[II 2.0 DID] Spadek mocy |
Autor |
Wiadomość |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
|
|
|
 |
gold123
Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DID 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 54 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-08-2010, 23:29
|
|
|
Dzięki za wypowiedzi.
Serwis niczego się nie doszukał w logach, "przyjedź Pan jak się będzie powtarzać".
******************
[ Dodano: 25-08-2010, 00:02 ]
No i znów wystąpiło.
Tym razem po ok. 3h spokojnej jazdy 80-100km/h, trzy rowery na dachu, trochę wiatru i walizki w bagażniku.
Wystarczyło tylko w biegu kluczykiem machnąć i odzyskał parę.
I tu mam pytanie - czy takie chwilowe wyłączenie silnika bez zatrzymywania się jest zdrowe dla turbiny ?
A do serwisu pewnie znów trzeba pojechać na oględziny logów |
_________________ --
Greg |
|
|
|
 |
DarioFo
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 16 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-10-2016, 08:48
|
|
|
Witam.
Trafiło mi sie kilka razy w sobote- spadek mocy przy przyspieszaniu na wyzszych biegach z przyczepka pełna drzewa.... NIC PRZYJEMNEGO . mUSIAŁEM ZGASIC GO W CZASIE JAZDY I Z POWROTEM URUCHOMIĆ. Poczytałem troche forum i wyglada na to, że to N75- chce przynajmniej zacząc od jego wyczyszczenia. Czy mozecie mi podesłac link lub zdjecie gdzie on sie znajduje? Silnik 2,0 DID 140 KM. |
_________________ Dario |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-10-2016, 09:46
|
|
|
jak masz pojedyncze zdarzenie to szkoda ruszać. Mogły zaciąć się również kierowniczki turbiny, a mogły po prostu być warunki, których nie przewidzieli programiści . Jak zacznie się powtarzać dopiero wtedy zacznij dłubać |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
DarioFo
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 16 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-10-2016, 09:57
|
|
|
Niestety to mi sie juz powtarza dlatego chce sie wziąc za to. Gdzie zlokalizować n75 bo wydaje mi sie, że to jest najprostrze do wyeliminowania własnym sumptem. |
_________________ Dario |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-10-2016, 10:11
|
|
|
jak się powtarza to niestety nie ma zmiłuj. Rzuć okiem https://www.youtube.com/watch?v=sSPRGEykc-Q . nie mam już Outka aby zrobić zdjęcie z BSY |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
alojso
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 194 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 04-10-2016, 10:20
|
|
|
U nas jest niestety zespół zaworów podciśnieniowych. Znajduje się ona przy reflektorze z prawej strony (od pasażera). U mnie też był walnięty. |
|
|
|
 |
|