Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
System AS&G - Auto Stop & Go
Autor Wiadomość
miś16a 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer sportsback 1.6 B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 1
Skąd: Kraków
  Wysłany: 06-08-2016, 10:28   System AS&G - Auto Stop & Go

Witam, wszystkich.
Wersja Sportsback 1.6 benzyna. (import :biggrin: )

Jest tam system start&go. Można go wyłączyć przyciskiem.
Ale po ponownym uruchomieniu auta włącza się na nowo.

Czy można to usrojstwo wyłączyć na stałe?
W instrukcji ściągniętej z neta 0 informacji na ten temat.
A i na tym forum nie znalazłem.

Pozdrawiam,
Ostatnio zmieniony przez tyku 06-08-2016, 15:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marcink 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 568
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-08-2016, 12:55   

Ja odkryłem jeden sposób, poprzez odpowiednie ustawienie nawiewu.
Bazuje on na fakcie, że w trybie osuszania szyb as&g jest dezaktywowany:
1) Pokrętło z kierunkiem nawiewu (ostatnie po prawej) obracasz do końca w prawo (zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara),
2) na środkowym do pozycji off i następnie na jeden ząbek manuala (obrót w prawo o 1 ząbek)
3) wciskasz środkowe pokrętło, żeby wyłączyć klimę jeśli nie ma potrzeby jej używać

Pozostawienie nawiewu w tej konfiguracji sprawi, że nawet jak zgasisz silnik i odpalisz go jutro, to as&g nie będzie się uruchamiał.

Natomias będzie on cały czas aktywny, więc widząc duży korek, gasisz silnik obrotem pokrętła kierunku nawiewu o 1 ząbek w lewo, silnik (rozgrzany) natychmiast gaśnie. ponowna dezaktywacja asg, to przekręcenie pokrętła z powrotem w tryb osuszania (to też spowoduje uruchomienie silnika)
_________________
Mój misiek
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 06-08-2016, 14:35   

tokyo napisał/a:
Jezeli chcecie to wylaczyc do wyciagnijcie wtyczke z czujnika sprzegla i po klopocie.
Sa dwie, trzeba wyciagnac ta blizej sciany grodziowej odpowiada ona za pelne wcisniecie sprzegla do konca.
Serwis nie pytajcie o takie rzeczy, nie maja takiej mozliwosci.
Mozna to usunac poprzez wyprogramowanie i usuniecie skladnikow as&g - troche pracy i paprania sie. Sprzeglo wystarczy
:wink:

W dziale ASXa jest wątek o AS&G : http://forum.mitsumaniaki...ght=asg&start=0
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
marcink 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 568
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-08-2016, 19:11   

O, muszę sprawdzić czy w Lancerze MY 2015 też działa ten myk z ASX:
Cytat:
W wersji na 2015 jest przycisk. Przytrzymanie powyżej 3 sek powoduje, że masz pulsującą kontrolkę z napisem AS&G (kolor czerwony), krótkie potwierdzenie przyciskiem powoduje stałe wyłączenie układu (napis AS&G w kolorze czerwonym nie pulsuje). Powtórne wykonanie czynności uruchamia układ ponownie (kolor zielony).

http://forum.mitsumaniaki...1376038#1376038
_________________
Mój misiek
 
 
Lukaaszz 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 SB '13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 33
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-06-2018, 22:54   

Witam wszystkich,

Chwilowo testuje Lancera 1.8 DID rocznik 13r i zauważyłem że nie działa system AS&G mimo, że po odpaleniu silnika kontrolka AS&G zapala się na zielono. Od razu mówię że wentylacja nie jest ustawiona na podszybie, auto na światłach na luzie itd. Co może być problemem? Wiem, że liczni tego nie potrzebują ale skoro auto to ma to musi działać :)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-06-2018, 23:03   

Może poprzedni właściciel to jakoś dezaktywował dzięki czemu rozrusznik i silnik dłużej pożyją :)
 
 
Lukaaszz 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 SB '13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2018
Posty: 33
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-06-2018, 23:52   

Nie sądzę. Auto ściągnięte od sąsiadów zza Odry więc nie sądzę żeby tam ktoś bawił się w takie sztuczki :-) wracając do problemu to raz system działał i tyle , stąd się tym zainteresowałem. Mam Mazde z systemem i-eloop czyli z odzyskiwaniem energii i przekazywaniem prądu do kondensatora to np dzięki temu systemowi funkcja i-stop - wyłączanie silnika na światłach jest możliwa częściej i na dluzej. Czy w misiakach muszą być jakieś spełnione warunki żeby to działało?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.