Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
C50 przekładnia kierownicza
Autor Wiadomość
KamilZ 
Mitsumaniak
KamilZ


Auto: Galant Sport 2.5V6 99r,Cao 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 271
Skąd: Świecie, Opoczno
Wysłany: 22-11-2016, 19:08   C50 przekładnia kierownicza

Witam.
Moje pytanie może dziwne ale nie znalazłem odpowiedzi.
Jaka jest różnica jeśli chodzi o ilość obrotów kierownicy w układzie bez wspomagania z układem wspomagania od gti? I czy da się ten układ ze wspomaganiem przerobić tak żeby mniej kręcić kierownica a koła żeby bardziej skrecaly? Chodzi głównie o to żeby szybciej pokonywać przeszkody, szykany bo mam z tym problem
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-11-2016, 19:50   

Dobre pytanie, pamiętam, że w Galancie GTi z tych lat były też krótkie przekładnie ze wspomaganiem (w niektórych modelach odłączane elektronicznie powyżej pewnej prędkości - i tu nie pamiętam czy obrotowej silnika czy prędkościomierza). I one zdaje się miały o 1 obrót mniej na stronę przy tym samym wychyleniu kół.
Może Bartek potwierdzi, bo pamiętam że jeździł takim autem z krótkim maglem...
 
 
KamilZ 
Mitsumaniak
KamilZ


Auto: Galant Sport 2.5V6 99r,Cao 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 271
Skąd: Świecie, Opoczno
Wysłany: 22-11-2016, 23:22   

Krzyzak napisał/a:
Dobre pytanie, pamiętam, że w Galancie GTi z tych lat były też krótkie przekładnie ze wspomaganiem (w niektórych modelach odłączane elektronicznie powyżej pewnej prędkości - i tu nie pamiętam czy obrotowej silnika czy prędkościomierza). I one zdaje się miały o 1 obrót mniej na stronę przy tym samym wychyleniu kół.
Może Bartek potwierdzi, bo pamiętam że jeździł takim autem z krótkim maglem...

Ok to czekam na podpowiedzi :-)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-11-2016, 08:59   

Napisz do Bartka PW - bo na 100% miał taki magiel.
 
 
KamilZ 
Mitsumaniak
KamilZ


Auto: Galant Sport 2.5V6 99r,Cao 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 271
Skąd: Świecie, Opoczno
Wysłany: 23-11-2016, 10:27   

Ok, już napisalem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.