Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG do Outlander 2.0 147KM 2012r
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-11-2016, 21:49   

Na LPG-Forum często ludzie tracą już cierpliwość odpowiadając po setny raz na takie same pytania :)
Jeśli chodzi o gazownika, to warto na tamtejszym forum pooglądać w dziale "Galeria" montaże gazowników ze swojego regionu i poczytać opinie w postach. Jak się będziesz z kimś umawiał to pytaj o zdejmowanie kolektora do nawiertów oraz o regulacje instalacji podczas jazdy z użyciem skanera OBD oraz sondy AFR, jeśli na te dwa pytania gazownik odpowie, twierdząco a nie wymijająco to takim gazownikiem warto się zainteresować bo leniom i partaczom nie chce się tego robić.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24259
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-11-2016, 09:11   

Andrzejek RPK napisał/a:
Tylko jaka jest recepta na dobrego gazownika
Może sam zamontuj? - ja tak zrobiłem, najpierw była godzinna rozmowa z Owczarem, następnie przymiarka do skompletowania części (oczywiście nie uniknąłem błędów, które na bieżąco korygowałem lub robił to Owczar) a następnie zakup.
Potem montaż - trwał dość długo bo po drodze wychodziły różne "kwiatki" (niezależne od instalacji) i musiałem czekać na części.
Następnie regulacja i legalizacja i tak jak plecho pisze - nie ma żadnej różnicy w pracy silnika na różnych paliwach.
Robiłem wszystko pierwszy raz w życiu bez jakiegokolwiek doświadczenia. Potrzebne kilka podstawowych kluczy do Mitsu typu 10, 12, 14mm, wkrętarka, wiertło, gwnintownik, lutownica, nożyk.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.