System AS&G - Auto Stop & Go |
Autor |
Wiadomość |
miś16a
Nowy Forumowicz
Auto: lancer sportsback 1.6 B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2016 Posty: 1 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-08-2016, 10:28 System AS&G - Auto Stop & Go
|
|
|
Witam, wszystkich.
Wersja Sportsback 1.6 benzyna. (import )
Jest tam system start&go. Można go wyłączyć przyciskiem.
Ale po ponownym uruchomieniu auta włącza się na nowo.
Czy można to usrojstwo wyłączyć na stałe?
W instrukcji ściągniętej z neta 0 informacji na ten temat.
A i na tym forum nie znalazłem.
Pozdrawiam, |
Ostatnio zmieniony przez tyku 06-08-2016, 15:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
marcink
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Cze 2015 Posty: 568 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-08-2016, 12:55
|
|
|
Ja odkryłem jeden sposób, poprzez odpowiednie ustawienie nawiewu.
Bazuje on na fakcie, że w trybie osuszania szyb as&g jest dezaktywowany:
1) Pokrętło z kierunkiem nawiewu (ostatnie po prawej) obracasz do końca w prawo (zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara),
2) na środkowym do pozycji off i następnie na jeden ząbek manuala (obrót w prawo o 1 ząbek)
3) wciskasz środkowe pokrętło, żeby wyłączyć klimę jeśli nie ma potrzeby jej używać
Pozostawienie nawiewu w tej konfiguracji sprawi, że nawet jak zgasisz silnik i odpalisz go jutro, to as&g nie będzie się uruchamiał.
Natomias będzie on cały czas aktywny, więc widząc duży korek, gasisz silnik obrotem pokrętła kierunku nawiewu o 1 ząbek w lewo, silnik (rozgrzany) natychmiast gaśnie. ponowna dezaktywacja asg, to przekręcenie pokrętła z powrotem w tryb osuszania (to też spowoduje uruchomienie silnika) |
_________________ Mój misiek |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 06-08-2016, 14:35
|
|
|
tokyo napisał/a: | Jezeli chcecie to wylaczyc do wyciagnijcie wtyczke z czujnika sprzegla i po klopocie.
Sa dwie, trzeba wyciagnac ta blizej sciany grodziowej odpowiada ona za pelne wcisniecie sprzegla do konca.
Serwis nie pytajcie o takie rzeczy, nie maja takiej mozliwosci.
Mozna to usunac poprzez wyprogramowanie i usuniecie skladnikow as&g - troche pracy i paprania sie. Sprzeglo wystarczy |
W dziale ASXa jest wątek o AS&G : http://forum.mitsumaniaki...ght=asg&start=0 |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
marcink
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Cze 2015 Posty: 568 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-08-2016, 19:11
|
|
|
O, muszę sprawdzić czy w Lancerze MY 2015 też działa ten myk z ASX:
Cytat: | W wersji na 2015 jest przycisk. Przytrzymanie powyżej 3 sek powoduje, że masz pulsującą kontrolkę z napisem AS&G (kolor czerwony), krótkie potwierdzenie przyciskiem powoduje stałe wyłączenie układu (napis AS&G w kolorze czerwonym nie pulsuje). Powtórne wykonanie czynności uruchamia układ ponownie (kolor zielony). |
http://forum.mitsumaniaki...1376038#1376038 |
_________________ Mój misiek |
|
|
|
 |
Lukaaszz
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 SB '13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2018 Posty: 33 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-06-2018, 22:54
|
|
|
Witam wszystkich,
Chwilowo testuje Lancera 1.8 DID rocznik 13r i zauważyłem że nie działa system AS&G mimo, że po odpaleniu silnika kontrolka AS&G zapala się na zielono. Od razu mówię że wentylacja nie jest ustawiona na podszybie, auto na światłach na luzie itd. Co może być problemem? Wiem, że liczni tego nie potrzebują ale skoro auto to ma to musi działać |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-06-2018, 23:03
|
|
|
Może poprzedni właściciel to jakoś dezaktywował dzięki czemu rozrusznik i silnik dłużej pożyją |
|
|
|
 |
Lukaaszz
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 SB '13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2018 Posty: 33 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-06-2018, 23:52
|
|
|
Nie sądzę. Auto ściągnięte od sąsiadów zza Odry więc nie sądzę żeby tam ktoś bawił się w takie sztuczki wracając do problemu to raz system działał i tyle , stąd się tym zainteresowałem. Mam Mazde z systemem i-eloop czyli z odzyskiwaniem energii i przekazywaniem prądu do kondensatora to np dzięki temu systemowi funkcja i-stop - wyłączanie silnika na światłach jest możliwa częściej i na dluzej. Czy w misiakach muszą być jakieś spełnione warunki żeby to działało? |
|
|
|
 |
|