować na 25 urodziny ( oczywiście jego). A więc do sedna problem dotyczy pompy paliwa która wyłącza się z chwilą wyłączenia rozrusznika. Kondziorki wymienione, już pomysły mi się skończyły.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-07-2016, 13:02   

Przekaźnik główny, za schowkiem jest.
 
 
popiolekpolska 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 15
Skąd: Czeladź
Wysłany: 10-07-2016, 21:36   

Mówimy o tym za schowkiem na rękawiczki ? Jeśli tak to po nim wiem że się wyłącza. Auto odpala od strzała i jeśli nie wysteruję go ręcznie to gaśnie z braku paliwa. Problem w tym co podaje sygnał że silnik pracuje i dalej na pompę.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-07-2016, 21:41   

Podaje ECU, ale jeszcze stacyjka jest po drodze. Kolejność masz: stacyjka->ECU->przekaźnik->pompa
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-07-2016, 21:52   

Trzeba by sprawdzić co zanika na konektorach gniazda przekaźnika, czy masa podawana przez sterownik na cewkę przekaźnika czy plus podawany ze stacyjki też na cewkę przekaźnika oraz na styk przekaźnika.
 
 
popiolekpolska 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 15
Skąd: Czeladź
Wysłany: 11-07-2016, 16:02   

Dziękuje za zainteresowanie ale dziś już nie dam rady sprawdzić. Jutro rano będę mierzył i dam znać czego brakuje.
Dziś jestem po pomiarach i brakuje minusa na czarno-białym przewodzie. Przekaźnik pompy ma dwa uzwojenia jedno do rozruchu bo prąd ginie po wyłączeniu rozrusznika natomiast na drugiej cewce +12V ukazuje się po przekręceniu kluczyka ale brak minusa. Mam również pytanie czy po odpaleniu pompa pracuje cały czas bez przerwy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.