 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Historia sigmy |
Autor |
Wiadomość |
Zawisza Gruszka
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma Kombi; mazda 626 Ge,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2016 Posty: 23 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 29-11-2016, 17:12 Historia sigmy
|
|
|
Ktoś może mi podać historię Mitsubishi Sigma. Rozchodzi mi się w jakich okolicznościach zaprojektowano czy są jakieś nietypowe rozwiązania itd |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 29-11-2016, 17:46
|
|
|
Pomijając historię, z nietypowych rozwiązań których nie spotkałem się u innych producentów aut, to dodatkowe złącze zapalniczki po lewej stronie kierownicy, oraz mały schowek na drobiazgi. W dzisiejszych czasach mało znaczący gadżet, ale w sigmie bardzo funkcjonalny. Sigma w wielu aspektach przerastała swoje czasy, rozwiązania technologiczne były znane już wcześniej ale to Mitsubishi zaproponowało je w rozsądnej cenie. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 02-12-2016, 16:07
|
|
|
wojtas napisał/a: | złącze zapalniczki po lewej stronie kierownicy | heheh wstyd się przyznać ale wpadłem na to niechcący dopiero kilka dni temu, jak dobierałem się do pedałów a oczom mym ukazało się właśnie drugie gniazdo zapalniczki Myślałem, ze padnę |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
maniekw18
Forumowicz
Auto: Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2015 Posty: 60 Skąd: Gorzów Wlkp/Lubno
|
Wysłany: 02-12-2016, 18:30
|
|
|
To gniazdo jest idealne do nawigacj, środkiem żadne kable nie lataja bynajmniej |
|
|
|
 |
Zawisza Gruszka
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma Kombi; mazda 626 Ge,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2016 Posty: 23 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 03-12-2016, 22:32
|
|
|
No nie oto mi się rozchodziły. Może na przykładzie, Mazdy Mazda w latach 90 zapragnęła wystawić nową markę ale zabrakło kasy wyszło dzięki temu Mazda xedos, po za tym dawała silniki Milera oraz rx7 miały silnik Wankla 323f miały otwierane lampy
Mitsubishi Galant i CARISMA silniki Gdi. Rozchodzi mi się o rozwiązanie silnika lub konstrukcyjne. |
|
|
|
 |
|
|