Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
24-02-2007, 11:33
[Pajero] Pajero 3.2 TDi Di-D V68W
Autor Wiadomość
boszden
[Usunięty]

  Wysłany: 18-02-2007, 22:33   [Pajero] Pajero 3.2 TDi Di-D V68W

Mam od 2 dni ten model Pajero z 2000r, szukam instrukcji obsługi. Nie wiem co robi przełącznik oznaczony "trójkątem na patyku" znajdujący się pomiędzy przełacznikami grzania foteli i blokady napędu.
Jest to mój pierwszy ropniak i nic nie wiem na temat obsługi, jakie oleje, co ile wymieniać (opinie na forum są różne),
Czasem świeci się żółta kontrolka oleju - poziom mam max, ale olej podobno 10W60 półsyntetyczny, jaki jest zalecany. Przebieg 125000 - czy można zweryfikować?
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2007, 23:46   

Olej 10W-40 do 4M41 jak najbardziej wystarczy.(np Shell Helix Diesel Plus)
Oleju wchodzi 9.3 litra do silnika Dolej jeszcze litr i nie będzie migać kontrolka od poziomu oleju(założę się że na fakturze za ostatni przegląd jest 8 litrów oleju)
_________________

 
 
boszden
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2007, 08:17   

Faktycznie 8 litrów zostało wlane, dolałem i do pracy dojechałem bez dyskoteki. Dzięki.

[ Dodano: 21-02-2007, 12:45 ]
Może ktoś wie co potrzebuje silnik 3,2 TDi do długiego i szczęśliwego życia?
Dowiedziałem się o potrzebie częstej kontroli plastikowej osłony łańcucha rozrządu. Czy są jeszcze inne perełki?

[ Dodano: 08-03-2007, 19:17 ]
Jak sprawdzić jaką mam skrzynię terenową? Czy napędy zmieniać tylko w pozycji P skrzyni biegów?
Może ktoś ma do mojego Miśka instrukcję?
 
 
misio
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2007, 19:50   

spokojnie napędy można zmieniać w czasie jazdy na wprost do 90na godzinę, co to znaczy jak sprawdzić jaką masz skrzynię terenową? taką jak kazdy pajero, co do silnika to nie wiem ja mam 3,5 na benzynie pali 20 litrów i idzie jak burza, bez żadnych problemów, na gnojuwce (ropie) się nie znam. Jak chcesz instrukcję do skserowania do jedź do salonu wymień jakąś duperele powiedz że będziesz stałym klientem i już instrukcja twoja ja tak kombinowałem. Fajny przebieg będziesz nim jeździł do swojej śmierci,
Trójkąt na patyku oznacza włącznik regulacji anteny wciskasz i masz ją dłuższą, chłopie wciskaj i obserwuj w tych autach ciężko coś zepsuć
powodzenia
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 12-04-2007, 09:06   

Nie w każdym po 2000 roku można zapinać przód w czasie jazdy, są też takie co mają 4 pozycjie na lewarku reduktora i w tych nie można zapinać przodu w czasie jazdy.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-04-2007, 00:12   

boszden napisał/a:
Może ktoś wie co potrzebuje silnik 3,2 TDi do długiego i szczęśliwego życia?
Dowiedziałem się o potrzebie częstej kontroli plastikowej osłony łańcucha rozrządu. Czy są jeszcze inne perełki?

Górny ślizg łańcucha należy kontrolować na każdym przeglądzie. Najlepiej wymienić go na nowy ponieważ już od jakiegoś czasu jest nowy, zmodyfikowany ślizg który nie kosztuje dużo.
boszden napisał/a:
Jak sprawdzić jaką mam skrzynię terenową? Czy napędy zmieniać tylko w pozycji P skrzyni biegów?
Może ktoś ma do mojego Miśka instrukcję?

Na 100% ma Super Select, więc możesz zmieniać z 2H na 4H do prędkości 100km/h. Pozostałe manewry z transferem proponuję robić na N lub P
_________________

 
 
boszden
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2007, 22:27   

Dawno nie zaglądałem a tu kilka porad. Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Instrukcję udało mi się załatwić w serwisie - oryginał. Jeżeli chodzi o skrzynię to wszystko wskazuje na Super Select.
Gdyby ktoś miał do sprzedania czujnik ABS do przedniego lewego koła, chętnie kupię. Szukam w necie i nie ma. W serwisie strasznie drogi.
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-04-2007, 07:53   

taaa, to zawsze w japoncach byl klopot :?
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-05-2007, 13:06   

zbyszekm2 napisał/a:
Nie w każdym po 2000 roku można zapinać przód w czasie jazdy, są też takie co mają 4 pozycjie na lewarku reduktora i w tych nie można zapinać przodu w czasie jazdy.


Czy aby na pewno ? Chyba jeżeli są 4 pozycje to można zapinać 4H podczas jazdy.
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-05-2007, 08:10   

dokladnie ss=4 es=3
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
boszden
[Usunięty]

Wysłany: 14-06-2007, 16:26   

Ciekawostka z serwisu w Kielcach
Pojechałem na diagnostykę komputerową ABS w marcu i stwierdzono uszkodzenie układu.
Dzisiaj myłem o s o b i ś c i e swojego miśka i znalazłem luźny przewód przy prawym przednim kole. Po złączeniu zgasła kontrolka ABS. Układ jest sprawny. Nic dodać, nic ująć !!!
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-06-2007, 09:23   

ale lol :shock:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
boszden
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2007, 22:03   

Gene podaj adres do wysyłki płyty z pdf i jpg, instrukcja Pajero oryginał w j. polskim.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.