Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Ciężko wchodzą biegi
Autor Wiadomość
batman 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 09-07-2009, 20:57   

Witam,
Ja mam takie zapytanie.Przy zapalonym silniku,ciepłym, na luzie słychać chyba bardziej od str. skrzyni biegów taki lekki terrrkot lecz gdy wcisnę sprzęgło terkot ustaje i słychać tylko cicha pracę silnika.Co to jest.Gdzie jest problem czy to jakieś łozysko w skrzyni czy co? Przymierzam się do zmiany oleju w skrzyni i chciał bym równiez ten terrrkot usunąć. Czy ktoś może mi poradzić o co kaman. :(
_________________
Najniebezpieczniejsza pora roku? Jesień ! Dlaczego?
Nie wiadomo kiedy dostaniesz z liścia.
 
 
 
atsar 
Mitsumaniak
młody Roch :)


Auto: Explorer 4.6, Galant E32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 857
Skąd: Grudziądz/Dolna Grupa
Wysłany: 11-07-2009, 15:02   

a uzywasz czasem szukajki? tutaj masz podobny problem
_________________
!!PeAcE!!!
 
 
 
batman 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 11-07-2009, 17:40   

Ups..dzięki :oops:
_________________
Najniebezpieczniejsza pora roku? Jesień ! Dlaczego?
Nie wiadomo kiedy dostaniesz z liścia.
 
 
 
GAL 
Forumowicz

Auto: GALANT 2.0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 39
Skąd: Biała
Wysłany: 17-08-2009, 16:17   

moja historia wygląda tak:
jechałem na romansa do dziewczyny, jadąc spokojnie bez wygłupów chciałem wrzucić 5 i nie dało rady. Zgrzytnęło to myślę nie wcisnąłem dobrze sprzęgła to wcisnąłem do samego końca i nic :evil: nie da rady wrzucić biegu, jakby jakaś blokada była. Tylko sprzęgło delikatnie zabiera jak tak cisnę.
Do domu wróciłem na 4. Na zgaszonym silniku wrzuciłem bez problemu 3 klika podskoków i jadę, nawet bez problemu udało mi się wrzucić 4 i myślę HURA działa- chciałem wrzucić 5, i znowu nic :( i od nowa: zgasić, 3 i 4 i do domu.

A JA MAM JESZCZE JEDNO PYTANIE W JAKIEJ POZYCJI POWINNA ZNAJDOWAĆ SIĘ DŹWIGNIA WYCHODZĄCA ZE SKRZYNI- TO JEST TA CO POPYCHA JĄ WYSPRZĘGLIK.
U MNIE JEST MNIEJ WIĘCEJ NA ŚRODKU I DODATKOWO JESTEM W STANIE RĘKĄ JĄ POPCHNĄĆ DO KOŃCA. :shock: i jeszcze jedno jaki jest zakres działania wysprzęglika bo u mnie może ze 3 cm
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-08-2009, 13:12   

Zobacz czy jest wszystko ok z łącznikiem elastycznym cięgna. Podejrzewam, że to jego wina. Nie doszukuj się problemu ze sprzęgłem.
 
 
GAL 
Forumowicz

Auto: GALANT 2.0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 39
Skąd: Biała
Wysłany: 18-08-2009, 17:27   

dzisiaj udało mi się wbić jedynkę: kilka razy szarpnął i raz sprzęgło było i biegi wchodziły normalnie a za chwile nic.
ze skrzyni słychać jak tarcza ociera, a po chwili zaczęło się dymić i śmierdzieć :? czyli wg mnie jednoznacznie sprzęgło,

za pół godziny zabieram się do operacji :?

jednak operacja odwołana do jutra ze względu na brak wolnego miejsca na kanale

19-08-2009 godz.23:12
już wiem co się stało.
wyłamało się zabezpieczenie od sprężyny w tarczy.
sprężyna wypadła i szorowała po tarczy i dlatego sprzęgło raz było a raz nie.

moją historię można potraktować jako przypadek jeden na milion ale mogąca się przytrafić każdemu.
 
 
dawid123pl 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 28
Skąd: xD
Wysłany: 05-07-2016, 12:15   

Mam taki problem że lewarek biegów ciężko chodzi w lewo i prawo np jak przesunę go w lewą stronę to tam zostaje nie wraca na środek.

