2.4GDI kopci na niebiesko |
Autor |
Wiadomość |
pitrex2425
Forumowicz 4444
Auto: Mitsubishi Galant 2.4gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2016 Posty: 42 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: 10-09-2016, 20:18 2.4GDI kopci na niebiesko
|
|
|
Witam.
Niedawno zakupiłem galanta 2.4gdi 99r po malym dzwonie z przodu i niestety nie miałem okazji sie nim przejechać .
DO RZECZY po odpaleniu ostro kopci na niebiesko. Rozgrzeje się dalej kopci ale trochę mniej. Po dodaniu gazu z wydechu wydostaje sie olej.
Pytanie brzmii Za co sie najpierw zabrać. Uszczelniacze zaworów? gdzie je wgl dostane allegro puste.
Pierścienie tłoków? Jeszcze mogą byc jakies przyczyny?
SILNIK Suchutki ;ddd |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24293 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-09-2016, 20:36
|
|
|
niebieski = spala olej
raczej uszczelniacze to za mało, silnik w stanie agonalnym pewnie jest bo przy ubywaniu litra oleju na 500 km to nic niebieskiego jeszcze nie widać - zobacz czy nie musisz tankować oleju wraz z tankowaniem paliwa
silnik do remontu (lub wymiany) |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-09-2016, 20:42
|
|
|
Miałem GDI z tym problemem. Okazało się, że pierścienie olejowe były zapieczone na amen. Musiał być przegrzany.
Remont tego silnika nie ma sensu, tylko wymiana na sprawną używkę z gwarancją rozruchową. |
|
|
|
 |
pitrex2425
Forumowicz 4444
Auto: Mitsubishi Galant 2.4gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2016 Posty: 42 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: 10-09-2016, 21:01
|
|
|
Mało kto chce sprzedać z gwarancją. Nie ma sensu? Części nie są aż tak drogie z tego co teraz widzę. |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-09-2016, 22:22
|
|
|
Są na rynku porządne płukanki olejowe , nie raz uratowałem silnik wiedząc ze to przyczyną problemu sa zapieczone pierścienie .
Na twoim miejscu warto spróbować najpierw od płukanki , jak nie mamy pewności skąd dostaje sie olej do komory spalania .
Polecam bdb środek , naprawdę skuteczny .
http://www.petrostar.pl/c...lush,p847548426
Ps: Całą gamę środków FORTE używamy na serwisie , powiem krótko robią robotę....
http://www.forte-nwe.pl/produkty/forte-motor-flush |
|
|
|
 |
|