Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Zawieszenie przednie, diagnoza luzów, stukanie w zawi
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21956
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-07-2016, 20:02   

robertdg napisał/a:
np odleglosc krawedzi blotnika od osi kola, a potem skrecasz zawieszenie - bo do nie wszystkich srub podjdziesz z podnosnika czy tez na zalozonych kolach
Dolne wahacze mam skręcone jak należy, więc musiałbym sprawdzić tylko tuleje górnych wahaczy. Zbieżność trzeba by sprawdzić po tym?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-07-2016, 20:13   

Trzeba skontrolowac po kazdej ingerencji w zawieszenie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kondzik135 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 70
Skąd: ZST
Wysłany: 11-07-2016, 20:49   

Witam. Co mocuje śruba zaznaczona na zdjeciu. Wali mi już z tego miejsca dosyć mocno,w sumie chyba przestane jeździć narazie ,dokręcenie czy danie podkładek zwalczyło problem chwilowo. Może ktoś coś podpowie? ?
https://zapodaj.net/5a8ade00ca1f6.png.html
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21023
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11-07-2016, 20:59   

Mocowanie górnego wahacza.
http://mitsubishi-motors....WorkShop/33.pdf
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
kondzik135 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 70
Skąd: ZST
Wysłany: 11-07-2016, 22:50   

Bizi78, dzieki za podpowiedź. Ale może ktoś mi opisać na czym polega naprawa? ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-07-2016, 06:24   

Jak jest dobrze dokrecone to problem lezy po stronie ugnitego mocowania w kielichu, trzeba wtedy oddac auto do blacharza by to naprawił
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kondzik135 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 70
Skąd: ZST
Wysłany: 12-07-2016, 09:56   

Tak też myślałem :evil:
 
 
muka997 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 265
Skąd: Południe Polski
Wysłany: 12-07-2016, 10:44   

ale zanim oddasz auto do blacharza to zdemontuj sobie ten wahacz ( odkręć ta śrubę i z drugiej strony kielicha jest jeszcze jedna taka sama i z zwrotnicy jedna) i sprawdź czy on nie jest winien

no chyba zę jesteś pewien że jest pogniłe
 
 
kondzik135 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 70
Skąd: ZST
Wysłany: 12-07-2016, 14:21   

Zabiore się dzisiaj za to,ale obawiam sie że będzie pognite. Poprzedni właściciel spawał podobno kielichy , a korozje troche zaczyna widać na wierzchu.
 
 
modo1302 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 21
Skąd: Elbląg/Gdańsk
Wysłany: 22-07-2016, 21:49   

Hugo napisał/a:
Hmm, no u mnie na ori sprężynach cisza jak makiem zasiał, ale powodem tych stuków jest na 100% sprężyna (przynajmniej u mnie), bo brat kręcił kierownicą, ja chwyciłem za sprężynę i jak był stuk tu czułem jak się przesuwa.


Hugo,

mój problem z przeskakującą sprężyną rozwiązany całkowicie (przynajmniej tak mi się wydaje po przejechaniu 30km). mechanik w końcu doszedł do tego, że przedni wózek jest lekko poluzowany, i to on cały chodził przy skręcie kół. tak jak mówię, jeszcze niewiele km przejechane, ale cisza totalna.

mam nadzieję że to pomoże i Tobie.

pozdrawiam!
_________________
Galeria ;)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21956
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-07-2016, 22:46   

modo1302, ja już dokręcałem wózek ze 2 razy i niewiele pomagało. Jak na razie jest cisza po naciągnięciu wężyka na dolny zwój sprężyny.
 
 
modo1302 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 21
Skąd: Elbląg/Gdańsk
Wysłany: 25-07-2016, 13:38   

Hugo napisał/a:
modo1302, ja już dokręcałem wózek ze 2 razy i niewiele pomagało. Jak na razie jest cisza po naciągnięciu wężyka na dolny zwój sprężyny.


cholera, pośpieszyłem się, bo jak mi oddali auto, to przez jeden dzień był spokój, a teraz znów to wyszło. widocznie coś nasmarowali i na chwilkę była cisza. przy ok 100km przejechanych znów zaczęło strzelać. coś mnie trafi z tym!
_________________
Galeria ;)
Ostatnio zmieniony przez robertdg 25-07-2016, 18:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
AlexMorane 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 59
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-07-2016, 20:04   

Podepnę się z pewnym problemem. Nie wiem czy to tutaj czy leży to w innym temacie jak zaśmiecam to przepraszam. Dokładnie to między 30-40 km/h telepie mi całą budą oraz jak stoję na wolnych obrotach lekko telepie. W późniejszej prędkości już tego nie ma. I zastanawiam się między :
Zawieszeniem, amorkami, przewody paliwowe i cewka (Mam do wymiany) Poduszkami silnika. Czy ktoś może to już przerabiał ?
_________________
Galant 97r 2.0 Automat

"Korzystajcie z mej wiedzy gdyż wcześniej to ja uczyłem się od was"
 
 
Ewcia80 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015
Posty: 560
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-08-2016, 14:51   

Hejka.Piszę w tym temacie,gdyż ponownie pojawiły mi się te same odgłosy przy ruszaniu takie pojedyncze pykniecia.Pamietam,że 4 mce temu mechanik dokrecił mi jedna ze srub wakacza prostego prawego.Chodzi o śrubę ktora mocuje wahacz prosty do sanek.Czy jest nożliwe,że ta śruba jest wyrobiona i sie luzuje po jakimś czasie?Jaka ewentualnie trzeba kupić śrubę jako zamiennik oryginału?chodzi mi o wymiary i twardość?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-08-2016, 18:54   

A nie lepiej oryginał w ASO? A może jest uszkodzony gwint w sankach?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.