Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:55
Błąd P0300 outlander turbo
Autor Wiadomość
Pawel1988 
Mitsumaniak


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 316
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 04-10-2016, 20:22   Błąd P0300 outlander turbo

Witam
W weekend przejechałem bezproblemowo 1300km. OK 1100 na LPG. Reszta na Pb . W poniedziałek bezproblemowo. Az tu nagle wtorek rano utrudniony rozruch silnika ale odpalił. Wolne obroty na w miarę równym poziomie ale lekko trzęsie budą. Podszas jazdy na PB totalny brak mocy coś go przymula. Po przejściu na LPG wszystko idealnie. Po dojechali do pracy przestał odpalać na PB . Awaryjnie na gazie odpala i chodzi idelanie. Podłączyłem i wyskoczył błąd P0300. Wypadanie zapłonów. Kable i świece odpadają. Jakieś pomysły sugestie ? Z góry bardzo dziękuję. W baku cały czas było grubo ponad połowa.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 04-10-2016, 22:21   

Na szybko znalazłem takie podpowiedzi:
- Faulty spark plug (s)
- Faulty ignition coil (s)
- Clogged or faulty fuel injector (s)
- Intake air leak
- Fuel injectors harness is open or shorted
- Fuel Injectors circuit poor electrical connection
- Ignition coils harness is open or shorted
- Ignition coils circuit poor electrical connection
- Insufficient cylinders compression - Incorrect fuel pressure

Read more: http://www.autocodes.com/p0300_mitsubishi.html
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 04-10-2016, 22:29   

Pawel1988 napisał/a:
(...) przestał odpalać na PB. Awaryjnie na gazie odpala i chodzi idealnie. Podłączyłem i wyskoczył błąd P0300. Wypadanie zapłonów.

Z reguły wypadanie zapłonów nie daje takiego efektu. Zapis błędu może być wcześniejszy i przypadkowy. Wykasuj go i po jeździe próbnej powtórz diagnostykę - najlepiej kilkakrotnie...
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 04-10-2016, 22:35   

Ja bym jednak stawiał na układ zasilania w benzynę. Do sprawdzenia instalacja elektryczna (może gazownik jak się wpinał nie dolutował czegoś i sygnał się gubi bo zrobił się zimny lut) albo pompa paliwa pada. Wszystko jest do sprawdzenia - podjedź do gazownika i niech po kolei pojedyńczo wtryskiwacze lpg wyłącza, jeśli pojawi się nierówna praca to będziesz wiedział co się dzieje
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Pawel1988 
Mitsumaniak


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 316
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 04-10-2016, 23:01   

Georg napisał/a:
Pawel1988 napisał/a:
(...) przestał odpalać na PB. Awaryjnie na gazie odpala i chodzi idealnie. Podłączyłem i wyskoczył błąd P0300. Wypadanie zapłonów.

Z reguły wypadanie zapłonów nie daje takiego efektu. Zapis błędu może być wcześniejszy i przypadkowy. Wykasuj go i po jeździe próbnej powtórz diagnostykę - najlepiej kilkakrotnie...


Zapomniałem dodać że błąd właśnie wyskoczył jak jechałem i przełączyłem na PB żeby zobaczyć jak będzie się zachowywać auto. Wiec wnioskuję ze to błąd z tego. Ale dzięki za sugestie.

[ Dodano: 04-10-2016, 23:29 ]
Wnioski po powrocie z pracy .
Jak jest zimny silnik zapala na PB i jedzie ale bardzo powoli.(Nie przerywa porostu nie ciagnie)
Kiedy się zagrzeje niechodzi w ogóle na PB. Np po przełączeniu z LPG na PB porostu nie ciągnie w ogóle aż zgaśnie. Ponowny rozruch tylko na LPG.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 05-10-2016, 09:13   

Z ostatnich informacji wynika, że zapis błędu "wypadania zapłonów" jest skutkiem awarii - nie przyczyną.
Prawdopodobnie powód jest prozaiczny - na początek, zgodnie z sugestią W@sio, sprawdź pompę paliwa.
 
 
Pawel1988 
Mitsumaniak


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 316
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 05-10-2016, 13:03   

Georg napisał/a:
Z ostatnich informacji wynika, że zapis błędu "wypadania zapłonów" jest skutkiem awarii - nie przyczyną.
Prawdopodobnie powód jest prozaiczny - na początek, zgodnie z sugestią W@sio, sprawdź pompę paliwa.


Pompa sprawdzona. Ciśnie tak ze ciezko palcem utrzymać wiec uważam ze ok. Dodatkowo wyskoczył błąd P0304 . 4 cylinder .
I tak myślę że nawet jakby trzy chodziły to by odpalał a dziś znów echo zero reakcji na benzynie.
 
 
Piękny Maryjan 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0 B+G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 36
Skąd: Reszel/Gdańsk
Wysłany: 05-10-2016, 14:09   

Pawel1988 napisał/a:
Kable i świece odpadają

A zazwyczaj jedno i drugie jest częstą przyczyną wypadania zapłonów ;-) . I jeszcze cewki.

Ale piszesz, że na LPG jest wszystko w porządku, więc może zacząć od najprostszych rzeczy i sprawdzić - jak zauważył kolega W@sio - układ elektryczny, chociażby kostki/przewody od wtryskiwaczy PB.
 
 
Pawel1988 
Mitsumaniak


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 316
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 21-10-2016, 23:09   

Przyczyną była: woda w baku :-) rura odpowietrzająca która biegnie razem z rurą wlewową przerdzewiała tak ze juz jej w sumie nie ma w dodatku zaraz nad kolem wiec zbierała całą wodę.
 
 
mroz3k 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016
Posty: 89
Skąd: Gdansk/Oslo
Wysłany: 08-11-2016, 09:08   

Pawel1988 napisał/a:
Przyczyną była: woda w baku :-) rura odpowietrzająca która biegnie razem z rurą wlewową przerdzewiała tak ze juz jej w sumie nie ma w dodatku zaraz nad kolem wiec zbierała całą wodę.


Wymieniłeś już tą rure? Dużo z tym roboty? Gdzie kupiłeś część?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.