  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[Cari 1.8 GDI] 1997 rok, zwiększone zużycie prądu bez zapłon | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 konrad_gom  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Carisma 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 7 Skąd: stąd 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-12-2016, 13:24   [Cari 1.8 GDI] 1997 rok, zwiększone zużycie prądu bez zapłon
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam,
 
ogólnie rzecz biorąc akumulator jest już stary, ale świeżo naładowany kręci silnik.
 
 
Problem jest z dużym (moim zdaniem) poborem prądu bez zapłonu - ok. 160mA. Wyciągałem po kolei bezpieczniki pod maską i pod kierownicą i nie było praktycznie żadnej różnicy.
 
Odłączając 100A bezpiecznik (oznaczony na czerwono) obserwuję spadek do mniej więcej 10-20mA. Wtedy też nie działa wiele rzeczy w aucie.
 
Przejrzałem temat FAQ bezpieczniki, przekaźniki ale numeracja bezpieczników jest chyba inna niż na skrzynce.
 
Od czego jest dokładnie ten 100A bezpiecznik?
 
  | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-12-2016, 17:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Najprawdopodobniej od Alternatora, możesz to sprawdzic odlaczajac alternator tak aby nie zrobic zwarcie i ponownie zmierzyc pobór lewego pradu, jezlei po odpieciu altka, pobor bedzie w granicach do 30mA, to winny jest alternator, ewentualnie przekaźnik alternatora - ten pod literą B | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 konrad_gom  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Carisma 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 7 Skąd: stąd 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-12-2016, 11:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Chyba nie od alternatora, bo gdy wykręcę ten bezpiecznik to nie działa np. nawiew, radio, oświetlenie wnętrza, kontrolka "otwartych drzwi", zegar... | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-12-2016, 19:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sprawdzaj po kolei wszystkie odbiorniki które nie dzialaja, wkrec bezpiecznik, odepnij radio i sprawdx pobór pradu, jak nie da efektu, podepnij radio, wypnij nawiew i sprawdz pobór pradu, i tak do skutku az znajdziesz winowajce | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 konrad_gom  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Carisma 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 7 Skąd: stąd 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-12-2016, 21:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tak jak pisałem w pierwszym poście:
 
 	  | Cytat: | 	 		  | Wyciągałem po kolei bezpieczniki pod maską i pod kierownicą i nie było praktycznie żadnej różnicy. Odłączając 100A bezpiecznik (oznaczony na czerwono) obserwuję spadek do mniej więcej 10-20mA. Wtedy też nie działa wiele rzeczy w aucie. | 	  
 
Więc dziwna sprawa, że odłączając po kolei pojedyncze bezpieczniki nie widzę żadnej różnicy w poborze prądu, a odłączając ten 100A, który chyba robi za bezpiecznik zbiorczy dla wielu innych, widać ogromną różnicę. Chyba że ten 100A, oprócz bycia zbiorczym, jest w jeszcze jakimś obwodzie? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-12-2016, 21:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak wspomnialem wczesniej, moze byc na obwodzie alternatora - bo na to wskazuje ikona, ale skoro napisales od odlaczaniu radia, nawiewu, etc, to napisalem abys te obwody sprawdzil poprzez ich odlaczenie i sprawdzenie poboru prądu | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |