-vol 2/3 - Titanum S 2.2 200 był jest Titanum S 240hp |
Autor |
Wiadomość |
custom
Forumowicz

Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 272 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-12-2016, 00:56 -vol 2/3 - Titanum S 2.2 200 był jest Titanum S 240hp
|
|
|
I się stało mam samochód na nieznanym mi Paliwie
The winner is :
kupno samochodu spontan - w sumie żony wina - superb znacznie szybszy ale nad tym dieslem też popracujemy.
Więcej info niebawem
z ciekawostek
przy prędkościach żędu 140 w górę średnie spalanie po autostradach s-max 8,5 superb 11 a niezłe się w superbie przy tym bawiłem
 |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez custom 23-07-2017, 19:15, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
abdul
Forumowicz

Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 415 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 17-12-2016, 01:56
|
|
|
stara miłość nie rdzewieje |
_________________
 |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-12-2016, 18:22
|
|
|
Przepiękny! Ale silnik do wymiany |
|
|
|
 |
custom
Forumowicz

Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 272 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-12-2016, 20:12
|
|
|
Hugo napisał/a: | Przepiękny! Ale silnik do wymiany |
jak dłubnę na 240 hp i 520 nm to może się z nim pogodzę
foty wnętrza tak na szybko jest wszystko co lubię - wyposażenie duzy plus dla samochodu.
moja Zuzia cieszy się najbardziej z panoramy i tylnych monitorów w zagłówkach.
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-12-2016, 20:23
|
|
|
custom napisał/a: | jest wszystko co lubię | Szkoda, że nie Vignale, co? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24278 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-12-2016, 20:47
|
|
|
Hugo napisał/a: | Szkoda, że nie Vignale, co? | patrzyłem na te waginale ostatnio, ale przy najmocniejszym silniku przyśpieszenie gorsze niż w Galancie V6... |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 17-12-2016, 20:55
|
|
|
tam siedzi 2.2 HDI + AISIN TC80?. Juz wiem tak tam siedzi DW12 i prawdopodobnie ten sam AISIN co w C5 takze dobry wybor Z tym że w fordzie silnik ma gorsze parametry 200 KM i 420 Nm. Spokojnie mozna go dlubnac |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 17-12-2016, 20:56
|
|
|
Pamietaj o dynamicznej wymianie oleju w tej skrzyni to sie odwdzięczy bezawaryjnoscia |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-12-2016, 11:47
|
|
|
Cytat: | patrzyłem na te waginale ostatnio, ale przy najmocniejszym silniku przyśpieszenie gorsze niż w Galancie V6... | Ale jaja |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24278 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 18-12-2016, 13:08
|
|
|
była taka akcja na drodze, że Smax się z volvo zderzył i w tym drugim 3 dzieci zginęło, straszne...
więc chciałem sprawdzić ile ten pancerny smax kosztuje, wziąłem najbogatszą wersję z najmocniejszym silnikiem, sporo ponad 200 KM miał a potem przyśpieszenie - 8.8.... Galant ma 8.2 i to w najgorszych warunkach a w Fordzie to nie wiadomo...
potem się okazało, że dzieci w volvo nie były przypięte... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-12-2016, 14:01
|
|
|
Gratulacje! Galant ma 8.2 w manualu. W automacie jest o sekundę wolniejszy. |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 18-12-2016, 15:22
|
|
|
Navi jak u mnie. Masz na kartę czy płytę?
Gratulacje nowego wozidla, ale nie rozumiem: miałeś S-maxa 2,5T a teraz kupiłeś ropniaka? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
custom
Forumowicz

Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 272 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-12-2016, 20:21
|
|
|
Navi karta SD
s-max 2.5 t po modach dobrze latał ale daleko mu do Superba. Sporo kosztowało doprowadzenie s-max-a do takiej mocy gdzie zaczęło to sensownie chodzić - ze względu na manualną skrzynie biegów w 2.5t 100% mocy było dopiero od 3 biegu ( wytrzymałość skrzyni była chyba 420 nm) a wyższych prędkościach jechało się momentem ( miał 450 nm ).Dalsze mody wiązały się z ogarnięciem bloku ( zestaw ograniczający pęknięcia ) wymiany turbo / wtryski itp ale i tak ledwo ponad 300 bo coś głęboko w sterownikach siedziało i była blokada.( brak tego problemu w st i rs )
S-max poliftowy jakiego długo szukałem w 2.0 ecobost i titanum s występuje przeważnie w powershifcie i tu jest największy problem - skrzynia dwu-sprzęgłowa forda ma problem z przegrzewaniem się, sprzęgłami i fabrycznie wgrywany jest soft w fordzie obniżający maksymalne obroty przy zmienię biegów. Rozmawiałem z nadwornym tunerem Heko - jak 2.0 ecobost to max 240 km i 350 -380 nm bo skrzynia poleci i tu pojawił się wątek 2.2 200KM
Skrzynia konwencjonalna dużo zniesie silnik podatny na mody a przy 230 km i 520 nm może być mocniejszy przy wyższych prędkościach od 2.5 t po modach i na pewno seryjnego 2.0 ecobost-a.
Czasy mierzone po sofcie 0-100 km/h w at wychodzą około 7,5 - 7,7 do 100km/h.
Zrobię chyba ic-ka wydech i program - będzie ładnie pracował i bez wiochy się odpychał - nie lubię diesli ale czasami coś za coś
Superb ma taką lekkość w przyspieszaniu miałem program robić na 310 w górę ( odblokowano sterownik )
Przyspieszanie od 140 do 240 nie robiło na niej wrażenia wrażenia i ten dźwięk...kocham.
To jak się odpycha superb to mój przyjaciel mający m5 się dziwił a kill posiadacza s6 c5 kazał aż mu z samochodu wysiąść.
auto dłubnięte ma dla mnie jeździć traktuje to jako poprawienie fabryki wyrównanie krzywych złagodzeniu momentów ułatwienie pracy silnikowi ( ic- wydech etc) a nie jeżdżenie na pograniczu.
Prawie wszystkie samochody miałem bardziej lub mniej grzebane a wiele samochodów dalej śmiga na moim setupie robiąc rekordzista + 200 tyś kilometrów od zmian.
Gdyby s-max miał silnik z superba ze skrzynią to bym nim dożywotnio jeździł
W Titanum S z 2.0 ecobost skrzynia spowodowała że nie kupię silnika benzynowego z turbo. |
_________________
 |
|
|
|
 |
custom
Forumowicz

Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 272 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-12-2016, 18:41
|
|
|
sampler napisał/a: | Pamietaj o dynamicznej wymianie oleju w tej skrzyni to sie odwdzięczy bezawaryjnoscia |
Skrzyni adokładnie AISIN TF 81 - jaki lej zalać myslałem o oem GM ATF AW-1
lub febi - |
_________________
 |
|
|
|
 |
|