Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Historia sigmy
Autor Wiadomość
Zawisza Gruszka 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma Kombi; mazda 626 Ge,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 23
Skąd: zabrze
Wysłany: 29-11-2016, 17:12   Historia sigmy

Ktoś może mi podać historię Mitsubishi Sigma. Rozchodzi mi się w jakich okolicznościach zaprojektowano czy są jakieś nietypowe rozwiązania itd
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 29-11-2016, 17:46   

Pomijając historię, z nietypowych rozwiązań których nie spotkałem się u innych producentów aut, to dodatkowe złącze zapalniczki po lewej stronie kierownicy, oraz mały schowek na drobiazgi. W dzisiejszych czasach mało znaczący gadżet, ale w sigmie bardzo funkcjonalny. Sigma w wielu aspektach przerastała swoje czasy, rozwiązania technologiczne były znane już wcześniej ale to Mitsubishi zaproponowało je w rozsądnej cenie.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 02-12-2016, 16:07   

wojtas napisał/a:
złącze zapalniczki po lewej stronie kierownicy
heheh wstyd się przyznać ale wpadłem na to niechcący dopiero kilka dni temu, jak dobierałem się do pedałów a oczom mym ukazało się właśnie drugie gniazdo zapalniczki ;) Myślałem, ze padnę ;)
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
maniekw18 
Forumowicz

Auto: Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 60
Skąd: Gorzów Wlkp/Lubno
Wysłany: 02-12-2016, 18:30   

To gniazdo jest idealne do nawigacj, środkiem żadne kable nie lataja bynajmniej
 
 
Zawisza Gruszka 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma Kombi; mazda 626 Ge,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 23
Skąd: zabrze
Wysłany: 03-12-2016, 22:32   

No nie oto mi się rozchodziły. Może na przykładzie, Mazdy Mazda w latach 90 zapragnęła wystawić nową markę ale zabrakło kasy wyszło dzięki temu Mazda xedos, po za tym dawała silniki Milera oraz rx7 miały silnik Wankla 323f miały otwierane lampy
Mitsubishi Galant i CARISMA silniki Gdi. Rozchodzi mi się o rozwiązanie silnika lub konstrukcyjne.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.