Wymieniał ktoś te linki lub może coś innego dolega.
Wrzucam zdjęcie tych linek http://wrzucaj.net/image/dA7tB

Wie ktoś jak to najprościej rozebrać.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 05-07-2016, 20:39   

dawid123pl napisał/a:
Mam taki problem że lewarek biegów ciężko chodzi w lewo i prawo np jak przesunę go w lewą stronę to tam zostaje nie wraca na środek.

To samo miałem w audi tdi pomogło smarowanie kulki lewarka i linki przy samej skrzyni i jak ręka odjał :mrgreen:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
dawid123pl 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 28
Skąd: xD
Wysłany: 05-07-2016, 21:41   

milo napisał/a:
dawid123pl napisał/a:
Mam taki problem że lewarek biegów ciężko chodzi w lewo i prawo np jak przesunę go w lewą stronę to tam zostaje nie wraca na środek.

To samo miałem w audi tdi pomogło smarowanie kulki lewarka i linki przy samej skrzyni i jak ręka odjał :mrgreen:


to mi zostało tylko posmarować linkę przy skrzyni bo lewarek i jego podzespoły posmarowałem całe
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 06-07-2016, 08:49   

Mam to samo, a raczej miałem. Jeśli wyeliminowales sam lewarek i cięgna to prawdopodobnie masz mało oleju w skrzyni.
 
 
skyrider 
Forumowicz

Auto: Galant EA2A 2.0 100kW 136km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 52
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 03-09-2016, 23:10   

Dzisiaj wydarzyła mi się taka przygoda. Nagle przestały działać biegi 2,4 i wsteczny, czyli wszystkie na dole. Działają biegi 1,3 i 5. Dodatkowo lewarek nie wraca automatycznie do pozycji środkowej po wychyleniu go w lewo czy w prawo. Stało się to nagle. Co to może być, domyślam się, że prawdopodobnie coś z mocowaniem cięgien. Ile może kosztować naprawa i czy jest pracochłonna ?
_________________
Galant EA2A 2.0 100kW 136km 1997 r
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-09-2016, 09:13   

R0zwulkanizowany wspornik na skrzyni:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33597
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70810
skyrider napisał/a:
Ile może kosztować naprawa i czy jest pracochłonna ?

Zależy jak chcesz naprawić, ale trzeba zdemontowach puche z filtrem powietrza i podkrecić wspornik, możesz go wymienić na nowy - nie wiem jaki koszt w serwisie, ale zakup na amayama to koło 30$ plus koszta wysyłki, w serwisie pewnie nie ma sie co spodziewac nizszej ceny jak conajmniej 250zł.
Możesz też próbowac reanimowac orginalny element pod warunkiem ze znajdziesz firme która Ci to zawulkanizuje tak jak fabrycznie.
Możesz też pójść najkótsza droga, wydłubac zawulkanizowana reszte gumy i zespawac do kupy - za taka reanimacje wydaje mi sie ze w 100zł powinieneś się zmieścić (demontaż, zespawanie, montaż)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 04-09-2016, 09:58   

Możesz podać numer tej części?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-09-2016, 11:40   

http://forum.mitsumaniaki...1439506#1439506
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
skyrider 
Forumowicz

Auto: Galant EA2A 2.0 100kW 136km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 52
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 04-09-2016, 14:21   

Dziękuję za szybką odpowiedź.
Do mojego auta będzie potrzebna część MD771063 (BRACKET,M/T GEARSHIFT CABLE 5FM/T) Mam Galanta z bardzo wczesnego okresu produkcji (10.1996). Część była stosowana w tym modelu w okresie 1996.10.01 - 1997.11.03.
_________________
Galant EA2A 2.0 100kW 136km 1997 r
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.