Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cieknący zbiornik paliwa
Autor Wiadomość
lukesept 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2008 2.0 DiD
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 4
Skąd: Krępiec
Wysłany: 06-09-2016, 17:04   Cieknący zbiornik paliwa

Problem jak w temacie. Jakoś nie mam szczęścia do Outlandera. W moim pierwszym Outlanderze (2004) miałem do czynienia z korozją zbiornika paliwa rok temu zmieniłem auto na nowszy model 2008 i ten sam problem. Wygląda na to, że znowu trafiłem na skorodowany zbiornik. Parę dni temu zaczęło ciec ze zbiornika. Jako że mieszkam w Norwegii gdzie wilgotność powietrza jest dość wysoka (roczna średnia opadów w moim regionie to 2500 mm) korozja jest sporym problemem. Jako że przerabiałem już temat korozji zbiornika paliwa nie chciałbym znowu bawić się w wszelkiej maści kleje. O dziwo udało mi się znaleźć zbiornik z rozbitego Outlandera w idealnym stanie. Potrzebuje jednak informacji czy zbiornik z benzyniaka będzie pasował do Diesla. Mój Outlander to rocznik 2008, 2.0 BSY DiD 4WD 140HK. Zbiornik jaki znalazłem pochodzi z Outka 2011, 4WD, 2.4 170HK, tutaj stronka ze zdjeciem i danymi --> delebil.no/p/mitsubishi/mitsubishi-outlander-07-12/braenslesystem/braensletank-insprutning/Y2265279

P.S. Czy tylko ja mam takiego pecha do zbiorników czy wy także mieliście problemy z korozją ?

[ Dodano: 25-09-2016, 12:28 ]
Zacząłem temat i go kończę dla następnych pokoleń. Zbiornik paliwa w dieslu i benzynie jest identyczny i używa się go zamiennie. Tak samo z generacją, mamy do czynienia z tym samym zbiornikiem czy to rocznik 2008 czy np. 2010. Nie ma znaczenia także instalacja WEBASTO która nie jest podłączana fachowo bezpośrednio do zbiornika (nie są dokonywane żadne przeróbki na samym zbiorniku paliwa).
 
 
jurellas 
Forumowicz


Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 100
Skąd: SBL
  Wysłany: 25-09-2016, 17:34   

Cenna informacja raczej dla obecnego pokolenia,może by tak dolewać np denaturatu do baku żeby wodę wiązać na bieżąco z paliwem, w zasadzie czy benzyna czy ropa w baku - może parować.
_________________
126p,Zastava,126p,Golf,126p,Wartburg,125p,Polonez,Taunus,Punto,Croma,Vectra,Astra,Frontera,Audi,Jimny,Outlander :) 1986-20015 Zabudowa miśka - http://forum.karawaning.p...-nasza-salonka/
Ostatnio zmieniony przez jurellas 26-09-2016, 21:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 26-09-2016, 16:28   

Ale Ty tak serio z tym denaturatem czy dla żartów?
 
 
supeer 
Forumowicz

Auto: C-crosser 2.2 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 217
Skąd: Elbląg
Wysłany: 26-09-2016, 17:49   

Od denatu moj dpf moglby dostac rozwolnienia :lol: a tak na serio denat takze wysusza, ponoc wtryski go nie lubia
_________________
AndroidBox mmcs = done! https://www.youtube.com/watch?v=3H0FCdKGdOE
Powiadamianie o wypalaniu DPF = done! http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=98703
Oświetelenie dojscia do auta = done! https://www.youtube.com/watch?v=tuGS0f0vqx4
Podgrzewanie filtra paliwa = done! http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=100199
Światła drogowe (60%) jako dzienne= done!
 
 
jurellas 
Forumowicz


Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 100
Skąd: SBL
Wysłany: 26-09-2016, 21:01   

Mój znajomy który ma w sklepie z artykułami motoryzacyjnymi min denaturat opowiadał mi że podczas siarczystych mrozów kierowcy ciężarówek stojący obok na parkingu przychodzą po parę butelek denaturatu na bak. Podobno najtańszy sposób na usunięcie ewentualnej wody ze zbiornika która nawet w małej ilości może zamarznąć w układzie paliwowym.

Osobiście kiedyś wlewałem pół L denaturatu i do 10 % benzyny na bak + odrobinę mixolu,też podczas mrozów poniżej 25stC
Denaturat na powiązanie wody natomiast benzyna powstrzymuje wytrącanie parafiny z oleju napędowego ale że jest sucha więc mixol w celu dodatkowego smarowania.
Zastosowałem taką miksturę może z dwa razy na polecenie mojego mechanika który reperował moją pompę wtryskową Bosch w 2.2 DTI
Wlałem letniej ropy,samochód stał nie używany. po 2 miesiącach przy -25....30 stC
kręciłem rozrusznikiem bardzo długo,za długo.
Sterownik pompy padł bo było za gęste paliwo,wszedł w tryb awaryjny,mechanik podkręcił ciśnienie wewnętrzne i na szczęście ruszył owy sterownik.
Cała ta historia nie ma nic wspólnego z założonym tematem,chciałem tylko rozwinąć temat w sprawie różnych wynalazków dodawanych do paliwa,ktoś powie - przecież są specjalne preparaty na taką okoliczność,mechanik mi wtedy powiedział że to stary sposób i żebym się nie obawiał.
W moim miśku nie mam dpf-a więc denaturat w małej ilości przed sezonem zimowym będzie mile widziany :)
_________________
126p,Zastava,126p,Golf,126p,Wartburg,125p,Polonez,Taunus,Punto,Croma,Vectra,Astra,Frontera,Audi,Jimny,Outlander :) 1986-20015 Zabudowa miśka - http://forum.karawaning.p...-nasza-salonka/
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 27-09-2016, 11:37   

Mam nadzieję, że nigdy nie kupię auta od takiego Janusza, masakra :/
Nalej sobie kiedyś denaturatu do butelki z olejem, to zobaczysz jaka zupa wyjdzie.

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 27-09-2016, 15:24   

przecież denaturatu wystarczy wlać kieliszek na tankowanie, a jeszcze lepiej np. preparatu Castrola do diesla.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.