Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
AYC dziala czy nie?
Autor Wiadomość
gregoora 
Nowy Forumowicz
GreGoora


Auto: Legnum vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 24
Skąd: Oława
Wysłany: 17-11-2016, 01:03   AYC dziala czy nie?

Witam na forum jestem nowy nie bardzo potrafie sie w nim poruszac wiec jezeli cos namotalem tworzac nowy temat to sory.
Mam problem z AYC chyba poniewaz jak widze jakies filmiki z vr4 to po przekreceniu stacyjki zapalaja sie trzy zielone kreski ayc a u mnie nie...
Pznacza to ze nie dziala nie wyskakuja zadne bledy wiec sam nie wiem co moze byc nie tak moze ktos ma jakis pomysl a moze skoro nie ma zadnego bledu na desce to wszystko gra.
Aaaa wydaje mi sie ze przed przekladka dzialal ale nie pamietam na 100procent wiec komplikuje to bardziej sprawe :roll: :roll:
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 17-11-2016, 16:42   

gregoora, Masz rację przy przekręceniu kluczyka w stacyjce powinny się kontrolnie
zapalić te 3 kreseczki od AYC.Jeżeli się nie palą to możliwe,że padł zawór w pompie i nie generuje ona odpowiedniego ciśnienia.Druga opcja to niedokładny montaż bo przy przekładce
wiązka pod deską może zostać z VR-4, tylko niektóre kable wymagają przedłużenia.Sprawdź wtyczkę do kompa AYC,która po przekładce powinna być na ścianie po lewej stronie może nie została odpowiednio podpięta.Możesz jeszcze wchodząc ostro w łuk drogi bez hamowania
sprawdzić czy przynajmniej jedna kreseczka się nie zapali.
_________________

 
 
gregoora 
Nowy Forumowicz
GreGoora


Auto: Legnum vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 24
Skąd: Oława
Wysłany: 17-11-2016, 17:11   

piotrkor1 napisał/a:
gregoora, Masz rację przy przekręceniu kluczyka w stacyjce powinny się kontrolnie
zapalić te 3 kreseczki od AYC.Jeżeli się nie palą to możliwe,że padł zawór w pompie i nie generuje ona odpowiedniego ciśnienia.Druga opcja to niedokładny montaż bo przy przekładce
wiązka pod deską może zostać z VR-4, tylko niektóre kable wymagają przedłużenia.Sprawdź wtyczkę do kompa AYC,która po przekładce powinna być na ścianie po lewej stronie może nie została odpowiednio podpięta.Możesz jeszcze wchodząc ostro w łuk drogi bez hamowania
sprawdzić czy przynajmniej jedna kreseczka się nie zapali.






dawalem ognia na zakrencie lece bokiem a nic sie nie zalacza ani jedna
instalacja jest tylko przedluzona nic nie bylo dotykane z ayc nawet wiazka do kompa ayc dyla rozplatana i starczyla nie byla cieta tylko byly przedluzane kable co ida na tyl do pompy ale tam gra na 100procent
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 17-11-2016, 17:35   

gregoora"tylko byly przedluzane kable co ida na tyl do pompy ale tam gra na 100procent"
tylko czy na pewno bo ja te kable łączyłem w ten sposób,że przecinałem jeden przeciągałem tylnym podszybiem i dopiero łączyłem,Tam są ze trzy podobne czarne kabelki.
Przychodzi mi też na myśl bardziej błaha sprawa jaką jest nie dokładne i za słabo dokręcone
zegary bo na pewno nie przepaliły się 3 kontrolki na raz.
Jak latałeś bokiem i wpadałeś w poślizg to AYC nie działa.Ten system koryguje tor jazdy
i nie pozwala kołom wpadać w poślizg.
_________________

 
 
gregoora 
Nowy Forumowicz
GreGoora


Auto: Legnum vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 24
Skąd: Oława
Wysłany: 17-11-2016, 18:12   

piotrkor1 napisał/a:
gregoora"tylko byly przedluzane kable co ida na tyl do pompy ale tam gra na 100procent"
tylko czy na pewno bo ja te kable łączyłem w ten sposób,że przecinałem jeden przeciągałem tylnym podszybiem i dopiero łączyłem,Tam są ze trzy podobne czarne kabelki.
Przychodzi mi też na myśl bardziej błaha sprawa jaką jest nie dokładne i za słabo dokręcone
zegary bo na pewno nie przepaliły się 3 kontrolki na raz.
Jak latałeś bokiem i wpadałeś w poślizg to AYC nie działa.Ten system koryguje tor jazdy
i nie pozwala kołom wpadać w poślizg.


Jezeli to nie dziala w jaki sposob to diagnozowac lunch pokaze?
dziwi mnie brak jakiegos bledu na desce
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 17-11-2016, 18:41   

Przed przekręceniem stacyjki.Połącz spinaczem pin 1 i 4 w gnieździe OBD II i będziesz wiedział czy kontrolka AYC wymruguje jakieś błędy,chyba że ta też się nie zapala.
tu masz temat jak to zrobić:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29561
_________________

 
 
gregoora 
Nowy Forumowicz
GreGoora


Auto: Legnum vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 24
Skąd: Oława
Wysłany: 17-11-2016, 21:48   

piotrkor1 napisał/a:
Przed przekręceniem stacyjki.Połącz spinaczem pin 1 i 4 w gnieździe OBD II i będziesz wiedział czy kontrolka AYC wymruguje jakieś błędy,chyba że ta też się nie zapala.
tu masz temat jak to zrobić:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29561



Jutro sprawdze jak bedzie chwila bo cale zycie w pracy ostatnio spedzam :doubt:

