Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
-vol 2/3 - Titanum S 2.2 200 był jest Titanum S 240hp
Autor Wiadomość
custom 
Forumowicz


Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 272
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-12-2016, 00:56   -vol 2/3 - Titanum S 2.2 200 był jest Titanum S 240hp

I się stało mam samochód na nieznanym mi Paliwie ;)

The winner is :



kupno samochodu spontan - w sumie żony wina - superb znacznie szybszy ale nad tym dieslem też popracujemy.
Więcej info niebawem ;)

z ciekawostek
przy prędkościach żędu 140 w górę średnie spalanie po autostradach s-max 8,5 superb 11 a niezłe się w superbie przy tym bawiłem ;)

_________________

Ostatnio zmieniony przez custom 23-07-2017, 19:15, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 17-12-2016, 01:56   

stara miłość nie rdzewieje :wink:
_________________

 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 17-12-2016, 09:26   

abdul napisał/a:
stara miłość nie rdzewieje :wink:

bo to jest fajne auto :wink:
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-12-2016, 18:22   

Przepiękny! Ale silnik do wymiany :mrgreen:
 
 
custom 
Forumowicz


Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 272
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-12-2016, 20:12   

Hugo napisał/a:
Przepiękny! Ale silnik do wymiany :mrgreen:

jak dłubnę na 240 hp i 520 nm to może się z nim pogodzę ;)

foty wnętrza tak na szybko jest wszystko co lubię - wyposażenie duzy plus dla samochodu.


moja Zuzia cieszy się najbardziej z panoramy i tylnych monitorów w zagłówkach.




_________________

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-12-2016, 20:23   

custom napisał/a:
jest wszystko co lubię
Szkoda, że nie Vignale, co?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24278
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-12-2016, 20:47   

Hugo napisał/a:
Szkoda, że nie Vignale, co?
patrzyłem na te waginale ostatnio, ale przy najmocniejszym silniku przyśpieszenie gorsze niż w Galancie V6...
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 17-12-2016, 20:55   

tam siedzi 2.2 HDI + AISIN TC80?. Juz wiem tak tam siedzi DW12 i prawdopodobnie ten sam AISIN co w C5 takze dobry wybor :) Z tym że w fordzie silnik ma gorsze parametry 200 KM i 420 Nm. Spokojnie mozna go dlubnac
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 17-12-2016, 20:56   

Pamietaj o dynamicznej wymianie oleju w tej skrzyni to sie odwdzięczy bezawaryjnoscia
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-12-2016, 11:47   

Cytat:
patrzyłem na te waginale ostatnio, ale przy najmocniejszym silniku przyśpieszenie gorsze niż w Galancie V6...
Ale jaja :wink:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24278
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-12-2016, 13:08   

była taka akcja na drodze, że Smax się z volvo zderzył i w tym drugim 3 dzieci zginęło, straszne...
więc chciałem sprawdzić ile ten pancerny smax kosztuje, wziąłem najbogatszą wersję z najmocniejszym silnikiem, sporo ponad 200 KM miał a potem przyśpieszenie - 8.8.... Galant ma 8.2 i to w najgorszych warunkach a w Fordzie to nie wiadomo...
potem się okazało, że dzieci w volvo nie były przypięte...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-12-2016, 14:01   

Gratulacje! Galant ma 8.2 w manualu. W automacie jest o sekundę wolniejszy.
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 18-12-2016, 15:22   

Navi jak u mnie. Masz na kartę czy płytę?
Gratulacje nowego wozidla, ale nie rozumiem: miałeś S-maxa 2,5T a teraz kupiłeś ropniaka?
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
custom 
Forumowicz


Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 272
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-12-2016, 20:21   

Navi karta SD

s-max 2.5 t po modach dobrze latał ale daleko mu do Superba. Sporo kosztowało doprowadzenie s-max-a do takiej mocy gdzie zaczęło to sensownie chodzić - ze względu na manualną skrzynie biegów w 2.5t 100% mocy było dopiero od 3 biegu ( wytrzymałość skrzyni była chyba 420 nm) a wyższych prędkościach jechało się momentem ( miał 450 nm ).Dalsze mody wiązały się z ogarnięciem bloku ( zestaw ograniczający pęknięcia ) wymiany turbo / wtryski itp ale i tak ledwo ponad 300 bo coś głęboko w sterownikach siedziało i była blokada.( brak tego problemu w st i rs )

S-max poliftowy jakiego długo szukałem w 2.0 ecobost i titanum s występuje przeważnie w powershifcie i tu jest największy problem - skrzynia dwu-sprzęgłowa forda ma problem z przegrzewaniem się, sprzęgłami i fabrycznie wgrywany jest soft w fordzie obniżający maksymalne obroty przy zmienię biegów. Rozmawiałem z nadwornym tunerem Heko - jak 2.0 ecobost to max 240 km i 350 -380 nm bo skrzynia poleci i tu pojawił się wątek 2.2 200KM
Skrzynia konwencjonalna dużo zniesie silnik podatny na mody a przy 230 km i 520 nm może być mocniejszy przy wyższych prędkościach od 2.5 t po modach i na pewno seryjnego 2.0 ecobost-a.
Czasy mierzone po sofcie 0-100 km/h w at wychodzą około 7,5 - 7,7 do 100km/h.
Zrobię chyba ic-ka wydech i program - będzie ładnie pracował i bez wiochy się odpychał - nie lubię diesli ale czasami coś za coś ;)

Superb ma taką lekkość w przyspieszaniu miałem program robić na 310 w górę ( odblokowano sterownik )
Przyspieszanie od 140 do 240 nie robiło na niej wrażenia wrażenia i ten dźwięk...kocham.
To jak się odpycha superb to mój przyjaciel mający m5 się dziwił a kill posiadacza s6 c5 kazał aż mu z samochodu wysiąść.

auto dłubnięte ma dla mnie jeździć traktuje to jako poprawienie fabryki wyrównanie krzywych złagodzeniu momentów ułatwienie pracy silnikowi ( ic- wydech etc) a nie jeżdżenie na pograniczu.
Prawie wszystkie samochody miałem bardziej lub mniej grzebane a wiele samochodów dalej śmiga na moim setupie robiąc rekordzista + 200 tyś kilometrów od zmian.
Gdyby s-max miał silnik z superba ze skrzynią to bym nim dożywotnio jeździł
W Titanum S z 2.0 ecobost skrzynia spowodowała że nie kupię silnika benzynowego z turbo.
_________________

 
 
custom 
Forumowicz


Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 272
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-12-2016, 18:41   

sampler napisał/a:
Pamietaj o dynamicznej wymianie oleju w tej skrzyni to sie odwdzięczy bezawaryjnoscia

Skrzyni adokładnie AISIN TF 81 - jaki lej zalać myslałem o oem GM ATF AW-1
lub febi -
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.