Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:55 |
Błąd P0300 outlander turbo |
Autor |
Wiadomość |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 04-10-2016, 20:22 Błąd P0300 outlander turbo
|
|
|
Witam
W weekend przejechałem bezproblemowo 1300km. OK 1100 na LPG. Reszta na Pb . W poniedziałek bezproblemowo. Az tu nagle wtorek rano utrudniony rozruch silnika ale odpalił. Wolne obroty na w miarę równym poziomie ale lekko trzęsie budą. Podszas jazdy na PB totalny brak mocy coś go przymula. Po przejściu na LPG wszystko idealnie. Po dojechali do pracy przestał odpalać na PB . Awaryjnie na gazie odpala i chodzi idelanie. Podłączyłem i wyskoczył błąd P0300. Wypadanie zapłonów. Kable i świece odpadają. Jakieś pomysły sugestie ? Z góry bardzo dziękuję. W baku cały czas było grubo ponad połowa. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 04-10-2016, 22:21
|
|
|
Na szybko znalazłem takie podpowiedzi:
- Faulty spark plug (s)
- Faulty ignition coil (s)
- Clogged or faulty fuel injector (s)
- Intake air leak
- Fuel injectors harness is open or shorted
- Fuel Injectors circuit poor electrical connection
- Ignition coils harness is open or shorted
- Ignition coils circuit poor electrical connection
- Insufficient cylinders compression - Incorrect fuel pressure
Read more: http://www.autocodes.com/p0300_mitsubishi.html |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 04-10-2016, 22:29
|
|
|
Pawel1988 napisał/a: | (...) przestał odpalać na PB. Awaryjnie na gazie odpala i chodzi idealnie. Podłączyłem i wyskoczył błąd P0300. Wypadanie zapłonów. |
Z reguły wypadanie zapłonów nie daje takiego efektu. Zapis błędu może być wcześniejszy i przypadkowy. Wykasuj go i po jeździe próbnej powtórz diagnostykę - najlepiej kilkakrotnie... |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 04-10-2016, 22:35
|
|
|
Ja bym jednak stawiał na układ zasilania w benzynę. Do sprawdzenia instalacja elektryczna (może gazownik jak się wpinał nie dolutował czegoś i sygnał się gubi bo zrobił się zimny lut) albo pompa paliwa pada. Wszystko jest do sprawdzenia - podjedź do gazownika i niech po kolei pojedyńczo wtryskiwacze lpg wyłącza, jeśli pojawi się nierówna praca to będziesz wiedział co się dzieje |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 04-10-2016, 23:01
|
|
|
Georg napisał/a: | Pawel1988 napisał/a: | (...) przestał odpalać na PB. Awaryjnie na gazie odpala i chodzi idealnie. Podłączyłem i wyskoczył błąd P0300. Wypadanie zapłonów. |
Z reguły wypadanie zapłonów nie daje takiego efektu. Zapis błędu może być wcześniejszy i przypadkowy. Wykasuj go i po jeździe próbnej powtórz diagnostykę - najlepiej kilkakrotnie... |
Zapomniałem dodać że błąd właśnie wyskoczył jak jechałem i przełączyłem na PB żeby zobaczyć jak będzie się zachowywać auto. Wiec wnioskuję ze to błąd z tego. Ale dzięki za sugestie.
[ Dodano: 04-10-2016, 23:29 ]
Wnioski po powrocie z pracy .
Jak jest zimny silnik zapala na PB i jedzie ale bardzo powoli.(Nie przerywa porostu nie ciagnie)
Kiedy się zagrzeje niechodzi w ogóle na PB. Np po przełączeniu z LPG na PB porostu nie ciągnie w ogóle aż zgaśnie. Ponowny rozruch tylko na LPG. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 05-10-2016, 09:13
|
|
|
Z ostatnich informacji wynika, że zapis błędu "wypadania zapłonów" jest skutkiem awarii - nie przyczyną.
Prawdopodobnie powód jest prozaiczny - na początek, zgodnie z sugestią W@sio, sprawdź pompę paliwa. |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 05-10-2016, 13:03
|
|
|
Georg napisał/a: | Z ostatnich informacji wynika, że zapis błędu "wypadania zapłonów" jest skutkiem awarii - nie przyczyną.
Prawdopodobnie powód jest prozaiczny - na początek, zgodnie z sugestią W@sio, sprawdź pompę paliwa. |
Pompa sprawdzona. Ciśnie tak ze ciezko palcem utrzymać wiec uważam ze ok. Dodatkowo wyskoczył błąd P0304 . 4 cylinder .
I tak myślę że nawet jakby trzy chodziły to by odpalał a dziś znów echo zero reakcji na benzynie. |
|
|
|
 |
Piękny Maryjan
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0 B+G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Maj 2015 Posty: 36 Skąd: Reszel/Gdańsk
|
Wysłany: 05-10-2016, 14:09
|
|
|
Pawel1988 napisał/a: | Kable i świece odpadają |
A zazwyczaj jedno i drugie jest częstą przyczyną wypadania zapłonów . I jeszcze cewki.
Ale piszesz, że na LPG jest wszystko w porządku, więc może zacząć od najprostszych rzeczy i sprawdzić - jak zauważył kolega W@sio - układ elektryczny, chociażby kostki/przewody od wtryskiwaczy PB. |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 21-10-2016, 23:09
|
|
|
Przyczyną była: woda w baku rura odpowietrzająca która biegnie razem z rurą wlewową przerdzewiała tak ze juz jej w sumie nie ma w dodatku zaraz nad kolem wiec zbierała całą wodę. |
|
|
|
 |
mroz3k
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016 Posty: 89 Skąd: Gdansk/Oslo
|
Wysłany: 08-11-2016, 09:08
|
|
|
Pawel1988 napisał/a: | Przyczyną była: woda w baku rura odpowietrzająca która biegnie razem z rurą wlewową przerdzewiała tak ze juz jej w sumie nie ma w dodatku zaraz nad kolem wiec zbierała całą wodę. |
Wymieniłeś już tą rure? Dużo z tym roboty? Gdzie kupiłeś część? |
|
|
|
 |
|