Przesunięty przez: Hubeeert 21-03-2007, 01:50 |
[C5X 88-92] USZCZELKA POD GłOWICE I PIERśCIENIE |
Autor |
Wiadomość |
endriu24 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-03-2007, 16:40 [C5X 88-92] USZCZELKA POD GłOWICE I PIERśCIENIE
|
|
|
Witam wszystkich.
Kupiłem uszczelkę pod głowicę i na opakowaniu jest napisane że jest do silnika 4G15 pojemność 1,5 i 12V a mój silnik jest 8V.
Czy ta uszczelka bedzie pasować do mojego silnika bo w sklepie powiedzieli że nie ma różnicy.
Drugie pytanie dotyczy pierścieni.
Kupiłem pierścienie Goetza i na nich jest napisane 75x1,5+1,5+4mmSTD.
Czy to są pierścienie nominalne?
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez josie 08-03-2007, 17:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21959 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-03-2007, 17:34
|
|
|
endriu24 napisał/a: | Czy ta uszczelka bedzie pasować do mojego silnika bo w sklepie powiedzieli że nie ma różnicy. | Będzie pasować. Ja kiedyś kupiłem do mojego byłego Colta 4G13 8V uszczelkę pod głowicę oryginalną od Hyundai'a Pony G13B 12V i tez pasowała bez problemu. |
|
|
|
 |
endriu24 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-03-2007, 18:26
|
|
|
Dzięki Hugo.
A co do pierścieni to co o tym myślisz i jak możesz to odpisz mi na post dotyczący żarówek w reflektorach.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6986 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 08-03-2007, 18:49
|
|
|
endriu24 napisał/a: | Kupiłem pierścienie Goetza i na nich jest napisane 75x1,5+1,5+4mmSTD.
Czy to są pierścienie nominalne? |
75 - średnica nominalna dla 4g15
1,5 grubość pierwszego pierścienia kompresyjnego
1,5 grubość drugiego pierścienia kompresyjnego
4 grubość pierścienia olejowego
STD - nominał |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
endriu24 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-03-2007, 19:55
|
|
|
Dzięki Bartek |
|
|
|
 |
rami1000 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-03-2007, 13:52
|
|
|
zapytam z ciekawosci ile kosztowała cie uszcelka i ile pierscienie mysle teznad wymiana?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
endriu24 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-03-2007, 14:43
|
|
|
Witam rami 1000.
Uszczelka kosztowała coś koło 60 zł a pierścienie 160zł.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6986 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 15-03-2007, 14:47
|
|
|
Uszczelkę polecam KP-Gasket - wykonana jak ori, trzyma jak ori, kosztuje 80 zł |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 15-03-2007, 15:38
|
|
|
Bartek napisał/a: | Uszczelkę polecam KP-Gasket - wykonana jak ori, trzyma jak ori, kosztuje 80 zł | Dodam, że tyle (mniej więcej ) kosztuje u Japaneze. Na mieście kosztuje ok. 115 PLN. Cena pierścieni (Rocky - Made in Japan) to rząd wielkości 150 PLN.
Co do jakości - 110% racji, sprawdzone. |
|
|
|
 |
rami1000 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2007, 22:07
|
|
|
skoro taknidługo będzie trzeba wymienić bo uszczelka się poci a i olej zaczoł brać tylę że to jeszcze gumki na zaworach mogą być |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 19-04-2007, 08:44
|
|
|
rami1000 napisał/a: | skoro taknidługo będzie trzeba wymienić bo uszczelka się poci a i olej zaczoł brać tylę że to jeszcze gumki na zaworach mogą być |
rami1000, napisz proszę dokładnie, o co chodzi w Twoim poście. Czego tyczy się ta wypowiedź? |
|
|
|
 |
norsol [Usunięty]
|
Wysłany: 19-04-2007, 14:50
|
|
|
Wymień od razu te uszczelniacze na zaworach, jedna robota. |
|
|
|
 |
|