Jeszcze jedna rzecz znalazlem
https://www.google.pl/sea...GrN1jQ_zYhkM%3A

i przeszla mi mysl przez glowe ze tam jest masa a ja mam cala grodz puaskowana i malowana i moze tam jej nie ma...
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 17-11-2016, 22:22   

Tu akurat Hubert mrugał:
https://www.youtube.com/watch?v=szjQi7DmDWU
_________________

 
 
gregoora 
Nowy Forumowicz
GreGoora


Auto: Legnum vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 24
Skąd: Oława
Wysłany: 18-11-2016, 01:03   

piotrkor1 napisał/a:
Tu akurat Hubert mrugał:
https://www.youtube.com/watch?v=szjQi7DmDWU

widzialem juz to wczesniej po za tym od niego mam tego galanta i to ten z filmiku wlasnie :)
wydaje mi sie ze to bedzie ta kostka z tego filmiku ktory dodalem do poprzedniej odpowiedzi bo teraz sobie przypominam ze jak montowalem tabliczke znamionowa na swoje miejsce po lakierowaniu grodzi zdjalem to z zaczepu i zapomnialem na bank tam odwiesic wiec tylko jak bede przy aucie sprawdze moze wogole juz tej kostki nie ma tylko spadla albo na dziurze jakiejs skuknela o grodz i sie zjebczyla bo widze ze jest oslonieta pewno przeciw drgania.
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 18-11-2016, 02:25   

Na moje oko nie ma zasilania komp od ayc. Nawet przy braku tylu (pompy, czujnikow) i tak by sie powinny zaswiecic 3 kreseczki oraz napis AYC :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
gregoora 
Nowy Forumowicz
GreGoora


Auto: Legnum vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 24
Skąd: Oława
Wysłany: 18-11-2016, 12:15   

danino88 napisał/a:
Na moje oko nie ma zasilania komp od ayc. Nawet przy braku tylu (pompy, czujnikow) i tak by sie powinny zaswiecic 3 kreseczki oraz napis AYC :)


no i racja nie ma zasilania :doubt: w sobote chyba zrzuce kokpit i przyjrze sie jeszcze raz sprawie...

[ Dodano: 27-11-2016, 12:19 ]
Dzis mialem chwile i okazalo sie ze byly nie podpiete 2 kostki od elektryki ayc juz chodzi! :biggrin:

[ Dodano: 27-11-2016, 12:24 ]
jeszcze jedno zapytanie mam tcl da sie je wylaczyc? jest guzik tcl off ale nic sie nie dzieje jak sie go nacisnie lub trzyma lub odpala trzymajac go...
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 27-11-2016, 21:16   

"jeszcze jedno zapytanie mam tcl da sie je wylaczyc? jest guzik tcl off ale nic sie nie dzieje jak sie go nacisnie lub trzyma lub odpala trzymajac go..."
W galancie 2.5V6 Avance na Szwajcarie jest taki włącznik TCL.Naciśnięcie go powoduje wyłączenie tego systemu i na odwrót.Sygnalizowane to jest kontrolką w zegarach TCL OFF.
Jeżeli masz zegary z przedlifta to ta kontrolka ASC jest tam gdzie jest ikona auta w poślizgu.
Tak jak tutaj
https://www.youtube.com/watch?v=fApKVwcqUzU
W legnum jak widzę to są 2 ikony obok auta w poślizgu jest też czerwony napis TCL OFF.
Tak jak tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=wHOXQTVF9_0
Jeżeli te 2 ikony nie zapalają się w procedurze startu to pewnie też coś jest niepodłączone.
_________________

 
 
gregoora 
Nowy Forumowicz
GreGoora


Auto: Legnum vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 24
Skąd: Oława
Wysłany: 27-11-2016, 22:23   

piotrkor1 napisał/a:
"jeszcze jedno zapytanie mam tcl da sie je wylaczyc? jest guzik tcl off ale nic sie nie dzieje jak sie go nacisnie lub trzyma lub odpala trzymajac go..."
W galancie 2.5V6 Avance na Szwajcarie jest taki włącznik TCL.Naciśnięcie go powoduje wyłączenie tego systemu i na odwrót.Sygnalizowane to jest kontrolką w zegarach TCL OFF.
Jeżeli masz zegary z przedlifta to ta kontrolka ASC jest tam gdzie jest ikona auta w poślizgu.
Tak jak tutaj
https://www.youtube.com/watch?v=fApKVwcqUzU
W legnum jak widzę to są 2 ikony obok auta w poślizgu jest też czerwony napis TCL OFF.
Tak jak tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=wHOXQTVF9_0
Jeżeli te 2 ikony nie zapalają się w procedurze startu to pewnie też coś jest niepodłączone.

mam poliftowe zegary ale na guzik nie reaguje... juz mam zapiete wszystko na 100% i wlacznik tez mam podpiety moze poprostu u mnie sie nie da wylaczyc kumpel ma 4 legnumy i jak w jednym siedzialem to tez nie dalo sie wylaczyc a w galancie zwyklym mialem kiedys tego winter edition to chodzilo ale to napewno nie bylo takie samo tcl tylko wlacznik byl jednakowy
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 28-11-2016, 13:48   

gregoora napisał/a:
mam poliftowe zegary ale na guzik nie reaguje...

W takim razie to po co ten przycisk?

[ Dodano: 13-07-2018, 12:28 ]
Co to za błąd pompy AYC i jak go zdiagnozować?
31 Steer sensor (ST-1, ST-2, ST-N) system (open-circuit) 27-10
Tłumaczenie:Układ sterujący (ST-1, ST-2, ST-N) (obwód otwarty) 27-10
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.