Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jazda na LPG problem
Autor Wiadomość
braktusensu 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 24
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-12-2016, 09:08   Jazda na LPG problem

Witam,
Chciałbym zapytać czy miał z Was ktoś podobny problem do mojego a mianowicie. W zeszłym roku kupiłem Lancera już z wbudowaną instalacja LPG. Auto sprawdza się naprawdę super jednak we wrześniu pojawił się problem. Czasami w jeździe miejskiej ( w 90% przypadków podczas ruszania ze świateł) samochód gwałtownie szarpnął, tracił obroty i przełączał się samoczynnie na Pb. Dodam, że nigdy nie zdarzyło się to podczas jady na trasie. Pewnego razu się wkurzyłem i przegazowałem go konkretnie zaraz gdy problem się pojawił, to dosłownie auto zgasło mi podczas jazdy. Od wczoraj natomiast już nawet nie chce się przełączyć 1 raz na gaz tylko od razu występują objawy opisane wyżej. Lacera tak czy inaczej w przyszłym tygodniu zamierzam dać do gazownika, ale chciałem ew. się przygotować co może mnie czekać i jaki wydatek. Mam silnik 2.016V DOHC 135KM. Instalacja LPG Tartarini.
Pozdrawiam.
 
 
Haiku 
Forumowicz


Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 184
Skąd: Łask
Wysłany: 07-12-2016, 09:18   

Czy obroty na biegu jałowym falują? Czy problem występuje na benzynie?
Tak na szybko zacząłbym od przeczyszczenie przepustnicy (to nic Cię nie kosztuje).
Z kosztowniejszych rzeczy: świece, kable wysokiego napięcia. LPG niestety jest bardziej wrażliwe na świece/kable i to może być przyczyna. Nie wykluczałbym również wtryskiwaczy gazu.
PS. Gdybyś miał uwalony np. parownik to mam takowy (Tartarini) na półce po Outlanderze z tym samym silnikiem.
_________________
Lancer CS0 4G63
ASX 1.6
 
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 07-12-2016, 09:32   

Sprawdź zawór przy reduktorze i przy butli ,potem reduktor,a tak w ogóle ile masz przejechane na tej instalce i jakie masz graty?Ja obstawiam reduktor.

http://lpg-forum.pl/
Tu masz link do forum,są tam naprawdę specjaliści,znajdziesz tam mapkę z polecanymi specjalistami,jest też giełda możesz napisać ,że np. instalacja do naprawy i ktoś na pewno się odezwie .
_________________
zbychu74
Ostatnio zmieniony przez zbychu74 07-12-2016, 09:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
braktusensu 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 24
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-12-2016, 09:32   

Obroty nie falują. Jest tylko szarpnięcie i spadek obrotów. Problem nie występuje na pb. Świece wymieniłem w czerwcu. Regularnie (co 20tys.) jeździłem na serwis z wymianą filrow gazu.
 
 
aduko 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-12-2016, 11:02   

Mi to wygląda na problemy z reduktorem. Możliwe że już wymaga regeneracji, bo membrany nie działają jak trzeba. Nie wiem jak tartarini, ale ja ostatnio sam sobie regenerowałem reduktor zavoli w łazience :) 2 godziny roboty i koszt 50 zł :) a syfu w środku co nie miara.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-12-2016, 11:21   

Też wydaje mi się, że podejrzanym jest reduktor ale podstawa to podpięcie LPG pod komputer, bez diagnostyki to jak wizyta u wróżki.
 
 
braktusensu 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 24
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-12-2016, 11:49   

Odpowiadając Zbyszkowi to z wywiadu od poprzedniego właściciela mogę powiedzieć, że auto jak do tej pory przejechali na lpg ok 180tys. km.Jezeli chodzi o samą instalację to jedynie udało mi się znaleźć opis na 4 kostkach zamontowanych przy pokrywie silnika. EVO 08 10R-02 6271 type/ver 04/03.
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 07-12-2016, 12:03   

Jeżeli jesteś kumaty to kup interfejs i do roboty jezeli nie ogarniesz sam to podesłałem ci link na forum lpg.pytaj ktoś to na pewno ogarnie chociaż tartarini nie jest bardzo popularne,a tak ogólnie 180tyś na lpg to sporo i miało prawo coś się posypać.
_________________
zbychu74
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.