Jazda na LPG problem |
Autor |
Wiadomość |
braktusensu
Nowy Forumowicz
Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 24 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 07-12-2016, 09:08 Jazda na LPG problem
|
|
|
Witam,
Chciałbym zapytać czy miał z Was ktoś podobny problem do mojego a mianowicie. W zeszłym roku kupiłem Lancera już z wbudowaną instalacja LPG. Auto sprawdza się naprawdę super jednak we wrześniu pojawił się problem. Czasami w jeździe miejskiej ( w 90% przypadków podczas ruszania ze świateł) samochód gwałtownie szarpnął, tracił obroty i przełączał się samoczynnie na Pb. Dodam, że nigdy nie zdarzyło się to podczas jady na trasie. Pewnego razu się wkurzyłem i przegazowałem go konkretnie zaraz gdy problem się pojawił, to dosłownie auto zgasło mi podczas jazdy. Od wczoraj natomiast już nawet nie chce się przełączyć 1 raz na gaz tylko od razu występują objawy opisane wyżej. Lacera tak czy inaczej w przyszłym tygodniu zamierzam dać do gazownika, ale chciałem ew. się przygotować co może mnie czekać i jaki wydatek. Mam silnik 2.016V DOHC 135KM. Instalacja LPG Tartarini.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Haiku
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 184 Skąd: Łask
|
Wysłany: 07-12-2016, 09:18
|
|
|
Czy obroty na biegu jałowym falują? Czy problem występuje na benzynie?
Tak na szybko zacząłbym od przeczyszczenie przepustnicy (to nic Cię nie kosztuje).
Z kosztowniejszych rzeczy: świece, kable wysokiego napięcia. LPG niestety jest bardziej wrażliwe na świece/kable i to może być przyczyna. Nie wykluczałbym również wtryskiwaczy gazu.
PS. Gdybyś miał uwalony np. parownik to mam takowy (Tartarini) na półce po Outlanderze z tym samym silnikiem. |
_________________ Lancer CS0 4G63
ASX 1.6 |
|
|
|
 |
zbychu74
Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 603 Skąd: tuchola
|
Wysłany: 07-12-2016, 09:32
|
|
|
Sprawdź zawór przy reduktorze i przy butli ,potem reduktor,a tak w ogóle ile masz przejechane na tej instalce i jakie masz graty?Ja obstawiam reduktor.
http://lpg-forum.pl/
Tu masz link do forum,są tam naprawdę specjaliści,znajdziesz tam mapkę z polecanymi specjalistami,jest też giełda możesz napisać ,że np. instalacja do naprawy i ktoś na pewno się odezwie . |
_________________ zbychu74 |
Ostatnio zmieniony przez zbychu74 07-12-2016, 09:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
braktusensu
Nowy Forumowicz
Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 24 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 07-12-2016, 09:32
|
|
|
Obroty nie falują. Jest tylko szarpnięcie i spadek obrotów. Problem nie występuje na pb. Świece wymieniłem w czerwcu. Regularnie (co 20tys.) jeździłem na serwis z wymianą filrow gazu. |
|
|
|
 |
aduko
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 112 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-12-2016, 11:02
|
|
|
Mi to wygląda na problemy z reduktorem. Możliwe że już wymaga regeneracji, bo membrany nie działają jak trzeba. Nie wiem jak tartarini, ale ja ostatnio sam sobie regenerowałem reduktor zavoli w łazience 2 godziny roboty i koszt 50 zł a syfu w środku co nie miara. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-12-2016, 11:21
|
|
|
Też wydaje mi się, że podejrzanym jest reduktor ale podstawa to podpięcie LPG pod komputer, bez diagnostyki to jak wizyta u wróżki. |
|
|
|
 |
braktusensu
Nowy Forumowicz
Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 24 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 07-12-2016, 11:49
|
|
|
Odpowiadając Zbyszkowi to z wywiadu od poprzedniego właściciela mogę powiedzieć, że auto jak do tej pory przejechali na lpg ok 180tys. km.Jezeli chodzi o samą instalację to jedynie udało mi się znaleźć opis na 4 kostkach zamontowanych przy pokrywie silnika. EVO 08 10R-02 6271 type/ver 04/03. |
|
|
|
 |
zbychu74
Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 603 Skąd: tuchola
|
Wysłany: 07-12-2016, 12:03
|
|
|
Jeżeli jesteś kumaty to kup interfejs i do roboty jezeli nie ogarniesz sam to podesłałem ci link na forum lpg.pytaj ktoś to na pewno ogarnie chociaż tartarini nie jest bardzo popularne,a tak ogólnie 180tyś na lpg to sporo i miało prawo coś się posypać. |
_________________ zbychu74 |
|
|
|
 |
|