 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
C50 przekładnia kierownicza |
Autor |
Wiadomość |
KamilZ
Mitsumaniak KamilZ

Auto: Galant Sport 2.5V6 99r,Cao 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2013 Posty: 271 Skąd: Świecie, Opoczno
|
Wysłany: 22-11-2016, 19:08 C50 przekładnia kierownicza
|
|
|
Witam.
Moje pytanie może dziwne ale nie znalazłem odpowiedzi.
Jaka jest różnica jeśli chodzi o ilość obrotów kierownicy w układzie bez wspomagania z układem wspomagania od gti? I czy da się ten układ ze wspomaganiem przerobić tak żeby mniej kręcić kierownica a koła żeby bardziej skrecaly? Chodzi głównie o to żeby szybciej pokonywać przeszkody, szykany bo mam z tym problem |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-11-2016, 19:50
|
|
|
Dobre pytanie, pamiętam, że w Galancie GTi z tych lat były też krótkie przekładnie ze wspomaganiem (w niektórych modelach odłączane elektronicznie powyżej pewnej prędkości - i tu nie pamiętam czy obrotowej silnika czy prędkościomierza). I one zdaje się miały o 1 obrót mniej na stronę przy tym samym wychyleniu kół.
Może Bartek potwierdzi, bo pamiętam że jeździł takim autem z krótkim maglem... |
|
|
|
 |
KamilZ
Mitsumaniak KamilZ

Auto: Galant Sport 2.5V6 99r,Cao 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2013 Posty: 271 Skąd: Świecie, Opoczno
|
Wysłany: 22-11-2016, 23:22
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Dobre pytanie, pamiętam, że w Galancie GTi z tych lat były też krótkie przekładnie ze wspomaganiem (w niektórych modelach odłączane elektronicznie powyżej pewnej prędkości - i tu nie pamiętam czy obrotowej silnika czy prędkościomierza). I one zdaje się miały o 1 obrót mniej na stronę przy tym samym wychyleniu kół.
Może Bartek potwierdzi, bo pamiętam że jeździł takim autem z krótkim maglem... |
Ok to czekam na podpowiedzi |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-11-2016, 08:59
|
|
|
Napisz do Bartka PW - bo na 100% miał taki magiel. |
|
|
|
 |
KamilZ
Mitsumaniak KamilZ

Auto: Galant Sport 2.5V6 99r,Cao 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2013 Posty: 271 Skąd: Świecie, Opoczno
|
Wysłany: 23-11-2016, 10:27
|
|
|
Ok, już napisalem |
|
|
|
 |
|
|